چطور ظاهر جذاب مردانه داشته باشیم تا به قلب دیگران نفوذ کنیم

چطور ظاهر جذاب مردانه داشته باشیم
  • چطور ظاهر جذاب مردانه داشته باشیم تا به قلب و روح دیگران نفوذ کنیم

    برای داشتن یک ظاهر جذاب و مردانه، اولین و مهم‌ترین قدم، عنصر اصلی برای جلب توجه دیگران است. باید در نظر داشت که جذب بودن ظاهری همیشه باید با محتوایی متعادل و جذاب همراه شود. به عبارت دیگر، لازم است که جسمی سالم و بهداشتی، روحی آرامش بخش و ذهنی پر از انرژی داشته باشیم تا بتوانیم در کنار جذابیت ظاهری، جذب کننده‌ی بیشتری نیز باشیم.

    ابتدا باید برای شروع، به تحلیل فردی خود بپردازیم. باید درک کنیم که سبک زندگی و روش فکر ما در جهتی است که ظاهر ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برای مثال، بدنی سالم و ورزیده، حس خوبی به انسان می‌دهد و خود باعث می‌شود که صفا وضعیت روحی او را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه، برای داشتن ظاهر جذاب و مردانه، باید از ورزش و فعالیت‌های بدنی منظم و مناسب برای خود داشته باشیم تا بتوانیم موجب شادی و رضایت بیشتری در خودمان و دیگران شویم. همچنین، از غذاهای سالم و تغذیه مناسب نیز استفاده کنیم تا بدنمان به طور کامل تحت تأثیر و تغییر قرار گیرد.

    علاوه بر بدنی سالم، روحی آرامش بخش و ذهنی پر از انرژی نیز یکی از عوامل مهم برای داشتن ظاهر جذاب و مردانه می‌باشد. باید تلاش کنیم تا در زندگیمان، به خودمان و دیگران احترام و نظم بدهیم و سعی کنیم همواره سکوت و آرامش را در ذهن خود حفظ کنیم. این کار باعث می‌شود که تمرکز فعالیت‌های ما بهبود یابد و بتوانیم ایده‌های جدید و شور و اشتیاق تازه‌ای برای کارهای مهم و اصلی‌مان داشته باشیم. همچنین، از فعالیت‌های استرس‌زا و مطالبه‌کننده خود دوری کنیم تا تمرکزمان روی برنامه‌های برنده و مثبت تر باشد.

    و در نهایت، حسِ خوب و کنترل و جیره کنترل شدن روی کارها و اراده به کارهای تغییر بخش برای داشتن ظاهر جذاب و مردانه مهم است. باید به خودمان و محیط اطرافمان احترام بگذاریم و از انجام کارهایی که به ما حس مثبتی می‌دهند، لذت ببریم. باید در زندگی، به خودمان اهمیت بدهیم و در همه‌ی مواقع برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش کنیم. این روش‌ها به ما کمک می‌کند تا به جذابیتی طبیعی و مردانه‌ای برای خود برسیم که در حالت کلی اشاره شد.

    درنهایت، حروف بیشتری ارائه نشد، موجب شود که به قلب و روح دیگران مراجعه شود و خود از ثقل و بار جهانی دیگران مرخوص باشد. این کار منجر به تشکر و استقبال دیگران، و در نتیجه رضایت خود شود. لازم به ذکر است که داشتن ظاهر جذاب و مردانه موجب احترام جدیتر دیگران برای ما می‌شود که در کنار فرصت‌های کارآمدتر، نتیجه خوبی خواهد بود.

    همه مردها با ظاهر جذاب و زیبا به دنیا نمیان، این واقعیتیه که همه ما به خوبی می دونیم و متاسفانه گاهی خودمون رو به خاطرش سرزنش می کنیم. اما آیا این کار درستیه؟! حالا که تموم ویژگی های یک مرد برتر و جذاب رو نداریم، خودمون را توی خونه و یا آپارتمان حبس کنیم و در ارتباط رو به روی خودمون ببندیم؟

    در مورد ظاهر جذاب مردانه یک رازی وجود داره که اگر بتونید اون رو برای خودتون فاش کنید، دیگه نگران مسائل ژنتیکی خودتون نیستید که «چرا قد من کوتاست»، «چرا اینقدر چاقم»، «چرا صورتم لاغره» و هزاران عیب و ایرادی که ممکنه به ظاهر خودمون ربطش بدیم.

    این راز سر به مهر در واقع ظاهر جذاب با چاشنی جذابیت جنسیه که قراره در این مقاله از مدل مو گرفته تا نحوه راه رفتن و نظرات روانشناسیش رو بهتون آموزش بدیم تا یاد بگیرید چطور یک مرد با ظاهر جذاب باشید.

    تاثیر ریش روی ظاهر جذاب مردانه

    چندین سال پیش طی یک تحقیقی درباره جذابیت ظاهری آقایون در دانشگاه نیو ساوت ولز مشخص شد که نزدیک به ۷۰ درصد خانوم ها، ظاهر مردونه رو با ریش مرتب بیشتر دوست دارن. این زن ها تاکید داشتن که این ویژگی از جذابیت ظاهری، می تونه بیشترین تاثیر رو روی جذابیت جنسی داشته باشه.

    به این دلیل که بلوغ مردانگی رو در چهره مردها بیشتر از قبل بلوغ، برجسته می کنه و یه نوع جذبه دلچسب به وجود میاره که در صورت مردها متبلور میشه. در واقع ریش به عنوان یک عنصر مردونه می تونه قلب هر زنی رو به تپش در بیاره.

    حتی جالبه بدونید که برخی از زن ها اظهار کردن که جذاب ترین مدل ریش ها، ریش های پر پشتن که معمولا بعد از ده روز اصلاح نکردن خودشون رو نشون میدن.

    البته به یه نکته در این مورد باید دقت کرد که هر صورتی می تونه شمایل خاص خودش رو داشته باشه و هر فرد باید متناسب با زاویه فک و گونه، مدل ریشی رو انتخاب کنه که بهش میاد. برای این کار لازمه که از یه آرایشگر متبحر توی این زمینه سوال بپرسید تا شاید ریش مخصوص شما رو براتون طراحی کنه.

    جالبه برخی معتقدن که چهره با ریش با یکی از اکسسوری ها مثل عینک هم می تونه جذابیت بیشتری داشته باشه، اما چطور؟

    ظاهر جذاب مردانه با عینک آفتابی

    تا به حال به این موضوع فکر کردید که چرا عینک آفتابی مردانه می تونه به طور ناگهانی هر کسی رو تا ده برابر جذاب تر کنه؟! اول از همه باید بدونید که عینک مردها رو مرموز می کنه که همین مرموز بودن می تونه یکی از جاذبه های جنسی محسوب بشه. از همه مهم تر این که عینک آفتابی باعث میشه جلوی عدم تقارن صورت هم گرفته بشه.

    از اونجایی که چشم انسان منبع اطلاعات درونی هر فردیه، وقتی شما عینک به چشم می زنین، زن ها به طور ناخودآگاه دوست دارن بدونن که پشت این عینک چه مردی نشسته و به طرز عجیبی برای کشف شما کنجکاو میشن. اما آیا در کنار چهره مرموز، اندام های عضلانی هم می تونه به ظاهر جذاب و شگفت انگیز یک مرد اضافه کنه؟!

    تاثیر عضله بر جذابیت مردانه

    برای داشتن یه ظاهر جذاب، خوبه که تموم ویژگی های ظاهری رو به اندازه مشخصی توی خودمون داشته باشیم. یعنی سعی نکنیم که تو چهرمون و جذابیتش اغراق کنیم. چون برجستگی و غلو تو هر کاری، بیشتر از جذابیت می تونه باعث دلزدگی بشه.

    برای مثال ورزش کردن یکی از کارهای همیشگی مردونه است که هیچ وقت نباید فراموشش کرد.

    اولین عنصری که ما با ورزش کردن به دست میاریم، سلامتیه که این موضوع هم می تونه زن ها رو جذب کنه. چون اونها ترجیح میدن که مردی سالم و قدرتمند رو انتخاب کنن.

    زنان به دنبال مردان قدرتمند هستن

    دوم اینکه زن ها، مردهایی با عضلات قوی رو خیلی بیشتر می پسندن؛ چون نشون دهنده مردونگی محسوب میشه. به این معنی که اون مرد می تونه تولید مثل موفق تر با بچه های سالم داشته باشه. اما نکته مهم اینه که توی پرورش اندام و ساختن عضله نباید زیاده روی کرد. سعی کنین متناسب با قد و وزن خودتون این کار رو انجام بدید. به این معنا که قد کوتاه با عضلات خیلی برجسته اصلا نمیتونه یه ظاهر زیبا رو نشون بده.

    توجه داشته باشین که هیچ دلیلی وجود نداره که ارزیابی تناسب اندام حتما باید ظاهری باشه. بلکه می تونه ترکیبی از ظاهر و باطن یه مرد باشه که در بخش های بعدی توضیح میدیم.

    تاثیر کارهای خیرخواهانه روی جذابیت مردانه

    یکی از تاثیر گذار ترین جذابیت های ظاهری که با ناخودآگاه زن ها در ارتباطه، مهربونی و خوب بودن مردهاست. خانم ها این موضوع رو به خوبی درک می کنن و یا بهتر بگیم مهربونی رو می تونن به خوبی احساس کنن. یه چهره جذاب با تموم ویژگی های خاص خودش، نیاز داره که ویژگی های شخصیتی و درونی خودش رو هم پرورش بده.

    همین پرورش رفتاری هست که باعث میشه مهربونی در چهره شما بیشتر موج بزنه.

     

    قوه حمایتگری مردانه از پایه های جذابیت است

    یک سری از مطالعات نشون دادن که در کنار ویژگی های ظاهری مردانه مثل ریش، سبیل، بینی یا هر چیز دیگه، زن ها جذب ویژگی های اخلاقی مثل فداکاری و مهربونی مردها می شن. مثلا انجام کارهای خیرخواهانه، اهدای خون و یا مدافع حقوق حیوانات بودن، همشون می تونه باعث شکل گیری یه شخصیت اخلاقی جذاب توی ذهن زن ها بشه که بدون شک روی ظاهر جذاب مردونه هم تاثیر می ذاره. این رفتارهای جذاب می تونه یک رایحه خوبی در قلب زن ها از سوی هر مردی ایجاد کنه.

    گفتیم رایحه؛ یکی دیگه از ویژگی های ظاهری مردانه که در کنار مهربونی می تونه تو قلب زن ها عطر و بوی عالی در حد غوغا به پا کنه، ادکلن زدن مردهاست.

    تاثیر ادکلن در ظاهر جذاب مردانه

    استفاده از ادکلن، عطر یا اسپری یکی از موارد امضا شده‌ست که زن ها رو به شدت جذب می کنه. جدا از حس زنانه که خیلی سریع به شما، به خاطر خوش بو بودن جذب میشن، خود مردها وقتی ادکلن استفاده می کنن، احساس اعتماد به نفس عجیبی درونشون شکل می گیره و این حس اعتماد به نفس، خودش برای داشتن یه رابطه، مهم و بسیار اساسی محسوب میشه.

    فقط باید دقت کنین که از ادکلن زیاد استفاده نکنین یعنی باهاش دوش نگیرین. همیشه سعی کنید که با یاد گرفتن روش های درست ادکلن زدن روی لباس این کار رو دقیق انجام بدین. موندن لکه عطر یا ادکلن روی لباس، به نظر خودتون ظاهر ضایعی نداره؟!

    مقاله عطر مردانه رو بخونید تا بل عطرهای معروف مردونه آشنا بشید.

    ادکلن بزنید اما سیر هم بخورید

    چرا تعجب می کنی؟! تعجب نداره، بله باید سیر هم بخوری. اما چطوری آخه؟!

    قبل از اینکه در مورد سیر و نحوه خوردنش بهتون اطلاعاتی بدیم، بهتره بدونید که چرا باید برای داشتن ظاهر جذاب سیر بخوریم. یک مطالعه تو سال ۲۰۱۶ انجام شده که نشون میده مردهایی که سیر می خورن بوی جذاب تر و دلپذیرتری دارن. اما در مورد مصرف سیر منظور ما این نیس که اگر امروز عصر با نامزد یا دختر مورد علاقه خودتون قرار دارید، پاشید برید قبلش یه دل سیر، سیر بخورید!

    منظور ما اینه که در طول هفته سعی کنید تو مصرف غذاهایی که برای خودتون تدارک می بینین، از سیر هم استفاده کنید. علاوه بر همه اینا، سیر می تونه روی قوای فیزیکی و جنسی مردانه شما تاثیر زیادی داشته باشه.

    اما فقط همین؟! باید بگیم که در کنار داشتن یک تغذیه خوب، داشتن سفرهای تفریحی و اهل گردش بودن هم می تونه به عنوان یه مکمل برای ظاهر جذاب مردها محسوب بشه.

    اهل مسافرت و ماجراجویی باشید

     

    جدا از این موضوع که همه باور داریم مسافرت می تونه روی سرزندگی و روحیات ما تاثیر زیادی داشته باشه، این موضوع می تونه از مردها یه فرد قوی و با تجربه هم بسازه.

    سعی کنید هر هفته یا ماهی یک بار با دوستان پسر خود به سفر برید، گاهی نیاز که سفرهاتون مردونه باشن.

    با سفر رفتن شما به یک مرد ماجراجو و مرموز تبدیل می شید که می تونه برای زن ها موضوعی بسیار جذاب باشه. از طرفی هم زن ها، کسایی هستن که مسافرت رو خیلی دوست دارن و اهل سفر بودن شما می تونه براشون یه تضمین خوب برای آینده باشه.

    زنان عاشق سفر کردن هستن

    به این معنی که وقتی همسرتون بشن، خیالشون از بابت سفرهای طولانی و لذت بخش در کنار شما راحته و می دونن که آینده خوبی دارن. البته یک نکته مهم در مورد مسافرت اینه که سعی کنید با گروه مسافرت داشته باشید، جذابیت های فردی بین گروه، بیشتر می تونه خودش رو نشون بده. خصوصا توی عکس هایی که از خودتون در طول سفر می گیرید.

    جالبه بدونید یه فرد ماجراجو کسیه که می تونه تا بخش زیادی ارتباط خوب با افراد اطرافش برقرار کنه. یکی از این افراد، کودکان یا بچه ها هستن. تاثیر سفر روی کودک درون خودتون و بچه های دیگه رو دست کم نگیرید و از شبرای جلب توجه زنان استفاده کنین!

    مهربانی با کودکان توسط مردان جذاب

    مهربونی و معاشرت با اطرافیان به هیچ وجه فکر بدی نیست؛ اما بهترین ارتباط برای این که بتونید نظر زن ها رو جلب کنید و ظاهر جذابی داشته باشید، اینه که از جناح کودکان استفاده کنین. اگر به طور معمول با کودکان و بچه ها ارتباط خوبی ندارید، خوبه که در مورد دیدگاه خودتان یک سری تغییرات ایجاد کنین.

    زن ها رفتار و مهربونی شما به بچه و کودکان رو با دقت هر چه تمام زیر نظر می گیرن و وقتی ببینن که می تونید خوب و درست با اون ها ارتباط برقرار کنید، جذب شما میشن.

    دیدن برقراری ارتباط خوب با کودکان، لبخند زدن به اون ها و اینکه بتونید خودتون رو مثل اونها لوس کنید، بیشتر از هر چیزی می تونه یه زن رو جذب شما کنه. رو این حساب خوبه که گاهی وقتا به شکل داوطلبانه، خواهر زاده یا برادر زاده خودتون رو پرستاری کنید! این کار می تونه رابطتون با بچه ها رو قدم به قدم قوی تر کنه.

    اما گفتیم قدم، راستی یه مرد مهربون و جذاب، چطوری قدم میزنه و گام های خودش را بلند می کنه؟! این کار می تونه تاثیری رو ظاهر جذاب مردانه اش هم داشته باشه؟

     

    ظاهر جذاب با گام های درست و استوار

    یکی از ویژگی های ظاهری یه فرد جذاب، داشتن اعتماد به نفسه که بخشی از این اعتماد به نفس با نحوه گام برداشتن این فرد نشون داده میشه. ما توی بخش بادی لنگوییج مرد آلفا از نحوه گام برداشتن بیشتر صحبت کردیم. بعد از نوع لباس پوشیدن به عنوان یک معیار برای جذاب زن ها، موضوع برداشتن گام خیلی مهمه.

    با این حساب لازمه یاد بگیرید که قدم های بلند و با عجله بر ندارید و همچنین لازمه بدونید که باید بین مسیرهای متفاوت، شما هم بهتره گام های خودتون رو تغییر بدید. یعنی به شکلی گام بردارید که دقیقا بدونید دارید چه می کنید و چی می خواید. نوع گام ها می تونه در ظاهر جذاب مردانه نقش کاملا  بسزایی داشته باشه.

    عکس مناسب برای پروفایل های خود

    پسرهایی که به دنبال دوست یابی هستن، اگه از عکس سلفی استفاده می کنن، کمتر از بقیه می تونن نامزد یا دختر مورد علاقه خودشون رو پیدا یا جذب کنن. برای این که به این بداقبالی دچار نشید، بهتره یک نفر دیگه از شما عکس بگیره.

    در ضمن دخترها از عکس های سلفی برهنه و نیمه برهنه چندان استقبالی هم نمی کنن. شاید از وضعیت جسمی و بدنی خوبی برخوردار باشید اما بهتره که با یه پوشش مناسب برای عکس گرفتن خودتون رو آماده کنین.

    همچنین جالبه طبق مطالعات گسترده روانشناسی در مورد عکس های سلفی به این نتیجه رسیدن که دخترها به پسرهایی که تو طبیعت عکس می گیرن و یا حتی در حال شکار هستن و کارهای خارق العاده ای مثل ماهیگیری می کنن، بیشتر جذب میشن.

    نواختن گیتار برای جذب عاشقانه زنان

    این توصیه ما به شما یه توصیه ویژه نیست اما می تونه یک توصیه خوب و مثمر ثمر باشه. زن ها به دلیل حس رمانتیک و عاشقانه ای که درون خودشون دارن، به مردهایی که اهل موسیقی هستن، بیشتر جذب میشن. به این دلیل که حس عاطفه زیادی رو در اون مرد احساس می کنن.

    در ضمن موسیقی در واقع می تونه نشونه ای از هوش بالا و ژن بسیار خوب توی افراد باشه که برای ظاهر جذاب داشتن به شدت می تونه خوب عمل کنه. پس می تونید یه کلاس موسیقی رو در کنار کارهای هفتگی خودتون داشته باشید تا بیشتر جذاب به نظر برسید.

    کمی پیر به نظر برسید!

    روانشناس ها چنین ظاهر جذاب مردانه ای رو که کمی جا افتاده است، اثر جورج کلونی نام گذاری کردن. این مدل جذابیت ظاهری بر اساس یه مطالعه تو سال ۲۰۱۰ روی ۳۷۷۰ نفر صورت گرفته که طبق این مطالعه زن ها اغلب مردای مسن رو بیشتر ترجیح می دن.

    در واقع تو این گزارش نشون داده شده که وقتی زن ها از نظر مالی استقلال داشته باشن، ترجیح می دن تیپ پسرهای مسن رو بیشتر دوست داشته باشن.

    باید توجه داشته باشین این اصطلاح به این معنا نیس که خودتون رو توی رنج و سختی قرار بدید تا عمرتون نابود بشه بلکه بتونید زنی رو جذب کنین. این کار نه تنها جذابیت نداره بلکه شما رو ناکام و تباه هم می کنه.

    منظور از پیر بودن پخته بودنه

    منظور از کمی پیر به نظر رسیدن، اشاره به همون پخته بودن رفتاری داره که به شکل ظاهری شما رو با درون تون هماهنگ نشون می ده. در واقع یکی از دلایلی که زنان مستقل جذب افرادی می شن که اصطلاحا پسرهای مسن هستن، اعتماد به نفسیه که این تیپ و ظاهر توی اون ها ایجاد می کنه.

    طبق نظر روانشناسی فرگشتی یا تکاملی هم زن های جوون تر جذب مردهایی می شن که از نظر ظاهری جذابیت مردانه و سن بالاتر دارن. این موضوع توی این رویکرد روانشناسی حتی توجیحی واضح درباره باروری و بقای بیشتر هم داره. به زبان ساده تر گاهی لازمه از این که همیشه یه پسر بچه گوگولی و ناز کردنی به نظر برسید، دست بردارید.

    قرمزتر باشید تا جذاب تر شوید

    توی یک مطالعه بین فرهنگی در سال ۲۰۱۰، شرکت کننده هایی از آسیا، اروپا و آمریکا به شکلی واضحی نشون دادن که زن ها بیشتر از هر چیز، جذب مردهای قرمز پوش می شن.

    توو این آزمایش مشخص شد که ۲۱ دانشجوی کارشناسی دختر، در بین مجموعه ای از عکس های سیاه و سفید و عکس هایی با پس زمینه های قرمز و سفید، مردهایی رو که قرمز پوشیده بودن، از نظر جذابیت مردانه آنالیز کردن. یعنی در واقع نظرشون به مردای قرمز پوش جلب شد.

    محققین باور دارن که بدون شک اون مرد یا اون مردها در پس زمینه قرمز، اون قدری جذاب بودن که از نظر دخترها نشده که نادیده گرفته بشن. جالبه که توی پس زمینه های متغیر هم چنین آزمایشی در رابطه با جذابیت مردان قرمز پوش، نتایج مشابه داشت.

    سوای از این آزمایش، از نظر ضمیر جمعی و تاریخ هم، تو زمان رومی ها، زمانی که قدرتمندترین مردان کوکیناتی حضور داشتن، رنگ قرمز نماینده ای از جذابیت مردانه و جذابیت آلفا گونه بوده. به خاطر همین هم چنین رنگی نه تنها برای مردها، بلکه باعث جذابیت زن ها هم میشه.

     

    علاوه بر ظاهر جذاب یک فرد ذهن آگاه هم باشید

    شاید بپرسید چه ارتباطی در رابطه با ذهن آگاهی و جذابیت ظاهری وجود داره. مگه ذهن آگاهی یک امر کاملا درونی نیس؟!

    در جواب باید بگیم درسته که ذهن آگاهی می تونه نشونه هایی از وجود جذابیت های درونی باشه که نه تنها مختص مردها، بلکه مختص زنان هم هست. اما باید بدونید که این موضوع روی جذابیت های بیرونی و ظاهری مردونه شما هم می تونه تاثیر داشته باشه. چطوری؟!

    محقق های استرالیایی متوجه شدن که اکثر مردهایی که در صدد ذهن آگاهی هستن یا تمایل دارن که این کار رو در قالب تمرین انجام بدن، در برابر زن ها جذاب تر به نظر میان.

    توی یک پرسشنامه دقیق مربوط به ذهن آگاهی که در اون به جمله «من احساسات و عواطف خود را درک می کنم، بدون اینکه به آنها واکنش نشان دهم» اشاره شده بود، نتیجه های جالبی پیدا شد. یکی از این نتایج تمایل بالای مردها برای حضور در کنار زنیه که اون رو دوست داره. به همین دلیل برای بهتر بودن در کنار اون، از هیچ رفتار یا معیارهایی که ظاهر اون رو زیبا و جذاب نشون بده، چشم پوشی نمی کنه.

    جذابیت درونی خودتون رو شکوفا کنید

    در واقع بر اساس این آزمایش مشخص شد که زن ها علاوه بر شیفتگی نسبت به جسمیت مردها، به اندازه و میزان متمرکز بودن مردها روی جذابیت درونی خودشون هم توجه می کنن. به زبون واضح تر یک زن به خوبی می تونه متوجه این موضوع بشه که جذابیتی که از نظر ظاهری از خودمون  نشون می دهم، یک جذابیت حقیقیه یا فقط سعی کردیم نقابی رو به چشم دیگرون فرو کنیم.

    همچنین ذهن آگاهی به عنوان یه موضوع مهم روانی-ذهنی می تونه نشون دهنده بخش عمده ای از حالات و احساسات شما در نشون دادن زبان بدنتون باشه. یه ذهن مشوش، چهره ای برافروخته داره که در نهایت از جذابیت مردانه اش هم کم می کنه.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا