چرا قرار ملاقات برای درون گراها، سخت است؟

چرا قرار ملاقات برای درون گراها، سخت است؟
  • چرا قرار ملاقات برای درون گراها، سخت است؟

    یکی از دلایل این مشکل میتواند عدم آشنایی با فرد درون گرا باشد. چرا که افراد درون گرا تمایل دارند تنها بمانند و از محیط آشنا و مطمئن بیرون نیایند، بنابراین برای آنها قرار ملاقات با افراد جدید یا بیشتر از اونچه به آنها معروفند مشکل میباشد. همچنین، این افراد علاقه ای به بحث کردن و صحبت کردن با افراد غریبه نداشته و در ارتباطات اجتماعیشان اغلب اجتناب میکنند. این موضوع باعث میشود قرار ملاقات برای درون گراها یک تجربه ناخوشایند باشد و به این دلیل، آنها معمولا فرصت های اجتماعی را رد میکنند و نهایتاً احساس خود را در جمع دوستان مرفه تر میکنند. علاوه بر این، بعضی از درون گراها ترجیح میدهند تجربه های محدودی را داشته باشند و فرصت های جدید و متنوع را حتی دوست ندارند و دغدغه های غیرمستقیمی میتواند برای آنها ایجاد شود. در موارد دیگر، این افراد ممکن است احساس ناراحتی و اضطراب کنند و نتوانند با مسائل اجتماعی روبه رو شوند که منجر به انحصاریت رفتاری خودشون و در نتیجه، تجربه قرار ملاقات میتواند برایشان آنی است. با این حال، چنین موانعی را میتوان با پذیرش ذات درونی خود و تلاش برای به دست آوردن راه های موثر در مواجهه با این نگرانی ها و مسائل عقب گذاشت و از تجربه های جدید بهره ببریم.

    افراد درونگراها

    دشوار است که با افراد جدید آشنا شوید و حتی دشوارتر از آن ، مودب بودن است و حتی اگر قرار درستی نباشد، وسط راه، قرار را ترک نکنید.

    ملاقات با افراد جدید، می تواند خسته کننده باشد، و سختی بیشتری برای درون گراها دارد. اما بعضی افراد وجود دارند که این را درک نمی کنند.

    خیلی از اوقات که از من خواسته می شد به جایی بروم،  می گفتم، ” در حقیقت تمام دیروز را بیرون بودم و می خواهم یک روز برای تجدید قوا در خانه بمانم، ممکن است زمان دیگری برویم.

    داشتن انرژی کافی برای برقراری ارتباط با تمام دوستان، خانواده و رفتن به ملاقات، دشوار است، اما بعضی افراد نمی فهمند چرا.

    بنابراین، ۵ دلیل که  قرار ملاقات برای درونگراها مشکل است را با شما درمیان می گذاریم.

       ۱)بیش از حد فکر کردن افراد درونگرا

    این شماره یک من در لیست دلایلی است که چرا قرارگذاشتن سخت است. وقتی فردی با من قرارمی گذارد، خوب هستم، اما ۱۰ دقیقه به من زمان بدهید تا مغزم هنگ کند. من شروع به سوال می کنم

    چرا آنها می خواهند با من قرار بگذارند؟چه می شود اگر من ازخودم یک احمق بسازم؟

    اگر بیش از حد عصبی بشوم و صد ها «اما و اگر» دیگر، این منطقی نیست. روشن است، اگر کسی از من بخواهد با او بیرون بروم،می خواهد بامن وقت بگذراند، اما مغز من نظریه ی غیر منطقی ارائه می کند و می تواند همه چیز را خراب کند.

    وقتی که موقع قرار می رسد، من از آن لذت نمی برم چون فکرهای بدی به مغزم آمده. بیش از حد فکر کردن می تواند یک درد واقعی باشد و باعث می شود که حتی تلاشی برای قرارگذاشتن هم انجام شود.

       ۲)عدم درک طرف مقابل

    همانطور که قبلا گفتم، سعی کردم مجددا یک قرار را ترتیب دهم، زیرا فقط نیاز به گذراندن وقت خاصی داشتم. و پاسخ من یک شوک کامل و بدون درک بود.

    وقتی که همه می خواستیم وقتمان را در خانه بگذرانیم تا شارژ شویم. قرارگذاشتن با برونگراها باید زیرکانه باشد، اما قرارگداشتن با برونگرایی که نمی فهمد، پیچیده تر هم هست.

    قرار ملاقات برای درونگراها چرا قرار ملاقات برای درون گراها، سخت است؟

       ۳)ما از بحث کوتاه لذت نمی برید

    شگفت انگیز است که درونگراها از بحثهای کوتاه متنفرند. ارتباط اجتماعی برای درونگرا می تواند چالش برانگیز باشد، مهم نیست با کسی در مورد چگونگی آب و هوا صحبت کنید. بحثهای کوتاه خسته کننده است، غیر برانگیزاننده و گاهی اوقات کاملا خسته کننده است.

    درونگراها با داشتن گفتگوهای معنی دار انرژی می گیرند، ما می خواهیم با مردم ارتباط برقرار کنیم و دانش مان را گسترش دهیم.

    اما بحثهای کوچکی که انجام می شود، می تواند ما را ناراحت کند مثل این است که وقت تلف کرده ایم. و قرارهای ملاقات ، پر از بحثهای کوچک است.

    قبل از اینکه شما بتوانید به بحث های جالب توجهی برسید، باید با حرفهایی مثل” کارهای که تا حالا انجام داده اید؟”، “هفته گذشته سرد نبود” و غیره،شروع کنید. همه اینها می تواند باعث گذاشتن یک قرار ملاقات با درون گراها شود.

       ۴) چالش های انرژی افراد درونگرا

    درونگراها انرژی خود را از زمان های تنهایی شان تامین می کنند. این فقط روش ماست . اما اگر هفته ای شلوغ و قراری در آخر هفته داشته باشید، ممکن است کنترل آن شرایط،سخت باشد.

    شاید سخت باشد وقت خود را با فردی که هرگز با او ملاقات نکرده اید،بگذرانید و می تواند انرژی بیشتری برای برقراری ارتباط با کسی که خیلی خوب نمیشناسیدش نیاز باشد، زیرا شما باید به طور کامل به او توجه داشته باشید.

    این می تواند قرار ملاقات سختی باشد اما برخی از مردم نمی دانند اگر شما یک هفته مشغول بوده اید،شاید بخواهید آخر هفته تنها باشید.

       ۵) حالت ذهن افراد درونگرا

    به عنوان یک درونگرا، من باید در شرایط درست ذهنی خود برای برقراری روابط اجتماعی باشم.

    و برای رفتن به یک قرار باید در شرایط خلق و خوی فوق العاده باشم، سطح انرژی من باید بالا باشد و ترجیحا به آب و هوای مناسب نیاز دارم. به شکل ایده آل، ترکیبی کامل از آرامش،و هیجان می خواهم.

    مطمئن هستم که هرگز هر سه آن ها را باهم نداشته ام اما این ایده را دارم. برای رفتن یه قرار ملاقات خوب،من باید بهترین احساس خود راداشته باشم، و خیلی از درون گراها هم همینطورند.

    از آنجایی که اجتماع گرایی انرژی زیادی جذب می کند (و همچنین ملاقات افراد جدید)، ما باید با چیزهایی روبرو شویم تا مطمئن شویم در تمام قرار هایمان احساس خوبی خواهیم داشت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا