معرفی عطرهای مردانه جذاب (انتخاب خانم ها برای عطر مردانه)

معرفی عطرهای مردانه جذاب
  • معرفی عطرهای مردانه جذاب

    Creed Aventus / Eau De Parfumعطر

     

    اولین انتخاب اکثر خانم ها برای عطر مردانه، عطر کری د اونتوس بوده

    است. این عطر بر ای تمام فصول سال، و مصرف روزانه و شبانه، مناسب می باشد. غالب ترین اسانس ا ین عطر ترکیب رایحه های شیرین و

    چوبی از جمله آناناس، درخت توس و مشک است که ماندگاری فوق العاده ای را نیز به همراه دارد.

      Paco Rabanne – ۱ Million / Eau De Toiletteعطر

     

    عطر پاکو رابانا، وان میلیون، نه تنها در میان خانم ها محبوبیت زیادی دارد بلکه به سادگی نیز در فضا پخش و احساس می شود. این عطر ترکیبی از اسانس های دارچ ین، گریپ فروت، پرتقال خونی، نعناع،

    نعناع هن دی و چرم است که تاثیر زیادی بر  دیگران می گذارد. آن را برای میهمانی های شبانه، به خصوص اگر در فضایی باز برگزار می شود ،مصرف کنی د.

    La Nuit De L’Homme- Yves Saint Laurent / Eau De Toiletteعطر

     

    ترکیب اسانس های متضادی چون ترنج، اسطوخودوس، سرو و  زیره

    رایحه ای ساخته که دیگران را وادار می کند بیشتر  این عطر را استشمام

    کنند. پیشنهاد می شود که این عطر را برای میهمانی ه ای عصرانه مصرف کنی د. از آنجا که ا ین عطر به خوبی د یگر عطرها در فضا پخش نمی شود، بهتر ا ست که هر چند ساعت یک بار آن را تم دی د کنی د.

    Salvatore Ferragamo- F by Ferragamo Black / Eau De Toiletteعطر

     

    عطر سالواتوره فراگامو نه تنها یکی از بهت رین بلکه از مقرون به صرفه ترین عطرهای مردانه می باشد. اسانس اسطوخدوس و تونکا از اصلی ترین اسانس های ا ین عطر هستند که تاثیر فوق العاده ای بر دیگران می گذارند. ماندگاری این عطر ۵ تا ۶ ساعت است، به هم ین دل یل می توانی د با خیال راحت آن را برای میهمانی ها یتان مصرف کنی د.

    Versace Pour Homme – Versace / Eau De Toiletteعطر

     

    اگر به اسانس ها ی خنک  بیش از شی رین علاقه دارید، ا ین عطر با رایحه مرکبات برای روزهای بهار و تابستان شما بسیار مناسب است. از

    ترکیبات اصلی آن می توان به لیمو، شکوفه پرتقال، ترنج، سنبل، گل مریم، دانه تونکا، مشک، عنبر ، سدر و گل شمعدانی اشاره کرد. اگر به

    دنبال عطری برای محیط کار یا فعالیت های بیرون از خانه می گردید، ما ا ین عطر را به شما پیشنهاد می ده ی م

      Bleu De Chanel – Chanel /  Eau De Toiletteعطر

     

    اسانس چوب ا ین عطر در کنار اسانس مرکبات رایح ه ای تولی د کرده که فوق العاده لوکس و فریب دهنده است. هر چه از مدت زمان این عطر روی بدن تان بگذرد، ر ایحه ای  تیز و تندتر به خود می گیرد که خود

    یکی از دلا یل تاثیرگذاری این عطر می باشد. این محصول را می توانی د برای مصرف روزانه خود به خصوص در محیط کار بکار گیری د.

    Thierry Mugler – A*Men Pure Malt – Eau De Toiletteعطر

     

    رایحه ا ین عطر را هیچ کجای دیگر پیدا نمی کنی د از ا ین رو که ترکیبات پیچیده ای دارد. برای ساخت ا ین عطر از روش های سنتی استفاده کرده اند و با ترکیب اسانس ه ایی چون بلوط، مالت، اد و یه ه ای تند و شیرین و چوب عطری تولید کرده اند که نه تنها تند و زننده نیست بلکه بسیار هم تاثیرگذار است. با زدن  این عطر خودتان را از  دیگران کاملا جدا خواهی د کرد و در جمع خواهی د درخ شی د. اگر چه  این عطر برای موقعیت های مختلف مناسب است اما پیشنهاد می کنیم که آن را بر ای زمستان و پاییز، به خصوص برای مراسم شبانه، مصرف کنی د.

      Versace Eros – Versace / Eau De Toiletteعطر

     

    اروس، الهه عشق است و همانطور که از نام این عطر پیداست، با عشق و علاقه در ارتباط است. اصلی تر ین اسانس های آن وا نیل،  نعنا و دانه

    تونکا است که را یحه ای شیر ین و مردانه به آن داده است. این ر ایحه

    یکی از پی چیده تر ین ترکیبات را دارد که برای ۴ فصل سال و هم مصرف روزانه و شبانه مناسب است. از نظر ماندگاری نیز این عطر بالاترین

    ماندگاری را دارد، به هم ین دلیل اگر می خواهی د به مدت چند ساعت با عطر خود دیگران را تحت تاثیر قرار د هید، آن را به شما پیشنهاد می د هیم.

     

      Dior Sauvage / Eau De Toiletteعطر

     

    برند لوکس دیور هیچگاه در خلق محصولات خود به اشتباه نمی رود. این عطر نیز از آن دسته عطرهایی است که خانم های بسیاری به آن رای دادند

    و آن را جزو  یکی از جذاب ترین عطرها خوانده اند. اسانس های عنبر، فلفل و ترنج از قوی ترین رایحه های موجود در ا ین عطرند که شما را در تمام روز خوشبو و شاداب نگه می دارند.

     

     

    Aqua Di Gio Profumo – Giorgio Armani / Eau De Toiletteعطر

     

    این عطر برای فصل های بهار و تابستان و حتی پاییز جان می دهد. به دلیل ترک یب اسانس ه ایی چون ادو یه جات، مرکبات، شمعدان ی، گل

    مریم، رزماری و نعناع هن د ی، شما م ی توانی د هم در طول روز و هم در مراسم شبانه خود از ا ین عطر استفاده کنی د. یکی از ماندگارترین عطرهای مردان ه، همین عطر است. با زدن آن به خود را یحه م دیترانه ای را به اطرافیان تان انتقال می دهید.

    پیشنهاد از سمت دختراها بدون هیچ جنبه تبلیغاتی

     

    ادکلن بلک افغان اصل-ناسوماتو بلک افگانو(لیبل دار)| Nasomatto

    Black Afgano

     

     

     

    عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف مف یستو | Xerjoff Casamorati Mefisto

     

    عطر با قیمت مناسب

    Pure Black

     

     

    Bvlgari Man In Black Tester | عطر بولگاری من این بلک

     

    در مورد این عطر که قبلا صحبت کرده بودیم

     

    عطر ادکلن مردانه زیپو اورج ینال ادوتویلت  Zippo Original

     

    ادکلن لالیک مشکی مردانه | انکرن ویر | حجم ۱۰۰ می لی لیتر اورجینال

    بهترین عطر مردانه چیست و چطور باید عطر خوش بو انتخاب کنیم

    انتخاب یک عطر مردانه برای یک مرد قدرتمند آلفایی به طور قطع خصوصیات ویژه‌ای دارد که در انتخاب همین عطر باید به نکات ویژه‌ای دقت کند تا یک عطر منحصر به فرد مردانه را خریداری کند. اما چرا؟ شاید به عنوان خواننده این متن پیش خود بگویید “دیگر نیازی به حساسیت و دقت در انتخاب نوع عطر چندان جایز نیست یک عطر تنها باید خوشبو باشد، همین” .

    اما آنچه در این مقاله قصد داریم در موردش بیشتر صحبت کنیم و در واقع از یک سری حقایق آگاه کنیم، انتخاب عطر آلفا مخصوص مرد آلفا است. ما در مقالات زیادی از سایت مرد برتر به ویژگی‌ها و خصوصیات یک مرد قدرتمند از نوع آلفایی پرداخته‌ایم، این دسته از مردان قدرتمند و ثروتمند هستند؛ تنها به این دلیل که متفاوت فکر کرده‌اند و اکنون به وقت عطر زدن نیز باید یک عطر مردانه آلفایی اختیار کنند که متناسب با شخصیت آن‌ها باشد.

    برای خرید عطر مردانه دو عامل مهم را باید در نظر بگیرید

    • شما باید آن را دوست داشته باشید، یعنی نظر کسی نباید در انتخاب شما تاثیر‌گذار باشد
    • آیا متناسب با شخصیت شما می‌باشد و می‌تواند نشاط و انرژی به شما بدهد

    این دو مورد را در مقاله پیش رو بررسی خواهیم کرد.

    انتخاب عطر مردانه به کمک شخصیت شناسی

    وقتی شما شخصیت خود را بشناسید به راحتی قادر به انتخاب یک ادکلن مردانه خواهید بود که مورد پسند و سلیقه شما باشد. در ادامه به  شش دسته از شخصیت‌های مهم مردانه اشاره می‌کنیم که می‌توانید متناسب با این خصوصیات رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

    شخصیت رمانس و لطیف

    وقتی حرف از مردان قدرتمند میزنیم، دلیل بر آن نیست که آنان روحیات خشک و خشنی دارند بلکه همه چیز در جایگاه خود قرار دارد، قدرت برای کسب ثروت به یک طرف و البته احساسات لازم برای انتخاب یک عطر بخصوص و آرامش دهنده هم به یک طرف خواهد بود.

    اگر جز مردان با روحیات توام با لطافت هستید و دوست دارید یک عطر کلاسیک مردانه انتخاب کنید،عطر کلاسیکی که حاوی رایحه‌هایی مانند  گل زنبق، ماگنولیا، گل رز،یاسمن و توبروز را دارد باید انتخاب کنید. (در ادامه نام برندها را به همراه رایحه‌های لازم  ارائه می‌دهیم)

    عطر مردانه برای مردان پر‌انرژی

    مردانی که روحیه شاد، پرانرژی و بسیار سرمستی دارند، بهتر است به سراغ عطر مردانه با عصاره‌های میوه‌ای بروند.عطر‌ها با رایحه میوه معمولا نسبت به عصاره‌های چوبی مثل صندل و عنبر بوی قوی ندارند، اما برای مردان پرانرژی مسرور کننده هستند و تقریبا هم در عطر‌های کلاسیک و هم در عطر‌های مدرنیته به کار می‌روند و دقیقا مخصوص مردانی است که به هیچ وجه آن‌ها را بدون انرژی نمی‌بینید.

    عطر مردانه متناسب با حس مردانه

     

    قبل از خرید عطر مخصوص مردان بهتر است ابتدا آن را حس کنید، این حس کردن به کمک نت‌های عطر به ما القا می‌شود.

    نت عطر چیست؟ نت عطر در واقع همان میزان بو و رایحه عطری است که به هنگام پخش در هوا و فضا آن را متوجه می‌شویم. این نت‌ها دارای درجه بالا، میانی و پایه هستند.

    اما چگونه این نت‌های عطرانه را حس کنیم.مردی که دوست دارد قدرت در دستانش باشد، قاعدتا به عطر خود هم توجه می‌کند و دانستن این نت‌ها پایه و اساس یک خرید موفق برای عطر مردانه است.

     

    انتخاب عطر مناسب سن مردانه

    توضیحات بالا در مورد نت عطر مردانه بود که در واقع همان رایحه‌های تشکیل دهنده یک عطر هستند و حالا می‌تواند به عنوان معیاری برای انتخاب عطر مردانه بر اساس سن باشد. خیلی خوب است که یک مرد قدرتمند همیشه بر اساس سن خود و موقعیت خود نوع عطرش را انتخاب کند.

    عطر مخصوص نوجوانان

    این رایحه برای سنین ۱۵ تا ۲۶ سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و غالب رایحه آن شیرین است که ترکیبات اصلی آن میوه‌های تازه می‌‌باشند اما همان طور که در رده سنی مورد نظر اشاره کردیم برخی از افراد بالغ و بزرگسال هم از ان استفاده می‌کنند.

    عطر مردانه و غلظت عطر

    هر عطری غلظت خاص خود را دارد که این موضوع هم جز همان جزییاتی است که بهتر است مردان متفاوت  آلفایی از آن خبر داشته باشند و نسبت به خرید و انتخاب آن متناسب  با این شاخص حساسیت ویژه ای داشته باشند. اما غلظت عطر دقیقا چیست و چگونه به هنگام خرید از این معیار استفاده کنیم:

    نقش غلظت عطر در انتخاب

    غلظت عطر در واقع همان میزان ماندگاری و دوام عطر است و میزان قدرت اجزای سازنده آن برای پخش شدن و متراکم شدن در فضا است.که این غلظت با یک دو ترکیب اساسی معنا و مفهوم می‌گیرد این دو ترکیب روغن و الکل هستند، هر چه‌ روعن مخصوص استفاده شده در عطر بیشتر باشد، پس دوام آن بیشتر است و معمولا برند‌های معتبر تنها از روغن خالص بدون الکل استفاده می‌کنند و هر چه الکل بیشتر باشد طبیعتا میزان ماندگاری عطر پایین می‌آید و در بیشتر عطر‌ها الکل وجود دارد. اما این نسبت متغیر است.

    فاکتور غلظت عطر بر روی شیشه‌های عطر موجود است.هر چه بیشتر باشد میزان ماندگاری عطر بیشتر است.

     

    انتخاب عطر مردانه از برند‌های معتبر

    در ادامه به معرفی  دو برند معتبر از عطر مردانه می‌پردازیم، که می‌تواند برای انتخاب مردان سخت پسند تا حدودی به همراه جزییات بیان شده، مفید واقع شود.

    عطر مردانه گوچی Gucci

    عطر گوچی یکی از برندهای معتبر و معروفی هست که نیاز به معرفی ندارد.این عطر از ۱۹۲۱ کار خود را آغاز کرد و همیشه بین مردان شیک پوش و قدرتمند سیاستمدار حرف اول را زده است و همچنان هم به قدرت خود ادامه می‌دهد. در سال ۱۹۷۱ این برند شروع کرد به تولید عطر با بو و رایحه‌های متنوعی که هر کدام در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند.

    سه نوع مختلف از این عطر را در ادامه بیشتر بشناسید.

    Gucci Guilty Pour Homme EDT گوچی گیلتی پور هوم

     

     

    ترکیبی از رایحه‌های چوبی صندل و عنبر به همراه میو‌های ترش مرکباتی به خصوص لیمو است که برای هر کسی شاید این همه تند و تلخی خوشایند نباشد. اما بسیاری از مردان  این نوع عطر مردانه را دوست دارند.

    که البته این بوی تند ابتدا به مدت دو الی سه دقیقه روی پوست با این شدت است بعد از چند دقیقه به سمت رایحه‌ پرتقال و ترنج تغییر می‌یابد.

    در فصول بهار، تابستان و پاییز به خوبی قابل استفاده است منتهی در فصل زمستان زودتر از همیشه دوام خود را از دست می‌دهد. با هر محیط حرفه ای متناسب است و تقریبا دوام و ماندگاری خوبی دارد.

     Gucci Pour Homme اسپری ادو تویلت گوچی پور هوم

    این نوع عطر از برند گوچی رایحه فوق‌العاده بی نظیری  دارد و شما را به یاد یک صبح زیبای دل‌انگیز به همراه یک لیوان چای سیاه خوش عطر می‌اندازد، زیرا یکی از رایحه‌های پایه‌ای این نوع عطر چای سیاه می‌باشد و البته در کنار آن از رایحه‌های فوق العاده دلپذیر دیگری مانند بنفشه،ترنج، فلفل قرمز و دارچین استفاده شده است و همچنین از عصاره‌های چوبی مانند توتون،مشک و گل مینا نیز استفاده می‌شود.

    این نوع عطر برای هر چهار فصل بی نظیر است و می‌توانید از آن استفاده کنید.اما موردی که باید قابل توجه شما باشد این است که ماندگاری بالایی ندارد و باید حتما بعد از ۴ ساعت تجدید شود.

    Gucci Made To Measure

    اسطوخودوس یکی از رایحه‌های همیشگی در عطر‌های کلاسیک است که بدون اغراق بوی سرمست کننده ای را  القا می‌کند. در این برند هم اسطوخودوس یک رایحه اصلی و پایه در کنار سایر ترکیباتی چون پرتقال، ترنج،نیلوفر آبی،جوز هندی و دارچین است. .همچنین از رایحه‌های چوبی می‌توان به عنبر و بلوط اشاره کرد که باز هم بوی تند و تلخ جذاب را به مشام شما هدایت می‌کند.

     

    عطر مردانه تام فورد

    حتی اگر مرد عطر بازی هم نباشید، بلاخره یکبار هم که شده نام تام فورد را شنیده‌اید. این نوع عطر از شخصیت‌های سینمایی گرفته تا شخصیت‌های سیاسی و بزرگ دیگر مورد استفاده بسیاری‌ تا الان قرار گرفته است و به شدت مورد علاقه مردان قدرتمند آلفایی است. اما چرا؟ این نوع عطر چه ویژگی‌هایی دارد؟

    ترکیبات عطر مردانه تام فورد

     

     

    این نوع عطر مردانه به دلیل ترکیبات اصلی چوبی مثل عود و عنبر یکی از بهترین معیار‌ها را برای علاقه‌مندی بیشتر مردان دارد، چون حاوی بوی تلخ و تندی است که مورد پسند نه فقط آقایان بلکه خانم‌ها نیز می ‌باشد.

    از همه مهمتر مناسب همه فصول و حتی فصل زمستان است که در این فصل ماندگاری عطر گاهی با  مشکل مواجه می‌شود.

    در کنار رایحه‌های چوبی ترکیبات میوه‌ای و گیاهی زیادی استفاده شده است که مناسب تمامی سفر‌های دریایی، مدیترانه‌ای و حتی آمازونی هم می‌باشد به خاطر اینکه هر کدام از ترکیبات با ماندگاری بالایی برخوردار هستند و به راحتی از روی لباس شما نمی‌روند و با گرما و حرارات هم به زودی وارد واکنش نمی‌شوند.

    برخی از این ترکیبات شامل  مرکبات، گل مروارید،کهربا، گل نارنجی افریقایی هستند که هر کدام عطر خاصی دارند. و البته در کنار این همه امتیاز در بسیاری از مواقع قیمت خوبی هم دارد.

    اقتدار مردانه با عطر جذاب

    مردان قدرتمند باید در کنار پرورش روحیه و بنیان فکری خود به طرز لباس پوشیدن و ظاهر خود هم اهمیت ویژه‌ای بدهند. به خاطر اینکه مردان قدرتمند از هر نظر منحصر به فرد هستند، یعنی هم از نظر روحی و هم از نظر تیپ ظاهری در جامعه  برتر و خاص می‌باشند. یکی از این ویژگی‌های انحصاری نوع عطری است که شما استفاده می‌کنید و در مهمانی و یا جلسه کاری همه را نسبت به خود جذب می‌کنید. بنابراین نمی‌توان نسبت به خصوصیات یک عطر مردانه سهل انگار و یا بی توجه بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا