۳ ضرورت برای مردان در اولین قرار(در قرار ملاقات متفاوت ظاهر شوید)

اولین قرار ملاقات
  • ۳ ضرورت برای مردان در اولین قرار

     (در قرار ملاقات متفاوت ظاهر شوید تا شانس شما برای جذب همسر دلخواه بیشتر شود)

    در دنیای امروز، تقریباً همه ما هدفی مشترک داریم، پیدا کردن شریک زندگی مناسب. اما برای رسیدن به این هدف، باید به دنبال راهکارهایی باشیم که شانس ما برای جذب همسر دلخواه را بیشتر کند. یکی از این راهکارها، حضور در محل های مختلف و ملاقات با افرادی است که ممکن است با نیازهای ما همخوانی داشته باشند، اما این حضور بهتر است در قالب ملاقات هایی باشد که به نوعی متفاوت باشد، چرا که این می تواند شانس ما را برای جذب همسر دلخواه بیشتر کند.

    در ادامه، تعدادی از این مکان ها را برای شما معرفی می کنیم:

    ۱- رویدادهای شبانه: بعضی از مردم به ویژه آنهایی که در شغل هایی مشغول هستند که باید زمان بسیاری را در دفتر صرف کنند، به دنبال مکان هایی هستند که بتوانند در آنجا به خودشان بپردازند و با دیگران آشنا شوند. یکی از بهترین راه ها برای این کار، شرکت در رویدادهای شبانه است. این رویدادها می توانند شامل کنسرت ها، نمایشگاه های هنری و یا مسابقات ورزشی باشند. در این رویدادها، می توانید با افرادی آشنا شوید که علاقه مند به همان چیزهایی هستند که شما نیز علاقه دارید. همچنین، این ملاقات ها می تواند شانسی برای شما باشد تا با همسر دلخواهتان از روی علاقه مشترک آشنا شوید.

    ۲- کلاس های آموزشی: شرکت در کلاس های آموزشی می تواند یک محیط آشنا و فرصتی برای ملاقات با افرادی که علاقه مند به همان موضوع هایی هستند که شما نیز علاقه دارید، فراهم کند. برای مثال، شرکت در کلاس های آموزشی آشپزی، طراحی داخلی و یا خیاطی می تواند فرصتی برای آشنایی با افرادی باشد که علاقه مند به همان موضوع هستند و ممکن است با هم شما را به همسر دلخواهتان معرفی کنند.

    ۳- سفرهای تفریحی: شرکت در سفرهای تفریحی می تواند یک فرصت خوب برای ملاقات با افراد جدید باشد. در سفرهای تفریحی، می توانید با افرادی آشنا شوید که از همان فعالیت هایی که شما علاقه دارید، لذت می برند. همچنین، در طول سفر، فرصت خواهید داشت که با افراد مختلفی آشنا شوید و احتمالاً با همسر دلخواه خود آشنا شوید.

    ۴- همایش های حرفه ای: شرکت در همایش های حرفه ای می تواند یک فرصت خوب برای ملاقات با افرادی باشد که در همان صنعتی که شما فعالیت می کنید، فعالیت دارند. در این همایش ها، می توانید با افرادی آشنا شوید که با همان مشکلات و نیازهایی که شما دارید، روبرو هستند. همچنین، این همایش ها می تواند فرصتی برای آشنایی با همکاران جدید و افزایش شبکه ی ارتباطی شما باشد.

    در نهایت، برای جذب همسر دلخواه، باید بیشتر به دنبال فرصت هایی باشید که شما را با افرادی آشنا کنند که با شما همخوانی دارند. بنابراین، شرکت در ملاقات های متفاوت می تواند یکی از بهترین راه های جذب همسر دلخواه شما باشد.

     

    همه ما دوست داریم در اولین قرار ملاقاتها، طرف مقابل خود را تحت تاثیر قرار دهیم و در ادامه رابطه موفق شویم. در زیر سه راهکار اساسی برایتان ذکر میکنم که می تواند در شرایط مختلف جذب همسر دلخواه راهگشای شما باشد.

     

    وقتی با یک خانم متشخص و زیبا قرار می گذارید از قبل در ذهن خود ببینید که او را تحت تاثیر خود قرار داده اید که البته در واقعیت شما بعنوان یک مرد توانایی این کار را دارید و احتمال اثر گذاری شما بالاست. پس ابتدا ذهنیت مثبت به خود داشته و بر خود مسلط شوید و سپس بقیه مراحل را پیش ببرید.

     

     

     

    پیشنهاد اول: اول این سوال را از خود بپرسید که” آیا شما کنترل اوضاع را در دست دارید و بر خود و رفتارتان مسلط هستید و یا تحت تاثیر جوّ موجود می باشید؟”

     

    مثلا فرض کنید در یک رستوران هستید و می خواهید به یک رستوران یا فست فود بروید. آیا شما نظر خود را برای انتخاب رستوران و یا حتی نوع غذا، براحتی میگویید و انتخاب کننده هستید یا اینکه از آن دسته از مردها که میگویند: هرچی تو بگی یا هر چی تو میخوری، من هم همان را می خورم” حتی اگر نظرتان واقعا با او یکی بود سعی کنید اول مطرح کنید و یا عمدا چیز دیگری سفارش دهید. اینگونه رفتار حتما بصورت ناخودآگاه طرف را به فکر فرو می برد که شما برای خود نظر دارید و وابسته نیستید. البته میدانم که اکثر پسرها موقعی که با یک دختر زیبا روبرو میشوند جرأتشان خیلی پایین میاید و می ترسند طرفشان را ازدست بدهند، برای همین نمی خواهند ریسک کنند. در این جور موارد اگثر مردان(بالای ۹۰%) حول و دستپاچه میشوند و رفتار عجیب و غریب از خود نشان میدهند.

     

    نگران نباشید رفتار همراه با تسلط برای شما بیشتر جذابیت میاورد. البته خشونت و زورگویی با تسلط فرق دارد چرا که زورگویی مخصوص پسرهای رشد نیافته و تسلط مختص مردان عاقل است.

     

     

     

    پیشنهاد دوم: در همان اولین قرار ملاقات خیلی خود را هیجان زده  وخوشحال نشان ندهید. ممکن است شما روزها برای این زمان موعد، لحظه شماری کرده و به او بسیار علاقه داشته باشید، اما به هیچ عنوان نگذارید این اشتیاق و علاقه را او بفهمد. خیلی سخت است ولی باید بدانید موفقیت قوانینی دارد. حتما تلاش کنید احساسات خود را کنترل شده هدایت کنید (مخصوصا در دیدارهای اولیه) این که فکر کنید اگر زیاد محبت کنید و احساسات خود را بروز دهید، طرفتان بیشتر مجذوب می شود، خیال باطلی بیش نیست. او باید حیران و متعجب بماند که آیا واقعا شما او را دوست دارید؟ آیا شما از او خوشتان آمده یا نه؟ این سوالات در ذهن طرف مقابل، چهره جالبی از شما در ذهنش میسازد.

     

    البته منظور از کنترل احساسات این نیست که با غرور تمام طوری رفتار کنید که انگار پسر ملکه انگلیس هستید و به هیچ کس پا نمیدهید. منظور کنترل هیجان افراط گونه ایست که اکثر مردان در لحظات اولیه از خود بروز میدهند.

     

     

     

     

    پیشنهاد سوم: مراقب تلفنهای خود باشید. خیلی آزار دهنده است که وسط گفتگو با طرف مقابل دایم تلفن جوا بدهید. پس سعی کنید بگذارید او صحبتش تمام شود، سپس به تلفن بصورت کوتاه و مختصرجواب دهید. یک روش با مزه اینست که وقتی تلفن شما زنگ خورد بگویید: “ببخشید الان توی یک جلسه هستم که خیلی آدم مهمیه یا کله گنده است و… بعداً باهات تماس میگیرم” این صحبتها را با اندکی شوخی مخلوط کنید که نشان دهد آدم شوخ طبعی به حساب میایید. شوخ طبعی در سرعت همسریابی بسیار کمک کننده است.

     

    کلا اگر بر اوضاع در لحظات اول مسلط شوید در ادامه کار شرایط به نفع شما رقم میخورد. البته باید تمرین کنید تا اینگونه رفتار جزو شخصیت شما شود و دیگر نخواهید فیلم بازی کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا