۱۰ راه برای این که خودتان را جذاب تر حس کنید و این حس را به اطرافیان انتقال دهید

راه برای این که خودتان را جذاب تر حس کنید
  • ۱۰ راه برای این که خودتان را جذاب تر حس کنید و این حس را به اطرافیان انتقال دهید

    ۱. اهمیت قائل شدن به ظاهر: برای این که خودتان را جذاب تر حس کنید، اولین قدمی که باید بردارید این است که به ظاهر خودتان اهمیت بدهید. رعایت کردن قوانین بهداشتی و بهداشتی شخصی، پوشیدن لباس های مناسب و شیک و نظافتی شامل پوست، مو و ناخن ها، می تواند شما را جذاب تر و خودمانندتر احساس کنید.

    ۲. بهره برداری از عینک و لباس: انتخاب عینک و لباس مناسب، می تواند تاثیر زیادی در جذابیت شما داشته باشد. اینها باید با رنگ های مناسب پوست، مو و چشم هایتان ست شده باشد تا شما را جذاب تر نشان دهند.

    ۳. ورزش کردن: ورزش برای بهتر شدن پوست، مو و سلامتی بدن بسیار مفید است و به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس و جذابیتتان را بهبود ببخشید.

    ۴. انتخاب عطر مناسب: استفاده از عطر مناسب در درخشش شما بسیار موثر است. انتخاب عطر باید به چهار فصل و سبک زندگی شما منطبق باشد.

    ۵. مراقبت از پوست: پوست شما همیشه اولین موجودی است که افراد برای شما می بینند. رعایت کردن مراقبت های پوستی مثل زمان بندی تمیز کردن صورت و مرطوب سازی آن با محصولات مرطوب کننده، می تواند جلوی علائم پیری و جوش های غیر مطلوب را بگیرد و شما را جذاب تر نشان دهد.

    ۶. صحیح متناسب کردن لباس: رعایت کردن این نکته نیز بسیار مهم است. سعی کنید که مانند یک آدم جذاب لباس پوشیده و به نحو مناسب لباس های مناسب را متناسب کنید.

    ۷. رنگارنگ بودن: استفاده از رنگ های زنده و روشن در لباس ها، آرایش و پوست شما می تواند باعث جذابیت و جوان مانند شدن شما شود.

    ۸. گرفتن عکس: یادگیری چگونگی خود عکس برداری می تواند شما را زیباتر نشان دهد و در اداین رکوردها به شما کمک کند تا شما را در زمان های بعد بهتر بشناسید.

    ۹. بهره برداری از پیشرفت های تکنولوژی: استفاده از پیشرفت های تکنولوژی می تواند به شما کمک کند تا روابطی را به خود بند کنید. استفاده از فضای مجازی و ایجاد خود یک تصویر زیباتر از خودتان می تواند به شما در عکس گرفتن با شاخص های مختلف در برنامه های مختلف کمک کند.

    ۱۰.احترام به خود: آخرین نکته اما بسیار مهم، احترام به خود است. پذیرفتن و عشق خود، انعکاس جذابیت شماست و به افراد جذاب ترین نشان می دهید تا شما را سرکشی و عشقی کنند. درنهایت، هر چه شما خودتان را جذاب تر حس کنید، این حس را به دوستان و خانواده تان و همینطور همتایان خود انتقال دهید و به نوبه خود، آنها هم این جذابیت را به شما بازگردانند.

    افراد جذاب دارای مجموعه ای از ویژگی‌های متفاوت هستند و فراموش نکنید که جذابیت مفهومی‌فراتر از داشتن چهره ای زیبا است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم در رابطه با ترفندهایی مفید برای افزایش جذابیت با شما صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید:

    1. در گفتگوهای خود از نام افراد استفاده کنید

    سعی کنید در گفت و گوهای روزانه خود از نام طرف مقابل استفاده کنیداین امر باعث تقویت اعتماد به نفس می‌شود و به صورت ناخودآگاه بر جذابیت شما می‌افزاید.

    1. در مورد احساسات خود صحبت کنید

    صحبت از احساسات و عقاید شخصی، یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش اعتماد به نفس می‌باشد. در مکالمات روزانه همان طور که به صحبت‌های طرف مقابل خود گوش می‌دهید، سعی کنید از احساسات خود هم صحبت کنید. با این کار اشتیاق خود را به طرف مقابل نیز منتقل خواهید کرد.

    1. مثبت باشید

    دانشمندان ثابت کرده اند که خوش بینی در زندگی باعث افزایش شادی خواهد شد. افراد مثبت و شاد، حس خوبی را به طرف مقابل منتقل می‌کنند. در نتیجه، جذابیت بیش تری دارند.

    1. از حرکات دست استفاده کنید

    محققان ثابت کرده اند کسانی که در مکالمات خود از دست‌هایشان استفاده می‌کنند، جذابیت بیش تری برای طرف مقابل دارند.

    1. آراستگی

    الفبای جذابیت با اعتماد به نفس آغاز می‌شود. پس برای جذابیت بیش تر در ابتدا باید اعتماد به نفس زیادی داشته باشید. آراسته بودن‌ یکی از راه‌های افزایش اعتماد به نفس و جذابیت می‌باشد.

    1. برقراری ارتباط چشمی‌

    برقرای ارتباط چشمی‌با دیگران، جذابیت را افزایش می‌دهد. برای برقراری ارتباط چشمی‌با دیگران، به شما پیشنهاد می‌کنیم به رنگ‌ها،‌ طول مژه، قطر مردمک و به طور کلی به تمام اجزای چشم افراد دقت کنید.

    1. بوی خوب

    عطر و رایحه خوبی که افراد از خود به جای می‌گذارند منجر به افزایش جذابیت آن‌ها خواهد شد.

    1. گوشی خود را کنار بگذارید

    می‌خواهید بیش تر جذاب باشید؟ پس گوشی خود را کنار گذاشته و در عوض به چهره افراد بیش تر دقت کنید.

    1. به خودتان اعتماد کنید

    اعتماد به نفس باعث افزایش جذابیت خواهد شد.

    1. لبخند بزنید

    روانشناسان می‌گوید: «یکی از ویژگی‌های مهم افراد جذاب، لبخند دائمی‌آن‌ها است.» پس لبخند را فراموش نکنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا