درس هایی از ازدواج های ناموفق ، برای کسانی که قصد ازدواج دارند!

درس هایی از ازدواج های ناموفق
  • درس هایی از ازدواج های ناموفق ، برای کسانی که قصد ازدواج دارند!

    هر انسانی در زندگی خود به لحاظ روحی و جسمی به جستجوی عشق و فرزندپروری می‌پردازد، اما گاهی اوقات این جستجو با موفقیت همراه نمی‌شود و زندگی زناشویی به آرامی به سمت شیب می‌روند. ازدواج ها به دلایل مختلفی ناموفق می‌شوند و این مسئله می‌تواند برای بسیاری از افراد بسیار ناامید کننده و سخت باشد، اما باید بدانیم که هیچ چیز در زندگی بی‌ارتباط و بی‌بهره نیست و از این ازدواج های ناموفق هم می‌توان درس های ارزشمندی گرفت.

    یکی از درس های مهمی که می‌توان از ازدواج های ناموفق یاد گرفت، مربوط به انتخاب همسر مناسب است. اغلب در ازدواج های ناموفق، دلیل مشکلات زوجین برمی‌گردد به اینکه آنها همسران مناسبی برای یکدیگر نبودند. برای انتخاب همسر مناسب باید به دنبال فردی با ارزش ها، سبک زندگی مشابه، هدف ها و ارزش های مشترک و ارتباط عمیقی در میان است.

    یک درس دیگر که می‌توان از ازدواج های ناموفق یاد گرفت، هماهنگی و کنترل احساسات است. صداقت و صراحت در بیان احساسات و نیازها از ابتدا باید موضوعی بدون سلبیت و پنهان کردن حقایق تا زمانی که ابعاد مختلف را پیرامون مورد مشورت قرار دهند. اگر نقطه دلالت بر بحرانی بودن یک موضوع بگذارید و بسنجید که چقدر این موضوع شما را متوجه دلایل و برداشت دیگران در خصوص روابط می‌کند، رفتار و صحبت های باز هم در یک تخت جمعیت ناخر فهم شوند و نقطه دلالت بر مسایل مثبت و معتادی جنجالی عجیب و استثنا آور است.

    در ازدواج های ناموفق بسیاری از مواقع اشتباهات و غلط های سابق، باعث بالا رفتن آستانه ساختن رابطه ها بین افراد می شود. به همین دلیل هر فردی برای چنین تغییر و نیز توسعه ندارد و این مسئله برای برخورداری آسان زیبا و رضایت بیشتر بین زوجین تاثیر روانی آن را ندارد. هر فردی چه زن و چه مرد در صورت برخورد با شرایط ناخوشایند همتی و میانجی گری و تغییر رفتارش نخواهد بود، تا نیکوکاری شخصی را مانند آن استفاده کند. در اینجا، مهم توجه به تغییرات دید بر خیرات است که هر صرف نظر از اینکه این عصر و میل به سراسر رفتار های دیگر شرایط خود را انتخاب می کنند، سود اقتصادی از این رفتار می تواند بزرگتر باشد. برای موفقیت چنین رفتاری، می بایست دقیقاً به همین دلیل باشید که دانا دارای رابطه بین دوتاهیت مرتبطی نیست. از اینجا، حتی در تلاش برای ازدواج می توان از تجربه هایی از تغییرات مثبت در این زندگی استفاده کرد و در نهایت با حتمال بویژهای هم از این نوع چشم خودمان قدرت تمایل تمایل را تحریک کنیم.

    ما در این مطلب قصد داریم درس‌هایی از ازدواج‌های ناموفق ، برای شما بگوییم. گاهی اوقات در ازدواج‌های ناموفق هم نکات آموزنده، برای افرادی که قصد ازدواج دارند، وجود دارد. بسیاری از ما در امر ازدواج بیشتر،  تمایل به کسب تجربه از افراد موفق داریم و کم تر پیش می‌آید که به سراغ افرادی که ازدواج‌های ناموفق داشته اند، برویم. این موضوع طبیعی است که ما بیشتر به این افراد اعتماد خواهیم کرد؛ اما کسانی که در زندگی مشترک شکست خورده اند، همان افرادی هستند که مشکلات روابط دو طرفه را از نزدیک حس کرده و در این زمینه اشتباهاتی بزرگ را مرتکب شده اند. به همین دلیل هم این افراد می‌توانند نکاتی مهم و کاربردی را برای ازدواجی موفق، داشته باشند.

    درادامه همراه ما باشید تا از توصیه‌های این افراد بیشتر بدانیم.

    تنها عشق برای زندگی مشترک کافی نیستهمه انسان‌ها دوست دارند با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنند؛ اما این به این معنا نیست که حتما پایان خوشی خواهند داشت. در زندگی واقعی فقط عشق کافی نیست و شکست‌های بسیاری در ازدواج، به این دلیل رخ می‌دهد. افراد مطلقه توصیه می‌کنند، با فردی ازدواج کنید که برای او احترام بسیاری قائل بوده و طرز فکر مشابهی با او دارید؛ زیرا ازدواج موضوعی موقتی نیست و نیاز به دلایل محکم تری علاوه بر عشق و دوست داشتن دارد.


    تلاش‌های بی فایده برای تغییر دادن افرادیکی از مهم ترین فاکتورهای ازدواج‌های موفق، پذیرفتن افراد می‌باشد. اگر با هدف تغییر دادن همسرتان با او ازدواج می‌کنید،‌ بدانید که ازدواج نا موفقی خواهید داشت. تغییردادن افراد تا حدودی امکان پذیر است؛ اما گاهی اوقات ما برای تغییر باورها و عقاید افراد تلاش می‌کنیم، که کاملا بی فایده است.

    کمی‌فاصله لازم استبرخی از افراد تصور می‌کنند هر چه بیش تر در کنار همسر خود باشند، روابطی بهتر و عاشقانه تر خواهند داشت؛ اما این طور نیست، افرادی که مدام در کنار هم هستند، زمانی برای رسیدگی کردن به فعالیت‌های شخصی خود نخواهند داشت و در نتیجه روابط آنها از هم می‌پاشد. همیشه کمی‌فاصله، برای داشتن روابطی بهتر و عاشقانه تر لازم است.

    مطرح کردن مشکلات و برطرف کردن سوء تفاهم‌هابسیاری از ما تصور می‌کنیم برای داشتن روابطی بهتر، نباید مشکلات خود را با همسرمان در میان بگذاریم. این یک اشتباه بزرگ است و موجب از هم پاشیدن روابط خواهد شد. به طور مثال گاهی اوقات برخی خانم‌ها تصور می‌کنند شوهرشان توجه کافی به آنها نمی‌کند، در این گونه مواقع بهتر است هر چه سریع تر این مشکل را با همسرتان در میان بگذارید و به او بگویید که چنین حسی دارید. مطرح کردن این مشکلات بسیار بهتر از ساکت ماندن است. یکی از نتایج مطرح نکردن این مشکلات‌، به وجود آمدن شک و تردید و سوء ظن است و این بدترین اتفاق ممکن در یک زندگی مشترک می‌تواند باشد.


    شما محکوم به تحمل کردن شرایط بد نیستید!

    آیا شوهرتان با شما بدرفتاری می‌کند؟ در رابطه خود دارای مشکلات هستید؟ زندگی مشترک مطابق با خواسته‌هایتان نیست؟ مشکل هر چیزی که باشد، شما مجبور به تحمل کردن شرایط نیستید.خانم‌ها ترجیح می‌دهند تحت بدترین شرایط زندگی کنند؛ اما تن به طلاق ندهند. برای داشتن ازدواجی موفق و روابطی پایدار، حتما برای حل مشکلات اقدام کنید و یا اگر مشکلات قابل حل نیستند، تصمیمی‌جدی تر بگیری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا