تیپ رسمی مردانه برای کسانی میخواهند جذاب و قدرتمند باشند

تیپ رسمی مردانه
  • تیپ رسمی مردانه برای کسانی میخواهند جذاب و قدرتمند باشند

    تیپ رسمی مردانه برای کسانی میخواهند که می‌خواهند با استفاده از لباس‌های مناسب، ظاهر جذاب و قدرتمندی داشته باشند. در این سبک، از لباس‌ها و اقلام مختلفی مانند کیف، کفش و کراوات استفاده می‌شود که جلوه‌ی مجلل و اعتماد به‌نفسی به فرد می‌دهد. انتخاب رنگ‌های تیره و جمع و جور، جلوه‌ی شیک و خوش استایلی را به این تیپ می‌بخشد. همچنین، استفاده از لباس‌هایی با برش‌های مناسب برای قابلیت تن‌پذیری و راحتی در حرکت نیز توصیه می‌شود. با این تیپ، شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف و مهم نظیر مصاحبه‌ی کاری، جلسه‌ی کسب‌و‌کار، مراسم‌های رسمی و مهمانی‌ها، با اعتماد به‌نفس و جلوه‌ی فرهنگی و باشکوه حضور داشته باشید. برای داشتن تیپ رسمی مردانه، لازم است به‌خصوص بر روی کیفیت و قیمت لباس‌ها توجه داشته باشید تا با کیفیت و طراحی مناسب، در موقعیت‌های مهم به جایگاه مورد نظر خود برسید.

    تیپ رسمی مردانه یک تیپ مورد پسند در بین اقشار مختلف جامعه است که معمولا هر مردی یک دست کت و شلوار رسمی را در کمد لباسی خود دارد، حتی اگر بیشتر مواقع تیپ‌های اسپرت بزند. شاید بتوان گفت کت و شلوار جز لباس‌های رسمی مردانه است که به خوبی در ایجاد حس اعتماد به نفس نقش اساسی دارد و این موضوع دلایل مختلفی را در بر دارد که یکی از آن‌ها داشتن جلوگاه قدرتمند و با صلابت در این نوع پوشش لباسی است.

    اما همین کت و شلوار نکات ویژه و مختلفی را به خود اختصاص داده است و البته دارای کیفیت‌های مختلفی می‌باشد که یک مرد برتر و آلفایی باید به این نکات توجه داشته باشد، اگر به دنبال بهترین تیپ رسمی مردانه است و دوست دارد در بین همه افراد حاضر در جلسه بدرخشد.

    پوشیدن کت و شلوار یک سری قوانین خاص خود را دارد که نیاز است مردان قدرتمند هر یک از این قوانین را رعایت کنند، یعنی از کیفیت و رنگ گرفته تا  طراحی و ست شدن با سایر لباس ‌ها همگی باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند، تا یک ظاهر آراسته و متناسب با موقعیت مکانی و زمانی برای شما فراهم کنند.

    اصول تیپ رسمی مردانه

    اولین قانون برای سبک پوشش مردان این است که قبل از رسیدن به هر قصد و هدفی شما باید در لباس خود احساس راحتی داشته باشید و از همه مهمتر تیپی را که برای خود برگزیده‌اید، متبلور حس اعتماد به نفس در شما باشد، این دو نکته جز نکات مهم از تیپ مردانه رسمی هستند که برای کسب احترام در یک مهمانی و یا یک جلسه رسمی به آن‌ها نیازمند هستید.

    لباسی که نتواند در شما حس اعتماد به نفس و انگیزه را ایجاد کند، حتی اگر از بهترین لباس‌های برند روز هم باشد، اصلا به درد شما نمی‌خورد و بهتر است قبل از هر گونه خرید و اقدامی در مورد راحت بودن و حس قدرتی که لباس به شما می‌دهد، کمی تامل کنید.

    نتیجه اینکه فقط به همرنگ بودن کت و شلوار نباید توجه کرد نکاتی دیگری مورد نیاز است، که متضمن یک تیپ رسمی مردانه می‌باشد .

    فاکتور‌های مهم در سبک کت و شلوار

    برای خرید کت و شلوار مردانه فاکتور‌های زیادی را باید در کنار هم قرار داد تا بتوان از آن یک تیپ رسمی جذاب را بیرون آورد.برخی از این فاکتوره‌ا عبارتند از

    • جنس پارچه‌ای که کت و شلوار از آن دوخته شده است
    • تعداد دکمه‌های استفاده شده در کتی که دوخته شده است
    • وزن نهایی کت و شلواری که دوخته شده است
    • رنگی که برای دوخت کت و شلوار انتخاب شده است.
    • سایر سفارشی سازی‌هایی که گاهی برای یک برند خاص جهت دوخت کت و شلوار پیاده می‌شود

    جزئیات دوخت در تیپ رسمی مردانه

    هر کت و شلواری که در بازار موجود است بر اساس ذهنیات یک طراح به مرحله دوخت رسیده است و اکنون در بازار است تا خریدار مورد نظر جذب آن شود. بهتر است به چند نوع مدل کت و شلوار دقت کنید که بیشتر موارد کلی هستند و می‌توانند راهنمای خوبی جهت خرید کت و شلوار در مجالس مختلف باشند.

    تیپ مردانه رسمی با کت دکمه‌دار

     

    کت و شلوار دکمه‌ای یعنی کت و شلواری که از یک ردیف دکمه یا دو ریف دکمه دوخته شده باشند. که هر دو برای یک تیپ مردانه رسمی مناسب هستند اما در بیشتر مواقع کت و شلواری که با دو ردیف دکمه باشد در بیشتر  مواقع زیباتر است و تقریبا مناسب هر استایلی می‌باشد.البته در مورد دکمه‌های این نوع کت هم دقت لازم را داشته باشید که بهترین حالت آن دو ردیف است که البته گاهی سه ردیف هم استفاده می‌کنند.

    در مورد کت‌هایی که یک ردیف دکمه دارند، ممکن است دو یا سه دکمه و گاهی تا شش دکمه در آن‌ها طراحی شده باشد که این نوع طراحی زیاده‌روی است و برای یک تیپ مردانه اصلا مناسب نیست.این نوع کت را یعنی کتی که یک ردیف دکمه دارد، می‌توانید با شلوار جین و یا شلوار‌های چینی هماهنگ کنید و در موارد غیر رسمی هم از آن استفاده کنید.

    نوع دکمه‌ها در کت و شلوار رسمی

    دقت کنید که دکمه‌هایی که برای کت و شلوار استفاده می‌شوند باید از نوع متوسط باشند، یعنی نه خیلی بزرگ باشند که جلب توجه کنند و نه خیلی کوچک باشند که موقع بستن شما را اذیت کنند و محکم بسته نشوند .یکی از بیشترین اتفاقاتی که پیش ‌می‌آید همین دکمه پایینی کت است که اگر دکمه کوچک باشد، باعث می‌شود از جای خود بیرون بیاید و این عدم تناسب بین پایین کت و بالای کت یک ظاهر ناهماهنگی را ایجاد کند.

    همچنین برای حفط یک تیپ رسمی مردانه این دکمه‌ها تا زمانی روی کت شما آراستگی دارند که شما ایستاده و سرپا باشید، ولی وقتی قصد دارید که بنشینید، بهتر است که دکمه‌ها باز باشند؛ در غیر اینضورت چندان خوشایند استایل شما نخواهد بود.

    تاثیر شلوار بر تیپ رسمی مردانه

    در مورد تیپ رسمی فراموش نکنید که باید جنس کت و شلوار به همراه رنگ آن‌ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند. این جز واجبات کت و شلوار رسمی است.همچنین در مورد قد شلوار هم باید دقت لازم را داشته باشید. در بیشتر مواقع برای داشتن یک تیپ رسمی بهتر است که شلوار تا وسط پاشنه کفش امتداد داشته باشد.

    یعنی شلوار برای تیپ رسمی کمی بلند و کمی گشاد باشد. شلوارهای تنگ و کوتاهی که تا بالای قورک پا هستند معمولا برای تیپ اسپرت استفاده می‌شوند.

    تاثیر کفش در تیپ مردانه رسمی

     

    در مورد تیپ رسمی مردانه هیچ گاه عنصر کفش را دست کم نگیرید. کفشی که انتخاب می‌کنید باید راحتی شما را در الویت داشته باشد یعنی فقط به خاطر اینکه جنس مرغوبی دارد و یا از یک برند معتبر است، انتخاب شما نباشد. کفش راحت موجب برداشتن گام‌های مردانه‌تر و استوارتر می‌شود.

    گاهی یک جفت کفش بسیار زیبا و شکیل است اما مناسب سایز پا نیست و باعث می‌شود بخشی از شست پا از کفش بیرون بزند و این موضوع  در ظاهر فرد ناهماهنگی ایجاد ‌کند.

    بهترین رنگ در انتخاب کفش

    در مورد رنگ کفش‌ها سوالی که ایجاد می‌شود این است که بهترین رنگ کفش برای تیپ رسمی مردانه چه رنگی است؟

    معمولا رنگ مشکی برای هر نوع مراسم و تشریفاتی مورد تایید است و البته با هر نوع تیپی هم قابل ست کردن است. اما غیر از رنگ مشکی رنگ‌های سایه رنگ تیره قهوه‌ای از جمله رنگ‌های مشتقات قرمز مثل شرابی رنگ  برای یک تیپ رسمی مناسب است و البته خود رنگ قهوه‌ای روشن و تیره هم برای کفش مردانه جهت تیپ رسمی مناسب هستند. علاوه بر این کفش‌ها با رنگ روشن در روز و کفش‌ها با رنگ تیره در شب پسندیده‌تر  می‌باشند

    به طور کلی برای انتخاب رنگ کفش از رنگ‌های تیره جهت ست کردن  با کت و شلوار های خاکستری و آبی استفاده کنید و رنگ قهوهای را با رنگ‌های گرم و روشن هماهنگ کنید.

    نقش پیراهن در تیپ رسمی مردانه

    پیراهن هم مثل کفش یک عنصر لاینفک در تیپ رسمی مردانه است، این عنصر مهم نکات ریزی دارد که روی هم رفته بر ظاهر مردانه تاثیر شگفت انگیزی خواهد گذاشت. یکی از این نکات این است که آستین پیراهن باید نیم سانت یا یک و نیم سانت از آستین کت بیرون باشد و البته آستین کت تا جایی که مچ دست است باید امتداد داشته باشد، بیشتر از این محدوده نامبرده تناسب بین دو آستین کت و پیراهن به هم می‌ریزد.

    نوع پیراهن مثل سایر پوشش مردانه‌ای که گفتیم باید موجب آسایش شما باشد و تنگ نباشد.  به نحوی که دقیقا اندازه استایل بالاتنه شما باشد.در مورد رنگ پیراهن حواستان باشد که در هماهنگی کامل با کت و شلوار  باشد.

    کروات و پاپیون در تیپ رسمی مردانه

    استفاده از کروات در واقع تیر نهایی برای داشتن یک تیپ کاملا رسمی و شکیل است که باید در مورد آن چند نکته را مد نظر قرار دهید.به طور کلی سه نوع کروات در تیپ مردانه رسمی وجود دارد که عبارت است از اسکینی، خیلی باریک و استاندارد معمولی

    هر کدام از این کروات ها برای افراد با اندام متفاوت به کار می‌روند. مثلا مردان لاغر اندام نباید از نوع اسکینی و یا باریک استفاده کنند و بهتر است از نوع معمولی و استاندارد آن برای تاثیر بهتر استفاده کنند.

    مردانی که درشت اندام هستند، می‌توانند از نوع باریک و استاندارد معمولی استفاده کنند. نوع اسکینی باعث می‌شود که عریض‌تر و کمی کوتاه‌تر به نظر برسند.

    تیپ رسمی مردانه از نوع قدرتمند

    مردان قدرتمند هم در ظاهر و هم در سیرت خود یک سری شاخص‌های مهم دارند که برای بدست آوردن این شاخص‌ها قاعدتا زحمت کشیده‌اند و همچنین بسیار مطالعه کرده اند. بخشی از شاخص‌های یک مرد آلفا در تیپ رسمی مردانه او خلاصه می‌شود که نیاز است نسبت به آن اهیمت زیادی بدهد و سعی کند از کت و شلوار‌های مناسب با استایل و روحیات خود تهیه کند که متضمن اعتماد به نفس او در مجالس رسمی باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا