خانمی که شما باشید

خانمی که شما باشید
  • خانمی که شما باشید

    “خانمی که شما باشید” عنوانی است که به هر زنی اطلاق می شود و بیانگر احترام و تقدیر به خاطر وجود بانویی است که در جامعه ما وجود دارد. این عنوان برای تمام زنانی که در هر جایی از جهان زندگی می کنند، مناسب است و نشان دهنده این است که زنان به دلیل جنسیتشان از مردان کمتر ارزش ندارند و حقوق کمتری نیز ندارند.

    زنان در تاریخ شناخته شده اند که برای کسب حقوق خود تلاش کنند و روز به روز بیشتر در جامعه نقش برجسته ای داشته اند. این روزها، زنان در حوزه های مختلف، از جمله سیاست، تحصیلات، حقوق بشر، ورزش و هنر، ارائه دهنده نقش بسیار مهم هستند و به این ترتیب، جایگاه خود را در جامعه پیدا کرده اند.

    اما با این حال، هنوز هم زنان با تبعیض و تبعیض روبرو هستند. آنها هنوز هم به لحاظ جنسیتی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، در حوزه های مختلف مانند شغل، حقوق، مساوی بودن در مورد سرپرستی و حقوق تعلیم و تربیت با برادران خود، دچار تبعیض هستند. برای اینکه زنان بتوانند در جامعه به عنوان یک عضو برابر شناخته شوند، باید به آنها با احترام و تقدیر نگریسته شود و به آنها اجازه داده شود که به طور کامل از حقوق خود استفاده کنند.

    “خانمی که شما باشید” برای بیان این ایده استفاده می شود که هر زنی باید به طور کامل از حقوق خود استفاده کند و به عنوان یک عضو برابر در جامعه شناخته شود. همچنین، این عنوان برای تقدیر از نقش زن در جامعه و تشویق آنها به تلاش برای بهبود شرایط خود و دیگران استفاده می شود. با استفاده از این عنوان، مردان می توانند به زنان نشان دهند که به عنوان یک شخص ارزشمند و مهم در جامعه شناخته می شوند.

    در نهایت، “خانمی که شما باشید” یک ارائه از تقدیر و احترام به تمام زنان است. این عنوان برای تشویق زنان به تلاش برای بهبود شرایط خود، تقدیر از نقش زن در جامعه و نشان دادن اینکه زنان باید به عنوان یک عضو برابر در جامعه شناخته شوند، استفاده می شود. با به کارگیری این عنوان، می توانیم به زنان نشان دهیم که به عنوان یک شخص ارزشمند و مهم شناخته می شوند و به آنها اجازه دهیم که به طور کامل از حقوق خود استفاده کنند.

    هیچ چیز خود به خود در زندگی پیش نمی آید و کافی نیست که به چیزی باور داشته باشیم بلکه باید نیروی خود را به کار گیریم و موانع را از سر راه خویش برداریم پس خانم ها باید ……………..

    خانم ها باید بیاموزند که مخفیانه جویای سپاس نباشند بلکه در ازای لطفی که می کنند انتظار لطف متقابل را داشته باشند. آنها فداکاری می کنند و می پندارند که دیگران مدیون ایشانند و سرانجام دین خود را ادا خواهند کرد اما معمولاً اینچنین نمی شود.

    احساسات فردیخانم ها باید بیاموزند وقتی کار از پیش نمی رود علت آن را در خود موضوع جستجو کنند نه در خویشتن. یعنی در خود به دنبال عیب و ایراد نباشید و به شیوه های خلاق برای حل مشکل بیاندیشید. علت شکست لزوماً در خود فرد نیست بلکه می تواند به وضعیت های قابل تغییر وابسته باشد.

    خانم ها باید بیاموزند که نباید همیشه پیرو شیوه های قدیمی و چارچوب تعریف شده قدیم بود گاهی برای لذت بردن بیشتر باید تغییر کرد. نباید همیشه سر به راه بود. باورهای منع کننده مانع تغییر و تحول است.

    خانم ها باید بیاموزند که اگر هدفی را درست انتخاب کرده باشند به آن دست می یابند و نباید در ابتدای راه برای انجام یک عمل اضطراب، ترس و تردید را همراه خود کرد و در آخر هم از واهمه نرسیدن کار را رها کرد و انجام آن را متوقف کرد.

    خانم ها باید بیاموزند که نباید به خاطر لذت یا آرامش زودگذر از حقوق خود بگذرند.نباید اجازه دهید دلهره ایجاد یک بحث یا مشاجره مانع رسیدن شما به خواسته ها و حقوق معقولتان گردد. با این دلهره زندگی کردن مانع بزرگی در فعال بودن شما در زندگی می گردد. نباید خواسته های خود را در زندگی قربانی کنید.

    خانم ها باید بیاموزند که این باور غلطی است که یک دختر خوب یا مادر فداکار نباید خشمگین شده یا اعتراض کند، پنهان نمودن این خشم باعث آسیب به خودشان می گردد و روزی ناخواسته در شرایط دیگر بروز می کند. پس در ابراز احساسات خود آزاد و رها باشید و اجازه ندهید دلهره از دست رفتن محبوبیت مانع شود تا خشم یا اعتراضتان را نشان دهید. نباید از خشم خود دلهره داشته باشید. از خشم شریک زندگی تان هم دلهره نداشته باشید. بدانید که سازشکاری حاصلی در بر ندارد.

    خانم ها باید بیاموزند که به خود احترام بگذارند. احساس ارزشمندی نباید به این وابسته باشد که شوهر دارید یا نه. تنها آن کس که به خودش اعتماد دارد قادر است دیگران را در مورد خود قانع سازد.

    rabeteخانم ها باید بیاموزند که در محیط کار برای نیل به موفقیت کافی است دارای صلاحیت، قابلیت و محبوبیت باشند. پس وقت خود را به کارهایی اختصاص دهید که به شما نوید موفقیت می دهد. خواسته هایتان را به وضوح بیان کنید.

    خانم ها باید بیاموزند که ارزشمندی یک کار به رنج بردن برای انجام آن نیست. یک کار ساده نیز باارزش است. کاری که ساده انجام شود ارزشمند است. همان کسی که کاری را حرفه ای و بدون خستگی زیاد انجام برساند براستی کار انجام داده است.

    خانم ها باید بیاموزند که این باور غلطی است که قدرت طلبی و مسئولیت بر عهده گرفتن سبب عدم محبوبیت و تنهایی می گردد. اگر احساس می کنید می توانید قدرت نمایی کنید هراس به دلتان راه ندهید. این تصور غلطی است که خانم ها باید کارگردان پشت صحنه باشند. باورهای مردسالارانه را که مانع پیشرفت است رها کنید و اهداف تان را با جدیت پیگیری کنید.

    خانم ها باید بیاموزند موفقیت های خود را به رسمیت بشناسند. دست کم هفته ای دو روز به خود یادآوری کنید که چه کارهایی انجام داده اید. موفقیت های خود را به صورت مثبت توصیف کنید.

    خانم ها باید بیاموزند نه گفتن به راستی موثر است. تمرین کنید تا بتوانید به کسی که نمی خواهید جواب رد بدهید. از اینکه نه گفته اید و خود را مجبور به توافقی نکردید که برای شما بدون منفعت است خوشحال باشید این یک هنر است

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا