حرکت ابروها در زبان بدن به چه معنایی است؟ چرا برداشتن ابرو برای خانم ها خوب است برای پسرها بد

حرکت ابروها در زبان بدن به چه معنایی است
  • حرکت ابروها در زبان بدن به چه معنایی است؟ چرا برداشتن ابرو برای خانم ها خوب است ولی برای پسرها بد است؟

    حرکت ابروها در زبان بدن به مفهومی از اعتماد به‌نفس، بی‌اختیاری، عصبانیت و یا ترس مرتبط است. برداشتن ابرو برای خانم‌ها به دلیل جنسیت و نقش‌های اجتماعی مختلفی که در جامعه به آن‌ها تعیین می‌شود، بهتر و مناسب‌تر به نظر می‌رسد. از جمله علت این موضوع می‌توان به سابقه تاریخی زنان که در برابر مردان ضعف‌قدرتی داشته‌اند، اشاره کرد. برداشتن ابرو برای خانم‌ها می‌تواند نشانه‌ای از عظمت، خدمات و طغیان زنان باشد. در حالی‌که در مورد پسرها، به دلیل جنسیت و نقش‌های اجتماعی، برداشتن ابرو مرتبط با عدم اعتماد به‌نفس، ترس و کمبود قدرت است. علاوه بر این، در برخی فرهنگ‌ها، ابروهای پسران با قوی و خشن بودن مرتبط می‌شود و قراردادهای جنسیتی اجتماعی توصیف‌گر برداشتن ابرو برای آن‌ها کاملاً متفاوت است.

    در مورد خانم‌ها، برداشتن ابرو ممکن است به عنوان نشانه‌ای از غمگینی یا عصبانیت درباره موضوع یا شخصی، مثلاً در خلال یک گفت‌وگو، باشد. در این صورت، می‌تواند نشانه‌ای از ناخوشایندی روحی و عصبانیت یا تباهی در روحیه آن فرد باشد.

    بنابراین، ممکن است در برخی مواقع نشانه‌ای از اعتماد به‌نفس و قدرت برای خانم‌ها، و نشانه‌ای از ترس و نا‌امیدی برای پسرها باشد، با این حال هنوز هم این مفهوم قابل تعامل است و ممکن است در طی تاریخ و تحت تأثیر فرهنگ‌ها و باورهای مرتبط با جنسیت، تغییر کند.

    در نهایت، احترام به ابروها و نقشی که در بین جنسیت‌ها و اجتماع‌ها بازی می‌کند، باید مورد توجه قرار گیرد و نباید این مفهوم به عنوان مؤلفه‌ای از تعارض‌ها و تفاوت‌های جنسیتی نگریسته شود.

    حرکات ابرو در زبان بدن برای ما بسیار مهم است چرا که پرده از رازی که در ذهن فرد پنهان است بر می دارد.

    اگر فردی را ببینی که با ابروهای درهم کشیده شده به تو نزدیک می شود چه احساسی می کنی؟

    خطر. مگرنه؟

     

    چون ابروهای درهم کشیده به ما هشدار می دهد که فرد عصبی است و احتمال حمله وجود دارد.

    اکثر افراد این حرکت ابروها را طی سالیان سال بنا به تجربه متوجه شده اند که ابروهای درهم کشیده نشانه خوبی نیست. اما سوال اینجاست که حرکات ابرو فقط به اینجا ختم می شود؟

    البته که نه.

    ابروها می توانند به ما پیام های متعددی را ارسال کنند.

     

    ابروهای بالا رفته نشان دهنده سوپرایز و علاقه مندی فرد به فرد مقابل است:

    تا به حال شده یک فردی که خیلی دوست دارید را به طور اتفاقی در خیابان ببنید؟

    در آن لحظه بدون اینکه متوجه شوید هر دو ابروی شما بصورت قرینه رو به بالا می رود و این پیام پنهان را به فرد مقابل ارسال می کند که شما از دیدن او هم سوپرایز شدید و هم خوشحال.

     

    تصور کن در حال ارائه یک محصول به مشتری هستی.

    درباره ویژگی های مثبت محصول با او صحبت می کند.

    از میان این همه ویژگی مثبت ناگهان متوجه می شوی با گفتن یکی از ویژگی ها مثبت، ابروهای مشتری بصورت قرینه به سمت بالا می رود.

    این نشانه خوبی است چون به تو می گوید این ویژگی آن چیزی است که او را سوپرایز و خوشحال کرده است.

    فرد باهوش روی این ویژگی بیشتر متمرکز می شود و از مشتری بیشتر سوال می کند که چطور این ویژگی می تواند به او کمک کند چرا که برگه برنده را پیدا کرده است.

     

    چرا دختر ها زیر ابرو بر می دارند؟ و چرا پسر ها نباید زیر ابرو بردارند؟

    برداشتن زیر ابرو باعث می شود فرد آسیب پذیر تر و ضعیف تر دیده شود.

    و دیدن این صحنه باعث افزایش تسترون در مردها می شود و در نتیجه در وجود خودشان یک نوع احساس حمایت و علاقه مندی را به فرد مقابل پیدا می کنند.

    به همین دلیل است که از قدیم الیام مد بوده که دخترها زیر ابرو بردارند چرا که این کار آن ها را آسیب پذیر تر و از نظر مردها جذاب تر می کند.

    اما اگر یک پسر زیر ابرو بردارد چه اتفاقی می افتد؟

    زیر ابرو برداشتن برای پسر ها نیز همان احساس را ایجاد می کند با این تفاوت که هیچکس علاقه ای ندارد با یک مرد ضعیف و آسیب پذیر ارتباط داشته باشد.

    اگر به این موضوع شک داری می توانی نظر خانم ها را نسبت به مردهایی که زیر ابرو بر می دارند را جویا شوی.

    شاید نتوانند به لحاظ علمی توضیح بدهند که چرا از این نوع مردها خوششان نمی آید ولی تمام آن ها عنوان می کنند که این کار برای یک مرد چندش آور است.

    البته منظور ما اینجا نظافت شخصی و ظاهری نیست. منظور دقیقا ابرو برداشتن دخترانه برای پسر ها است که متاسفانه در چند سال اخیر بشدت رواج یافته است.

     

    اگر یکی از ابرو ها فقط بالا رفت، حواست را جمع کن:

    بالا رفتن فقط یکی از ابروها نشان دهنده آن است که فرد از آنچه که خود بیان می کند سوپرایز شده است.

    این حرکت نشانه آن است که آن اتفاق تا به الان رخ نداده است.

    اگر فردی در حال تعریف کردن خاطره ای بود یا در حال تعریف کردن حقیقتی بود و ناگهان در قسمتی از داستان متوجه شدید که یکی از ابروها او بدون تکان خوردن مردمک چشم بالا رفت این نشانه این است که فرد در حال تعریف کردن دروغی است که از پیش آن را آماده کرده است.

    خشک شدن بدن و میخکوب شدن مردمک چشم نشانه احساس ترس در فرد است و بالا رفتن فقط یکی از ابرو ها نشانه سوپرایز شدن از آنچه که در حال تعریف کردن آن است.

    بطور واضح دیدن چنین رفتاری در زبان فرد این پیام را به ما می رساند که فرد دوست ندارد ما متوجه دروغ او شویم و در اینگونه مواقع بهتر است آن دروغ را بروی فرد نیاوریم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا