عشق بهترین احساسی است که هر کسی می تواند تجربه کند

عشق بهترین احساسی است که هر کسی می تواند تجربه کند
  • عشق بهترین احساسی است که هر کسی می تواند تجربه کند

    عشق حسی بی‌نظیر و گرم است که در دلهای ما وارد می‌شود و در آن‌جا مجازاتی برای ما ندارد. این حس ساده و بیانکننده تمایل بی شایستگی ما به کسی است که او را از همه ارجای کتفی می‌دانیم و هرگز جای قلبش را شکسته رها نمی‌کنیم. عشق گسترده‌ی نوید بخشی هرچه فراتر از نشستن بر دستان یکدیگر، بلکه احترام می‌پذیرد و حتی بین محیط زندگی ما جای احترام قائل می‌شود. از این رو، عشق احساس گرامی و مشکوکی است که کمک می‌کند تا نوری روشن و خندان در مسیر زندگی برنده شویم. هر کسی می‌تواند با داشتن عشق، حس خانه‌ی همه جا را تجربه کند و در آن صفحه‌ی تخمین بندی‌ترینباتا دیده می‌شود. عشق روشن گر چاره مناسبی است و کیفی می‌تواند در برابر همه تنزلات زندگی ما قوی باشد. بنابراین، باید از این احساس گرامی و مهم حفظ و در زندگی خود به علاوه قایل بدان زده و در آن کمال نماییم.

    عشق بهترین احساسی است که هر کسی می‌تواند آن را تجربه کند . زمانی که عاشق می‌شوید دید شما نسبت به زندگی و دنیا تغییر می‌کند. اگر عاشق باشیم، دید ما نسب به خودمان تغییر کرده  و رفتار‌های مان نیز تغییر می‌کند. با اینکه بیش تر مواقع این اتفاقات، خوب و مثبت هستند؛ اما باید بدانید که تغییرات بیش از حد می‌تواند معشوقه شما را ترسانده و رابطه را خراب کند.

    تفاوت افراد عاشق با افراد عادیبه صورت کلی انرژی افراد عاشق بیش از سطح عادی است و این موضوع اصلا هم غیر عادی نیست. اگرچه این موضوع طبیعی است؛ اما نباید به آن بیش از حد اهمیت داد.

    گاهی اوقات دیده می‌شود افراد عاشق کمی‌از قدرت عقلانیت خود را از دست می‌دهند و به راحتی از خط قرمزها عبور خواهند کرد. به همین  دلیل گفته می‌شود که کمی‌صبر و کنترل الزامی‌است.

    طبیعتا عشق حس بسیار زیبایی است که شما می‌توانید با آن چیز‌های بسیار جدیدی را تجربه کنید؛ اما سعی کنید به همان اندازه که از قلبتان استفاده می‌کنید ، چشمانتان را هم باز کرده و ذهنتان را نیز به کار بیاندازید.


    باید‌ها و نباید‌های عشقسوال بپرسید و قدرتمند رفتار کنید. عشق نمی‌تواند معجزه کند؛ اما توانایی‌های خارق العاده ای به افراد اعطا خواهد کرد که شاید هیچ گاه در زندگی خود این احساسات را تجربه نکرده باشند.

    این را هم در نظر بگیرید که همه افراد به عشق و علاقه تمایلی ندارند و اگر دیدید آن حسی را که انتظار دارید را از طرف مقابل دریافت نمی‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم که هر چه زود تر از این رابطه خارج شوید. اینکه شما عاشق باشید؛ اما از طرفی صدمه بخورید، اصلا مناسب و جالب نیست. تنهایی و نداشتن رابطه با کسی در این مواقع بهتر از داشتن رابطه و آسیب دیدن است.


    عشق با همه سختی‌هایش زیبا استاین موضوع را هم فراموش نکنید که عشق ورزیدن به خودتان قبل از عشق ورزیدن به دیگران قرار دارد.

    عشق بهترین احساسی است که هر کسی می‌تواند آن را تجربه کند؛ اما همواره با آن ناراحتی‌هایی هم وجود دارد. اگر چه این ناراحتی‌ها کم نیستند؛ اما در همه آن‌ها تجربیات بسیاری هم قرار دارد.

    به خودتان اجازه دوست داشته شدن بدهید و بدانید که این احساس، بهترین احساس روی زمین است. هیچ چیز در این دنیا کامل و خالی از نقص نیست؛ اما بدانید که شما می‌توانید با یک شریک خوب، بهترین زندگی را برای خود بسازید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا