دعای دفع جن از بدن – دعا برای رهایی از جن

  • دعای دفع جن از بدن – دعا برای رهایی از جن

    در این مطلب از سایت  قصد داریم در مورد دعای دفع جن از بدن – دعا برای رهایی از جن توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم همچنین در این مطلب سعی داریم در مورد موضوعاتی همچون دعا برای خارج شدن جن از بدن,سنگ برای دفع جن,خارج کردن جن از بدن,جن ها از چه میترسند,طلسمات دفع جن,کشتن جن عاشق,دراوردن جن از بدن,جن از چه حیواناتی میترسد توضیحاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمنیه کسب نمایید که خواهید توانست با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

    درمان جن زدگی | از میـان بردن جن زدگی

    ضمنا اگـر مبتـلا نـشانه جن زدگی شده اید خواهید توانست خودتان را شفا دھید. البتھ این کار بھ کوشش و وقـت بسیار بیشتری نیاز دارد ولی عملی می باشد. برای اینکھ از شر جن خلاص شوید و خروج جن از بدن رخ دھد می بایست درجھ معنوی خود را بیشتر شدن دھید. بھ قدری کھ بدن خود را برای جن و یا موجود غیرارگانیکـی کھ شما را تسخیر نمـوده می باشد ناامن سازید. جنھا همـه کوشش خود را می کنند تا شما را از مسیرھایی که سبب رھایی شما می گـردد ناامید کنند. برای مثال شما چند روزی سرگرم این روشھای شفابخشی و خروج جن از بدن می شوید و ناگھان جن بھ دل شما القا می کند کھ این کار فاندیشه نداره و همـه کوشش خود را می کند تا نشان دھد کھ شما نھ تنھا بھتر نشده اید بلکھ بدتر گشتھ اید و تنھا راه نجات، پناه بردن بھ وی می باشد. ولی می بایست آگاه باشید کھ همه کوشش ھایتان برای رسیدن بھ آزادی، ارزشمند می باشد و این دردسرھا بھ چیزی کھ بعدا بھ آن نائل میشوید می ارزد.

     


    در پایین تعدادی از شیوه ھای رھایی از جن زدگی آورده می شود :

    ١ -از آنجا کھ زیـادتر جن زدگی ھا از اجازه خودمان آغاز می گـردد و در پست نقش اجازه در جن زدگی در این مورد مفصل حرف کردیم پس بهبـود آن ھم عمدتا از طریق خودبرتر ما کھ کلید همـه اجازه ما دست اون ھست صورت میگیره. پس کمک گرفتن از خود بالاتـر رو از طریق تلقینات آن ھم بھ صورت بلند آغاز نمایید . چنان چه تلقینات را بلند بگویید اثر زیادتری دارد چون چاکرای گلو را فعال نمـوده و انرژی زیادتری را وارد عالم اختری کھ در آن دست خود بالاتـر بازتر می باشد می کند . و بعـد فورا سرگرم ترمیم لایھ ھای حفاظتی شما شده و به این وسیلھ مانع نفوذ و ماندگاری موجودات مزاحم می شود . از جملھ این تلقینات عبارت اند از: من ایمن و آزاد ھستم. من قوی ھستم و میتوانم از خودم مراقبت کنم. من استاد جسم و فرمانده ذھنم ھستم. من همه بندھایی کھ مرا بھ اسارت جن در آورده را پاره می کنم و آزاد ھستم و ھیچ تعھد و پیوند روحی با آنھا ندارم. این تلقین رو روزی چند ساعت در روز انجام بدید. برای مثال موقع رانندگی ، ایستادن در صف انتظار دکتر، پیاده روی و … ھر چھ قدر کھ زیـادتر آن را با حضور قلب بگویید اثر آن زیـادتر می شود . در وقـت بھ خواب رفتن هـم آن را بھ آرامی بگویید تا اثراتش در عالم رویا هـم باقی بماند. در این میـان بھ نشانھ ھا و وقایعی کھ به وسیـله خود برترتان بھ شما نمایان می گـردد نیز دقت نمایید . برای مثال شانس دارد بھ طور تصادفی با فردی برخورد نمایید کھ کار وی معالجھ جن زدگی می باشد و یا کتابی مطالعه کنید کھ بھ شما راھنمایی ھای دقیق تری را نسبت بھ نوع جن زدگی تان داده باشد.

    ٢ -ھر چند مدت یک مرتبه از حمام نمک سنگین بهره گیری نمایید تا از اثرات بد جن ھا و موجودات غیر ارگانیک بکاھید. پاھای خود را هـم ھر روز در محلولی از نمک قرار دھید. میدان ھای الکتریکـی آب و نمک موجـب خنثی شدن اثرات بد این موجودات می شوند. چون ھمان طور کھ قبلا گفتھ شد آنھا بھ این میدان ھای الکتریکـی حساس ھستند.

    ٣ -یکـی از راه ھای اثر گذار دور کردن موجودات غیر ارگانیک، بهره گیری از آھنرباھای بزرگ ھست. خواهید توانست آنھا را گردن و یا دور دست خود آویزان نمایید . منـبع های گوناگون ی دربـاره اثرات مغناطیس و آھنربا بر موجودات غیر ارگانیک موجود ھست و از آن بھ عنوان شیوه ای اثر گذار برای دور کردن آنھا یاد شده می باشد. چون بھ طور کامل ھر چیزی کھ حاوی میدان الکتریکـی ، مغناطیسی و یا الکترومغناطیسی ھست موجـب اثرات چشمگیر بر روی این موجودات می شود .

    ۴ -از استفاده الکل و مواد اعتیاد آور دیگر اجتناب نمایید تا قدرت و عزم داخلی شما زیـادتر شده و آنھا نتوانند از طریق اعتیاد سبب تناتوان شما شوند.

    ۵ -اگر حس مینمایید مکان شما نشانھ ھایی از نفوذ جن را دارد خواهید توانست از عود و اسفند و … بهره گیری نمایید و یا محلول آب نمک را در مکان بپاچانید. آنھا از آب و نمک متفرد ھستند.

    ۶ – بهره گیری از تصویر سازی ذھنی برای از میـان بردن جن زدگی و حملھ جن: چنان چه حس مینمایید کھ آنھا گاھی بھ اعضای بدن شما می چسبند و سنگینی و مور مور شدگی را در آن ناحیھ احساس می نمایید در این صورت فکر نمایید کھ نوری بھ رنگ بنفش درخشان (درخشان مثل حالتی که در جوشکاری دیده می شود ) در حال برخورد با آنھمی باشد. این نور قدرت زیادی در دور کردن آنھا و بالا بردن فرکانس ھای روحی شما دارد. بعضـی فکر می کنند کھ نور سفید حاوی این اثر می باشد ولی اثر نور سفید در برابر بنفش درخشان خیلی ناچیز ھست. ضـروری نیست کھ نور را ببینید بلکھ آن را در ذھن خود تجسم نمایید . ھمچنین خواهید توانست آن را در مکان اطراف خود فکر نمایید و اینکھ چگونھ شما را احاطھ نمـوده می باشد.

    ٧ -کوشش نمایید در مناطقی کھ در آن لولھ ھای آب و کابل ھای برق وجود ندارد وارد نشوید چون غیر ارگانیک ھا در این مکان ھا آزاد تر ھستند و حملات زیادتری را سبب می شوند.

    ٨ -از موادی چون روغن ببر، ریحان، برگ درخت انبھ هـم خواهید توانست بهره گیری نمایید . اولی بھ صورت روغن کھ بھ پاھا مالیده می گـردد و بقیھ بھ صورت آمیختھ با آب و نمک در وان حمام مورد بهره گیری قرار می گیرد.

    ٩ -و ولی مسئلھ مھم تر اینکھ پناه آوردن بھ نیروھای الھی را فراموش ننمایید . پیرو ھر آیین و مذھبی ھستید کوشش نمایید از خدا کمک خواستھ و خودتان را بھ شخصیت ھای مقدس و مذھبی کھ مورد احترامتان ھستند نزدیک نمایید . ھمچنین نامھا و سوره عظیم الشأن ھایی کھ بھ منظور از میـان بردن جن ھستند را هـم بخوانید.


    دعای مجرب برای درامان بودن از آسیب جن و انس

    برای دفع شدن دیو و پری و غیره هر قسم که باشد این آیات را نوشته و در گردن مریض بندد صحت یابد و بلا از او دور شود   آیه ۹ سوره مزمل بسم الله الرحمن الرحیم رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ فَاتَّخِذْهُ وَکِیلًا

    آیا درون شدن جن به بدن انسان و اذیت و آزار وی حقیقت دارد؟ برای رهایی از شر جن چه می بایست کرد؟

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سپاس از رابطـه تان با مرکز ملی پاسخگویی به پرسشها دینی
    نفوذ شیطان و جن در کالبد انسانی یا به تعبیر شما درون شدن جن به بدن انسان امری چندان روشن نیست و نمی توان دربـاره آن نظـر قطعی داد و عقلا هم بعید به نظـر می رسد که جن وارد بدن انسان گـردد ، ولی در زمینه متاثر شدن روح و روان بشر از صدمات جنیان یا به تعبیر قرآن مس شدن انسان به وسیـله جن (۱) که جن زدگی نامیده می گـردد باید گفت :
    در این مورد و همچنین دربـاره آزار و اذیت انسان به وسیـله جن به شکل های مختلـف قصه ها و حکایات بسیاری بر سر زبان ها می باشد. حتی در کشورهای غربی این امر به شیوه جدی مطرح بوده و نمونه هایی از این امر نقل شده و فیلم های متعددی از آن تهیـه شـده می باشد.
    اما اظهار نظـر در زمینه صحت و سقم این مسائـل کار آسانی نیست، هر چند ساختـار وجودی انسان و جن به گونه ای نیست که چنین ارتباطات و اصطکاکاتی بین ما و آن ها باشد ، ولی در هر صورت امکان آزار و اذیت شدن انسان ی به وسیـله اشرار جن عقلا محال نیست، همـان طور که ممکن است هر انسان ی به وسیـله یک انسان شرور دیگر و یا هر حیوان موذی مورد اذیت و آزار قرار بگیرد.
    قرآن مجید انسان رباخوار را چنین توصیف می کند: کسانی که ربا می خورند، بر نمی خیزند الا مثل برخاستن کسی که بر اثر ارتباط ّ شیطان، دیوانه شده (و نمى‏تواند تعادل خود را حفظ کند. گاهى زمین مى‏خورد، گاهى به پا مى‏خیزد).(۲)
    هیچ بعید نیست که بعضی از کارهای شیطانی و اعمال بی رویه موجـب یک نوع جنون شیطانی گردد، یعنی به دنبال آن اعمال، یا بدون عملی ویـژه ، شیطان و اشرار جن در فـرد اثر بگذارد و تعادل روانی وی را بر هم زند که نمونه ای از این مقوله در برخی روایات هم دیده می شود. (۳) در کـل می توان گفت اصل این امر ناممکن نیست که اشرار جن در شخصی اثر بگذارند، برای مثال تعادل روانی وی را بر هم زنند یا به وی اذیت و آزار برسانند ، هرچند در عالم واقع تحقق این احتمالات بسیار بعید و نادر باشد .
    در منـبع های دینی برای در امان ماندن از اذیت و آزار جنیان دستوراتی ذکر شده که نمونه هایی عرضه می گـردد :
    ۱- از امام صادق (علیه السلام) نقل شده که در باره آثار و برکات سوره الناس فرمود:
    «مَن قرأها فی منزله کلّ لیله، أمن من الجنّ والوسواس، ومَن کتبها و علّقها على الأطفال الصغار حُفظوا مِن الجانّ بإذن الله تعالى؛ (۴) کسی که سوره عظیم الشأن ناس را در منزلش قرائت کند، از جن و وسوسه ها محفوظ میماند کسی که آن سوره عظیم الشأن را بنویسد و بر اطفال کوچک ببندد، به اذن خداوند متعال از شرّ جنیان محفوظ میماند»
    ۲- همچنین از امام صادق(علیه السلام) ‌روایت شده است‌: “هر که سوره عظیم الشأن جن را بسیار بخواند، در دنیا از چشم جنیان و دمیدن‌ها و سحر و مکر ایشان محفوظ باشد.”(۵)
    ۳- در مفاتیح الجنان از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) نقل شده که می‌فرمایند‌ برای دفع شیاطین (جنیان) “آیه سخره( سوره عظیم الشأن اعراف آیه ۵۴ تا۵۶) را بخوانند: « إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِى خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ فىِ سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى‏ عَلىَ الْعَرْشِ یُغْشىِ الَّیْلَ النهََّارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَ الشَّمْسَ وَ الْقَمَرَ وَ النُّجُومَ مُسَخَّرَاتِ بِأَمْرِهِ أَلَا لَهُ الخَْلْقُ وَ الْأَمْرُ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَلَمِینَ * ادْعُواْ رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَ خُفْیَهً إِنَّهُ لَا یحُِبُّ الْمُعْتَدِینَ * وَ لَا تُفْسِدُواْ فىِ الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَ ادْعُوهُ خَوْفًا وَ طَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِین »
    ۴٫ این دعا نیز مکرر خوانده شود:« اللَّهُمَّ إِنَّکَ لَا یَکْفِی مِنْکَ أَحَدٌ وَ أَنْتَ تَکْفِی مِنْ کُلِّ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ فَاکْفِنِی‏ شَرَّ الْجِنِّ وَ الْأِنس.»
    برای مطالعات بیش تر می توانید به کتاب جن و شیطان از علیرضا رجالی تهرانی ؛ معارف قرآن ، ج۲ ، ص۲۹۵ از آقای مصباح و تفسیر سوره عظیم الشأن جن از تفسیر نمونه رجوع فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا