عینک آفتابی مردانه – کدوم عینک مناسب منه؟ ( ریبن خلبانی ، ویفری ، کلاب مستر )

  • عینک آفتابی مردانه – کدوم عینک مناسب منه؟ ( ریبن خلبانی ، ویفری ، کلاب مستر )

    هنگام انتخاب عینک آفتابی برای مردانه، تعداد زیادی گزینه موجود است که نمی‌توان به راحتی انتخاب کرد که کدام یک برای شما مناسب است. در اینجا سه نوع از محبوب‌ترین عینک های آفتابی مردانه را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید انتخابی صحیح داشته باشید: ریبن خلبانی، ویفری و کلاب مستر.

    اولین نوع عینک آفتابی که می‌توانید در نظر بگیرید، ریبن خلبانی است. این نوع عینک با طراحی منحصر به فرد خود، مخصوصا برای آقایان خوش سلیقه و جذاب است. این عینک دارای لنزهای بزرگ و گرد بوده که می‌تواند به خوبی چهره شما را بپوشاند و از پرتوهای خورشید محافظت کند. علاوه بر این، ریبن خلبانی اغلب با قاب‌های فلزی و با کیفیت بالا تولید می‌شود که می‌تواند ظاهری لوکس و شیک به شما ببخشد.

    عینک دیگری که می‌توانید روی آن حساب کنید، عینک ویفری است. این نوع عینک دارای قابی باریک، بلند و مستطیل شکل است که به راحتی بر روی صورت قرار می‌گیرد، و به همین دلیل برای رفتارهای ورزشی نیز مناسب است. ویفری دارای لنزهای بزرگ و یک جزوه بزرگ در قسمت بالایی است که می‌تواند قسمتی از صورت را هم پوشش دهد و از چشمان شما محافظت کند. این عینک، خصوصا برای آقایان با چهره‌ای با ویژگی‌های مربع و مستطیل که دنبال یک ظاهر مدرن و شیک هستند، بسیار مناسب است.

    نوع سوم و در عین حال محبوب‌ترین طرح عینک آفتابی مردانه، عینک کلاب مستر است. این نوع عینک با طراحی کلاسیک و ساده خود، می‌تواند به هر نوع چهره‌ای بلیط بخورد. تنها قابلیتی که عینک کلاب مستر دارد، قابلیت سازگاری با همه انواع چهره‌ها نیست، بلکه این عینک همچنین برای هر فصلی مناسب است. اگر شما دنبال یک تجربه شیک و چندمنظوره هستید که بتوانید در تمام فصل‌های سال استفاده کنید، کلاب مستر انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

    با این حال، انتخاب بین این سه نوع عینک آفتابی بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. هر کدام از این انواع می‌توانند به شیوه‌ای منحصر به فرد، از ظاهر و شخصیت شما دلایل بیشتری ارائه دهند، بنابراین بهتر است قبل از خرید، هر کدام را امتحان کنید تا بتوانید در ظاهر خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

    عینک آفتابی مردانه یکی از اکسسوری‌های تاثیر‌گذار بر تیپ و استایل مردانه است که به طور کلی بیشتر مردان بر روی آن یک حساسیت ویژه دارند.

    شما اگر فیلم‌های مثل اسلحه برتر با بازی تام کروز و یا فیلم برادران بلوز با بازی جان بلوشی و دن آیکرود را به یاد بیاورید، می‌بینید که عینک یکی از مهمترین لوازم موجود در هر صحنه از این  فیلم‌هاست که به شدت بر روی شخصیت‌پردازی کاراکتر‌ها تاثیرگذار بوده است و خود کارگردان هم از عینک آفتابی مردانه استفاده‌های به موقع و به جا انجام داده که شاید بعد از دیدن این فیلم‌ها مخاطب مرد بیشتر از گذشته به فکر خرید عینک آفتابی جذاب متناسب با فرم صورت خود باشد.

    انتخاب و خرید عینک آفتابی مردانه در نوع خود می‌تواند تامل‌ برانگیز باشد که این قابلیت را دارد چهره فرد را متحول کند البته اگر درست انتخاب شود.

    در این مقاله به فاکتور‌های مهم جهت خرید عینک آفتابی مردانه بر اساس نیاز‌های فردی می‌پردازیم که بهتر است یک نگاهی به مقاله بیندازید.

     

    فواید عینک آفتابی مردانه

    بیایید قبل از آنکه در مورد جذابیت‌های عینک صحبت کنیم، ابتدا به فواید عینک اشاره کنیم که در توضیحات بعدی ما بی‌تاثیر نخواهد بود.

    بیشترین مزیتی که یک عینک آفتابی می‌تواند داشته باشد، این است که چشم‌ها را در برابر اشعه فرابنفش خورشید که بسیار هم مضر است؛ مراقبت می‌کند. شما را به هنگام پیاده‌روی و یا دوچرخه‌ سواری از گرد و غبار و سایر آلاینده‌های شیمایی محافظت می‌کند.

    همچنین عینک آفتابی مردانه چشم‌ها را در برابر انواع پرتوهای خورشیدی که موجب چین و چروک اطراف چشم می‌شود، محافظت می‌کند.

    پس می‌بینید که این عینک آفتابی ابتدا باید در جهت حفظ سلامتی تهیه و خریداری شود و سپس به جزییات دیگری بپردازیم که در ادامه برای خرید عینک آفتابی مردانه خواهیم گفت.

    کیفیت عینک آفتابی مردانه

    بدون شک دقت به کیفیت عینک موقع خرید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا آناتومی عینک متناسب با نیاز شما فواید بسیار زیادی خواهد داشت که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم.

    اگر عینک خریداری شده بی‌کیفیت باشد پس هیچگونه سودی در جهت سلامتی چشمان نخواهد داشت و متناسب با چهره شما هم نخواهد بود.

    آناتومی عینک افتابی مردانه

    فریم عینک

    در واقع یک قاب و یا یک حلقه است که به عینک یک ظاهر ویژه می‌دهد. که برخی از عینک‌ها این فریم را دارند و یا ممکن است که برخی از آن‌ها تنها فریم بالا را داشته باشند. همچنین فریم عینک عامل نگهدارنده عدسی‌های عینک است.

    در واقع همین فریم عینک عامل اصلی در شکل نهایی عینک است که ما قرار است بیشتر بر اساس همین فریم عینک مردانه را بر اساس فرم چهره انتخاب کنیم.

    پل عینک

    این بخش از عینک جایی است که روی بینی قرار می‌گیرد و عامل اتصال دو بخش مجزای فریم عینک است.

    عدسی‌های عینک

    بیشتر دقت ما برای خرید عینک بر اساس همین عدسی‌ها صورت می‌گیرد. عدسی عینک بیشتر از جنس پلاستیک کاملا شفاف با قدرت کیفیت بالا است و در برخی از مواقع هم از جنس شیشه می‌باشد که این عدسی‌ها در حلقه فریم قرار می‌گیرند. همانطور که گفتیم فریم عامل نگهدارنده این عدسی‌ها می‌باشد.

    همچنین جنس و کیفیت همین عدسی‌های نامبرده است که بر ظاهر و استایل مردانه تاثیر می‌گذارند و اگر باکیفیت باشند، چشم را از مضرات محیطی محافظت می‌کنند.

    دسته عینک

    دسته عینک درواقع تکیه‌گاه عینک بر روی گوش است و این بخش از عینک آفتابی مردانه هم باید از کیفیت خوبی برخودار باشد، یعنی بیشتر از جنس پلاستیک باشد تا موجب آزار و درد گوش نشود.

    بهترین عینک مردانه کدام است

    امروزه بیش از ۵۰ مدل عینک آفتابی مردانه در بازار موجود است که دیگر نیاز به حساسیت‌های بی‌مورد نیست و با کمی دقت می‌توانید نوع عینک دلخواه خود را خریداری کنید.

    عینک آفتابی مردانه ریبن

    عینک ری بن یکی از پرطرفدارترین عینک‌ها در بین زنان و مردان است. این مدل معتبر دارای زیر مجموعه‌های متفاوتی است. که در ادامه به  ۱۰مدل از عینک‌های آفتابی مردانه ری‌بین اشاره خواهیم کرد.

    • عینک آفتابی خلبانی
    • عینک آفتابی ویفری
    • عینک آفتابی کلاب مستر
    • عینک آفتابی اوکلی
    • عینک آفتابی پرادا
    • عینک آفتابی ورساچه
    • عینک آفتابی دیور
    • عینک آفتابی پرسول
    • عینک آفتابی تام فورد

    عینک آفتابی مردانه خلبانی

     

    این مدل عینک همانطور که از اسمش پیدا است، برای کابین خلبان طراحی شده است. این نوع عینک از سال ۱۹۳۰ با یک پل دوتایی و یک قاب فلزی طراحی شد که با لنز‌های مرغوب دید نامحدودی را به چشمان شما هدیه می‌کند.

    در فیلم های معروف مانند اسلحه برتر و تاکسی درایور (راننده تاکسی) این نوع عینک جذابیت زیادی به فیلم ها انتقال داد.

    عینک ری بن خلبانی تقریبا با همه نوع صورت سازگاری دارد.

    پس بهتره این نوع عینک رو هم در لیست عینک هاتون داشته باشید.

    عینک آفتابی مردانه کلاب مستر

    این عینک آفتابی هم یکی دیگر از انواع عینک‌های کلاسیک مردانه است، که به دهه‌های گذشته ۱۹۵۰ میلادی باز می‌گردد و در طول عمر خود همیشه مورد توجه ستاره‌های سینما، افراد خاص مثل نویسندگان و روشنفکران بوده است که همچنان به مد و جذابیتش ادامه می‌دهد.

    همچنین لنز این عینک طراحی خاصی نسبت به اشعه مضرخورشید دارد که برای رانندگی بسیار مناسب است و چشم را اذیت نمی‌کند.

    قیمت این مدل عینک از چهارصد هزاتومان در بازار شروع می‌شود.

    عینک آفتابی اوکلی

     

    عینک اوکلی شکل و شمایل تقریبا عجیبی دارد. شاید اولین بار که آن را دیده باشید به یاد کاراکتر‌های فیلم ماتریکس افتاده باشید. از آنجایی که مقاومت و جنس بسیار خوبی دارد، معمولا به هنگام کارهای سخت مثل ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا مقاوم است و در برابر شرایط مختلف محیطی واکنش نشان نمی‌دهد.

    یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب مدل عینک آفتابی مردانه اوکلی این است که به هنگام ورزش روی چهره ثابت می‌مانند و جا به جا نمی‌شوند به خاطر همین است که مورد توجه اکثر ورزشکاران هستند.

    البته در خرید برند اصل این مدل باید دقت کنید تا لنز‌های آن سریعا با غبار و  الودگی محیط وارد واکنش نشوند و نیاز به پاک کردن زیاد نداشته باشد.

     

    عینک آفتابی پرادا

    عینک آفتابی مردانه پرادا از مدل‌های معتبر و معروف ایتالیایی است که بیشتر محصولات مرتبط با برند لباسی  و اکسسوری‌های موجود در کشور ایتالیا از محبوبیت ویژه برخوردار هستند.

    یکی از این لوزام همراه عینک مردانه پرادا است. لنز و فریم این عینک بسیار مرغوب است و چشم را در برابر اشعه خورشید به خوبی محافظت می‌کند. همچنین می‌توانید از این مدل عینک می‌توانید در مراسم‌های مختلف استفاده کنید.

    قیمت این مدل عینک‌ها از ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شوند . به خاطر کیفیت بسیار خوبی که دارند ممکن است به هنگام خرید با قیمت‌های بالا مواجه شوید.

    عینک آفتابی مردانه دیور

     

    عینک آفتابی مردانه دیور محصول شرکت معتبر فرانسوی است که این شرکت در طراحی وتولید سایر برندهای لباسی و وسایل همراه جایگاه ویژه‌ای در بین برندهای دیگر دارد.

    دقت داشته باشید که برند دیور برخلاف سایر عینک‌های آفتابی که تا الان نام بردیم، دارای فریم ضخیم و یا شیشه‌های دودی و تیره نیست. این مدل عینک بیشتر ظرافت خاص خودش را دارد. یعنی قاب و دسته‌های عینک ظریف هستند و رنگ لنزهای عینک بیشتر متمایل به رنگ‌های روشن مثل قهوه‌ای است.

    بنابراین باید به هنگام خرید به استایل و ترکیب لباسی خود دقت کنید که در کل یک ترکیب عالی را برای شما فراهم کند.

    قیمت این مدل عینک آفتابی مردانه نسبت به بقیه عینک‌ها تقریبا مناسب است. معمولا کف قیمت آن از ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

     عینک مردانه ورساچه

    عینک آفتابی مردانه ورساچه جز برندهای معتبر ایتالیایی است که اکثر خوانندگان هالیوودی خواهان و طرفدار این مدل عینک هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که مدل عینک ورساچه کمی بزرگ است و با هر صورت تطابق نخواهد داشت. بنابرایت برای صورت‌های گرد و کوچک مناسب نیستند. صورت‌های مستطیلی شکل، بیضی و مربع شکل می‌توانند از این عینک استفاده کنند.

    قیمت این مدل عینک‌ها از ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

    عینک آفتابی ویفری یا ویفرر

     

    یکی دیگر از مدل عینک‌های آفتابی مردانه است که از دهه ۱۹۵۰ توسط ری بین معرفی شد. عینک آفتابی ویفری است که شکل ذوزنقه‌ای  باریکی دارند و  بیشتر به رنگ مشکی هستند که می‌توانید با هر نوع رنگ و پوششی آن را ترکیب کنید.

    البته ۱۹ رنگ دیگر هم دارد که همین تنوع رنگ برای خرید عینک آفتابی مردانه از مدل ویفری امتیاز خوبی به این  عینک می‌دهد.

    عینک ویفری مناسب صورت های کشیده است.

    توصیه میشه حتما یک عینک ویفری (ویفرر) داشته باشید.

     

    عینک آفتابی مردانه پرسول: مخصوص چشم‌های حساس

    لنزهای این عینک قابل تنظیم هستند. بنابراین اگر اشعه آفتاب شما را آزار می‌دهد، می‌توانید با تنظیم لنز مخصوص از درجه حساسیت نور خورشید کم کنید.

    علاوه بر لنز‌های مرغوب که موجب محافظت چشمان شما می‌شود. دارای پد عینک قابل تنظیم است، که می‌توانید آن را بر روی صورت خود به راحتی تنظیم کنید تا بر روی صورت شما بماند و جا به جا نشود.

    با توجه به ویژگی‌های این مدل عینک، طبیعتا قدری گران قیمت است و معمولا از ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

    عینک آفتابی مردانه تام فورد

     

    این عینک آفتابی مدرن در سال ۲۰۰۶ توسط شخصی به نام تام فورد طراحی شد . در این مدت ۱۵ سال جایگاه خود را به خوبی بین پسران و مردان مدرن امروزی باز کرده است. زیرا ظاهری زیبا و شکیل را ارائه می‌دهد که تقریبا با هر چهره‌ای سازگاری دارد.

    این نوع از عینک نیز تقریبا با همه صورت ها سازگاری دارد.

    قیمت این مدل عینک در بازار از ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

    مردان آلفا عینک مناسب انتخاب میکنند

    مردان قدرتمند از جنس آلفا قاعدتا بر روی پوشش ظاهری خود تفکر می‌کنند که دقیقا چه لباسی بپوشند، چه اکسسوری استفاده کنندو برند عینک آفتابی مردانه از کدام مارک مخصوص باشد تا بتواند جذابیت خود را بیش از قبل در بین عموم به نمایش بگذارد.

    البته منظور ما این نیست که جایگاه و اعتبار یک مرد قدرتمند به ظاهر اوست، اما بی‌تاثیر هم نیست.

    بنابراین انتخاب عینک آفتابی می‌تواند ظاهر او را یک تغییر اساسی بدهد که در جذابیت او نقش بسیار زیادی دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا