قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی⭐

قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی
  • قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی

    قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است یک فرصتی بسیار مهم و موثر برای کمک به افرادی باشد که با این شرایط مواجه هستند. اضطراب اجتماعی احساس ناتوانی و ناراحتی در مواجهه با شرایط اجتماعی را به دنبال دارد و می‌تواند در زندگی افراد تأثیرات بسیار منفی داشته باشد. این افراد می‌توانند در مواجه با وضعیت‌های مختلف اجتماعی از جمله ملاقات‌های شغلی، دیدارهای خانوادگی، جشن‌ها و رویدادهای اجتماعی و حتی سفرهای کاری، احساس نگرانی، تنش و ترس بیش از حدی داشته باشند.

    برگزاری قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی، می‌تواند به عنوان یک فرصت برای کمک به این افراد در مواجهه با وضعیت‌های مختلف اجتماعی عمل کند. با ملاقات با یک روانشناس متخصص در اضطراب، این افراد می‌توانند بیشتر درباره ریشه و علت اضطرابشان فهمیده و راه‌های موثری برای مدیریت آن‌ها را یاد بگیرند.

    در قرار ملاقات با روانشناس، افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی می‌توانند راجع به تجربیات و احساساتشان صحبت کنند و همچنین ابزارهای موثری برای کمک به کنترل اضطرابشان را از روانشناس بیاموزند. با ارائه راهکارهای عملی و تمرین‌های مناسب، روانشناس می‌تواند به افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی کمک کند تا بهتر با وضعیت‌های اجتماعی روبرو شوند و از تجربه‌ها و ملاقات‌های آن‌ها لذت ببرند.

    با برگزاری قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی، می‌توان ترس و نگرانی این افراد را به حداقل رساند و خودآگاهی و اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش داد. همچنین، این قرار می‌تواند فرصتی برای افرادی باشد که با اضطراب اجتماعی مبارزه می‌کنند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

    در نهایت، قرار ملاقات برای افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی می‌تواند به عنوان یک گام مهم در مسیر بهبود روحی و روانی این افراد عمل کند. با آگاهی از اضطراب و ارائه راه حل‌های مناسب، این افراد می‌توانند در زندگی خود راحت‌تر و با اعتماد بیشتری به خود و دیگران زندگی کنند.

    اضطراب اجتماعی

     

    قرار ملاقات می تواند برای هر کسی اضطراب آور باشد، اما اگر اضطراب اجتماعی داشته باشید، این یک موضوع کاملا متفاوت است.

    در هر موقعیت اجتماعی افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی در لبه پرتگاه هستند، اما دوستی این احساس را حدودا صد درصد تقویت می کند

    به عنوان کسی که از اضطراب اجتماعی رنج می برد، من خیلی با این افکار آشنا هستم.

    اغلب این دیدگاه را داشتم که مانند رفتن به حومه شهر،و پذیرش هزاران سگ ولگرد که درآنجا زندگی می کنند برای همیشه تنها زندگی کنم.

    در حالی که از اضطراب اجتماعی رنج می برند، ممکن است فقط کمی کمک بخواهید تابتوانید آن را ازبین ببرید.

    بنابراین  ۵ راهنمایی دوستانه برای افرادی که دارای اضطراب اجتماعی هستند به اشتراک می گذاریم .

    ۱)صادق باشید

    به این معنی نیست که قرار ملاقات خود را به درمان اختصاص دهید.

    با خود صادق باشید. هیچ جایی برای شروع ملاقات بایک برونگرا که جشنهای شلوغ را دوست دارد، و تمایل دارد در محیط های بزرگ باشد و نمی داند چرا شما گاهی اوقات نمی خواهید خانه را ترک کنید، وجود ندارد.

    اگر می خواهید یک رابطه موفق داشته باشد، پس با خودتان صادق باشید، آنچه که شریک زندگیتان می خواهد، اهمیت دارد.

    ممکن است این بدان معنا باشد که شما باید چند نفر را عوض کنید، اما بهتر است برای فردی که به شما می خورد منتظر بمانید تا اینکه مجبور شوید با فردی که به طور کامل برای شما مناسب نیست، ارتباط برقرار کنید.

     ۲)فعالیتی را پیشنهاد دهید

    در ادامه از نکات قبلی، اگر کسی از شما در خواست کند که بیرون بروید، به آنها پیشنهاد می شود که بولینگ با گروه بزرگی از افراد را به عنوان فعالیتی انتخاب کنید تا دو انتخاب داشته باشید.

    اول، شما رد می کنید و با خودتان صادق هستید و می گوئید این فرد مال شما نیست، یا خودتان کنترل رادردست می گیرید و در مورد انتخاب محل ، نظرمی دهید.

    به عنوان مثال، زمانی که آنها از شما بخواهند بولینگ کنید، با گفتن«واقعا من طرفدار آن نیستم» یا “اگر مشکلی نباشد، این کار را می کنم” لازم نیست که به جزئیات بیش از حد بپردازید و سپس می توانید فعالیتی را که هر دو شما از آن لذت می برید، بیابید.

    داشتن اضطراب اجتماعی به اندازه کافی سخت است حتی بدون داشتن احساس ناراحتی درمورد محیط اطراف خود.

    ۳)با اعتماد به نفس اما راحت لباس بپوشید

    قرارملاقات اول وقت آن نیست که سعی کنید یک آرایش جدید یا یک ژاکت جدید زیبا بپوشید.

    احتمالا، شما کل تاریخ قراردوم را صرف حدس زدن درباره انتخاب های خود میکنید، و نگرانی از اینکه آیا کسی به شما خیره می شود.

    این فقط سطوح استرس شما را افزایش می دهد. چیزی را انتخاب کنید که باعث راحتی و اعتماد به نفس شما شود.

    اگر یک لباس داشته باشید که می دانید در آن احساس اعتماد به نفس می کنید، آن را پوشانید! تا زمانی که فکر می کنید خوب هستید و احساس خوبی داشته باشید، اینطوربه به نظر می رسید، نظر شما درمورد قرارملاقات ، واقعا مهم نیست.

    همچنین، سعی کنید لباس خود راقبلا آماده کرده باشید تا بتوانید در آخرین لحظات کارخود را به راحتی انجام دهید.

    ۴)یک دوست را همراه خود ببرید

    ببینید اگر می توانید با یک گروه از افراد بیرون بروید، بنابراین می توانید قرار خود را با امنیت حضور دوستانتان برگزار کنید.

    یا فقط آنها را با خود بیاورید. هنگامی که بهترین دوست من به اولین ملاقات می رفت، از من خواست که با او به عنوان یک پشتیبان بروم. ما به سینما رفتیم و سپس برای ناهار بیرون رفتیم.

    او فوق العاده عصبی بود و از من پرسید که آیا در مرکز خرید می مانم وقتی که آنها درسینما هستند؟

    در پایان، پدرم و من رفتیم و به دوستم ملحق شدیم. این باعث شد تا او احساس خوبی نسبت به من داشته باشد و به خوبی از وقتش لذت برد.

    ۵)نفس بکشید

    مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط یک قرار است، با فردی که واقعا دوستش دارید.

    امامی تواند در ابتدا شما راعصبی کند، اما این یک زمان سرگرم کننده است زمانی که شما کسی کمی بیشتر می شناسید .

    قبل از رفتن به قرار، سعی کنید افکار خود را منطقی کنید.

    به خودتان یادآوری کنید دوست دارید که این شخص را ببینید و اگر بدرفتاری کند، دیگر مجبور نیستید آن فرد را دوباره ببینید.

    هنگامی که شما اضطراب اجتماعی دارید گاهی اوقات می توانید احساس کنید که تحت کنترل خود نیستید، اما اینطورنیست.

    و به یاد داشته باشید اگر قرار شما یک قرار احمقانه با فرد نامناسب باشد، همیشه می توانید برای دوستان خود یک پیامک ارسال کنید و از آنجا خارج شوید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا