رازهای موفقیت – آیا فیل ها گاز می گیرند؟ درس ۷

رازهای موفقیت
  • رازهای موفقیت – آیا فیل ها گاز می گیرند؟ درس ۷

    کسانی که به دنبال رازهای موفقیت هستند، همیشه دنبال مسائل بزرگی در زندگی می گردند. آیا تا به حال یک فیل شما را گاز گرفته است؟ یا یک پشه نیش تان زده است؟

    در زندگی، چیزهای کوچک هستند که شما را نیش می زنند. پس به دنبال رازهای موفقیت عجیب و غریب نباشید!
    گاهی وقت ها، اشتباهات بزرگی را می بینیم که ممکن است زندگی حرفه ای یا شهرت آدم را در یک لحظه نابود کنند؛ مثلا کمدینی مشهور در یک نمایش عمومی حرف های تبعیض نژادی بزند یا یک آدم معروف به صلح دوستی رفتار عجیب و غریب جنگ طلبانه ای از خودش نشان دهد یا یک تنیسور محبوب به طرز نا مشخصی یک شخصی عالی رتبه را با سخنرانی آتشینی تهدید کند. واضح است که اینجور انتخاب های بد، واکنش های بزرگی در پی دارند.

    رازهای موفقیت
    برای درک رازهای موفقیت در زندگی خیلی از ما باید نگران انتخاب های تکراری، کوچک و به ظاهر بی اهمیت مان باشیم. در مورد تصمیم هایی صحبت می کنم که شما فکر می کنید اصلا هیچ تفاوتی به وجود نمی آورند.
    این چیزهای کوچک هستند که به ناچار و به طور قابل پیش بینی، موفقیت شما را از بین می برند. خواه، حرکت های احمقانه یا رفتارهای بی اهمیت باشند، خواه در پوشش رفتارهای مثبت پنهان باشند(این دسته اصولا فریبنده هستند)، این تصمیم های به ظاهر ناچیز و بی اهمیت می توانند شما را از مسیر موفقیت کاملا منحرف کنند، چون شما متوجه شان نیستید.
    از اقدام های کوچکی که شما را از مسیرتان دور میکند، غافل می مانید یا در آن ها غرق می شوید.اثر مرکب را یادتان می آید؟ ولی در این مورد،اثر مرکب علیه شما عمل میکند؛ چون اصلا حواستان به آن نیست.

    رازهای موفقیت
    یک قوطی نوشابه و یک بسته چیپس می خورید و ناگهان بعد از خوردن آخرین تکه چیپس، متوجه می شوید که همه ی تلاش آن روزتان را برای خوردن غذای سالم از بین برده اید، در صورتی که حتی گرسنه هم نبوده اید. تلویزیون توجه تان را جلب کرده و دو ساعت تمام را صرف تماشای برنامه های احمقانه تلویزیون کرده اید(اجازه بدهید برای تان قدری کلاس بگذاریم و فرض کنیم یک برنامه مستند آموزشی دیده اید) آن هم در حالی که قرار بوده یک کتاب مفید درباره کنترل خشم یا آداب معاشرت بخوانید! بدون هیچ دلیل موجهی یک دروغ غیر ارادی به یکی از اعضای خانواده تان می گویید، در حالی که گفتن حقیقت مشکلی به وجود نمی آورد. موضوع چیست؟
    شما به خودتان اجازه داده اید که بدون فکر، انتخاب کنید؛ و تا وقتی نا خودآگاه انتخاب می کنید، نمی توانید آگاهانه آن رفتار بیهوده را تغییر دهید و به عادت های سازنده تبدیلش کنید. حالا وقت بیدار شدن است و انتخاب های توانمند کننده.
    می بینید که رازهای موفقیت چنان هم پیچیده نیستند. به همین سادگی.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا