دو کاری که زنان باهوش برای جذب مردان باهوش می کنند❤️

زنان باهوش برای جذب مردان باهوش
  • زنان باهوش برای جذب مردان باهوش

    اگر شما یک زن باهوش و کامل هستید که می خواهد مردان باهوش را جذب کند، اما فکر می کنید که مردان شما را به دلیل عادت های تان نمی خواهند، … دوباره فکر کنید.زنان باهوش برای جذب مردان باهوش چه می کنند؟

    درست است که برخی مردان ترجیح می دهند زنان با درگیری های کمتر را پیدا کنند، مردی که به دنبال آن هستید مرد جالب و با تجربه وبالغ دارای “هوشمندی” بالا است.

    برای مردان بالای ۴۰ سال غیرمعمول نیست که بگوییم زنان هوشمند و موفق، برای قرار گذاشتن باآنها ، وقتی که میخواهند آرامش داشته باشند و وقت گذرانی کنند، رقابت می کنند و ناگهان احساس می کنند “خودشه” .

    البته، شما قصد ندارید رقابت کنید، اما ممکن است چیزهای کوچکی وجود داشته باشند که به طور تصادفی این تصور را به وجود آورند.
    اگر میخواهید مردان هوشمند و موفق را جذب کنید، دو کار ساده که امروز می توانید شروع کنید.

    جذب یک مرد

    برای جذب یک مرد هوشمند اجازه دهید او لحظات خودش را داشته باشد. شما در اولین روز رابطه با یک پسر هستید او شما را به یک رستوران خوب می برد و بهترین میز را میگیرد.

    او به شما می گوید که در اینجا جلسات کسب و کار بزرگ را میزبانی می کند تا از پذیرایی بسیار خوبی برخوردار شوند.

    شما لبخند میزنید و میگویید “خوب است” و ادامه می دهید که شما در رستوران دیگری در شهر هم همین حس را دارید، در واقع هفته گذشته شما ۲۰ نفر از مشتریان خود رابرای شام میزبانی کردید و این یک موفقیت بزرگ بود. شاید شما فقط می خواستید نشان دهید که چیزهایی مشترکی دارید.

    یا شاید فکر می کردید که او باهوش است و می خواستید اطمینان پیداکنید که چه زمانی “ارتباط برقرارمی کند” و از چیزهای جالب توجه قدردانی کنید.

    مهم نیست، زیرا فرصتی عالی است که شما هرگز دوباره بدست نمی آورید..

    می بینید، “لاف زدن” او احتمالا تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن شما بود.

    کاری که مردان دوست دارند انجام دهند:

    آنها سعی می کنند به شما توجه کنند و شما را تحت تاثیر قرار دهند. این یکی از بهترین چیزها است – آنها سعی می کنند … اگر به آنها اجازه بدهید.

    به عنوان یک زن در ۴۰و ۵۰ و بالاتر از آن، برای مردان سخت تر و سخت تراست که با دیدن زنان ، هیجان زده شوند. بیایید با آن روبرو شویم: شما کارهای زیادی انجام داده اید، و چیزی که او پیشنهاد می دهد احتمالا می توانید برای خودتان انجام دهید.

    مشکل این است که مردانی که دوستشان دارید،میخواهند شما را تحت تأثیر قرار دهند. اگر به او اجازه ندهید، به احتمال زیاد به قرار دیگری نیاز ندارد و او قطعا شما را به عنوان یک همسر انتخاب نخواهد کرد.

    جذب مردان باهوش

    در اینجا چگونگی انجام این کار را می گوییم همه چیز در دست نامزد است. شما می توانید داستان خود را برای او تعریف کنید … فقط هنوز نه .

    نگران نباشید، اطلاعات خود را دریافت کنید و قبل از برگشتن آن را قبول کنید. یک نفس بکشید، لبخند بزنید، و ازاو قدردانی کنید.
    به او بگویید چقدر خوب است که باهم ارتباط را دارید، به خصوص آنجایی که برای لذت بردن از این رستوران دوست داشتنی با او، قرارگذاشتید.

    به عبارت دیگر اذعان کنید که تحت تأثیر قرار گرفته اید و از آنچه که برای شما انجام می شود تشکر کنید.

    اجازه دهید او قهرمان شما باشد، حتی برای مدت کوتاهی. سپس، اگر احساس می کنید هنوز هم مورد توجهتان است، درباره ارتباطات و کار خود برایش بگویید.

    او خوشحال است که شما یک زن هستید که می تواند او را تحت تأثیر قرار دهد وخوشحال کند. حالا نوبت او خواهد بودکه تحت تأثیر قرار گیرد.!

     مردان باهوش

    برای جذب یک مرد هوشمند ابتدا چیزهای فریبنده به او بدهید

    همانطور که مکالمه ادامه می یابد، او از شما در مورد کسب و کارتان می پرسد. چه کار میکنی؟

    شما به او میگویید که برای شرکتی که در کسب و کارهای بزرگ مالی است ، کار می کنید.

    شاید برخی از آنها را فهرست کنید: سرمایه گذاری های آنها، حقوق و دستمزد، مالیات … وغیره. مکالمه پس از آن به یکی از این دو راه صورت می گیرد:

    صحبت در مورد شغل و یا صحبت بیشتر در مورد نیازهای مالی کسب و کار. اوه … واقعا گفتگوی گرمی خواهد بود!

    مردان هوشمند می خواهند در مورد موفقیت حرفه ای خود بشنوند و می خواهند بدانند که شما می توانید از لحاظ فکری، حتی از آنها پیشی بگیرید. اما مردان در تمام طول روز با جنبه اجتماعی زنان برخورد می کنند.

    در خانه، آنها یک عاشق می خواهند، نه یک همکار. اگر این مرد در حال رفتن به خانه است که مضطرب به نظر می آید، شما فقط نباید ذهن خود را تحریک کنید؛ شما باید روح او را تحریک کنید. (من می دانم شما به چه فکر می کنید … او نیز به دنبال شبیه سازی است)

     جذب یک مرد هوشمند با انرژی زنانه

    روی پاسخ خود به صورت متفاوتی تمرکز کنید. به جای فهرست درجه ها، دستاوردها و کارهای روزانه، بر اینکه چرا شغل خود را انتخاب کرده اید و آنچه که باعث می شود از آن خارج شوید، تمرکز کنید.

    زنان باهوش برای جذب مردان باهوش چه می کنند؟

    به او بگویید که برای شرکتی که به کسب و کارهای بزرگ کمک می کند، کار می کنید و سپس اضافه کنید “و من از آن لذت می برم چون……….. پاسخ به” چرا “تقریبا همیشه از زنانگی شما می آید.

    به احتمال زیاد شما کار خود را انتخاب کردید تا به مردم کمک کنید، خلاقیت دارد و / یا از آن لذت می برید و یا برای اینکه با مشتریان یا همکاران خود رابطه داشته باشید.

    شما همچنین چالش، تشخیص حرفه ای، و غیره را دوست دارید و این بخشی از گفتگو است. اما می توانید ببینید که چگونه صحبت در مورد “چرایی و دلیل” به او کمک می کند تا روی دیگر شما را ببیند و همچنین به ارتباطات عمیق تر منجر شود؟این بحث از دستاوردها و تاکتیک های (محل کار) به یکی از احساسات و ارزش ها (محل ارتباط) منجر میشود.

    من نمی گویم شما باید خاموش باشید، لبخند بزنید و به او بگویید که چقدر عالی است.

    همسری که میخواهید این را نمی خواهد خوشبختانه. دستاوردهای خود و چیزهایی که در زندگی خود به آنها افتخار می کنید،رابرای او بازگو کنید اما این کار را به گونه ای انجام دهید که بتواند همه جنبه های شما را ببیند.

    همه کاری که باید انجام دهم این است که به شوهرم و زنهای بی شماری که دوستان و مشتری من هستند، نگاه کنم، و من به این واقعیت که مردان بالغ خواهان زنان هوشمند و موفق به عنوان عشق و همسرهستند،رسیده ام .

    آنها فقط می خواهند جنبه لطیفتر و حمایتی شما را بسنجند. هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنید، هیچ هزینه ای برای ایجاد تغییرات ساده در ارتباطات به شما ندارد و بازده آن می تواند بزرگ باشد: عشق و احترام یک مرد افسانه ای.

    در قرار بعدی خود و یا حتی با بقیه مردان در دفتر خود، اینکار را بکنید من می دانم که حتما موففق می شوید!

    تکالیف این هفته شما:

    هنگامی که شما شروع به صحبت در مورد آنچه شما انجام می دهیدمی کنید، بااضافه کردن عباراتی مثل: به دلیل … و آن را پر کنید مثال ها:

    من دو جایزه در ریاضی دارم … زیرا من عاشق داستان هایی هستم که اعداد در مورد زندگی و نحوه کار جهان می گویند.

    در سال گذشته سه مسابقه قایقرانی انجام دادم؛ زیرا وقتی در اقیانوس هستم،احساس می کنم خیلی آزاد هستم.

    • من خیلی خوشحالم … زیرا می توانم در نهایت به افرادی که در این بخش شایستۀ آن هستند، پاداش بدهم.این تغییرات کوچک باعث جذب مردان هوشمند خواهد شد.

    و منجر به مکالمه عمیق تر و معنی دارتر در مورد اینکه آیا به کالج رفتید یا چند نفر برای شما کار می کنند، می شود.

    آن را در قرار بعدی خود، با یک همکار و یا حتی در ایمیل بعدی خود را با یک قرار آنلاین، امتحان کنید. اجازه دهید من بدانم که برایتان چه اتفاقی می افتد .

    با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری نظارت خوبتان. اینها به همه کمک می کند!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا