تفسیر اینفلوئنسر های ایرانی و تبلیغاتی حیرت آوری که می سازند

تفسیر اینفلوئنسر های ایرانی و تبلیغاتی حیرت آوری که می سازند
  • تفسیر اینفلوئنسر های ایرانی و تبلیغاتی حیرت آوری که می سازند

    تفسیر اینفلوئنسر های ایرانی و تبلیغاتی حیرت آوری که می سازند در واقع به معنای تحلیل و بررسی نقش و تأثیر اینفلوئنسر های ایرانی و عملکرد آن‌ها در صنعت تبلیغات می باشد. این افراد که برای محصولات و خدمات مختلف مثل لباس، آرایش، غذا و غیره تبلیغات می‌کنند، به دلیل دارا بودن تعداد زیادی فالوور و هواداران، قدرت بالایی در جذب مشتریان و تأثیرگذاری بر آن‌ها دارند.

    امروزه با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی و نفوذ آن‌ها در زندگی افراد، اینفلوئنسرها به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها با استفاده از محتواهای خلاقانه، هدفمند و جذاب، توانایی ایجاد تحولات قابل توجه در بازار را دارند و می‌توانند به بهبود فروش و افزایش درآمد شرکت‌ها و برندها کمک کنند.

    علاوه بر تأثیرات مثبت، تبلیغات اینفلوئنسرها ممکن است به دلیل عدم حضور جدی و مسئولیت پذیری در برخی موارد منجر به انتشار اطلاعات نادرست و بازخورد منفی شود. بنابراین، تنظیم قوانین و محدودیت‌هایی برای فعالیت اینفلوئنسرها و اشتراک محتواهای تبلیغاتی ضروری است.

    مورد دیگری که برای تفسیر اینفلوئنسرهای ایرانی مهم است، نقش آن‌ها در تغییر فرهنگ و روند اجتماعی جامعه است. با توجه به این‌که مخاطبان اصلی این افراد جوانان و نوجوانان هستند، می‌توانند تأثیر قدرتمندی در تغییر نگرش‌ها، عادات و رفتارها داشته باشند و در صورت استفاده صحیح، به توسعه فرهنگ سازنده کمک کنند.

    در نهایت، تفسیر اینفلوئنسرهای ایرانی نشان دهنده اهمیت بیشتر این نوع تبلیغات در بازار ایران است و به دلیل ارتباط نزدیکتر با مخاطبان و اعتماد بیشتر آن‌ها نسبت به اینفلوئنسرهای خارجی، می‌توانند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند. بنابراین، شناخت دقیق تری از نحوه فعالیت و تأثیرگذاری اینفلوئنسرهای ایرانی در تبلیغات، می‌تواند به شرکت‌ها و برندهای مختلف در استفاده بهتر از آن‌ها کمک کند و بازاریابی هدفمندتری را ممکن سازد.

     

    اینفلوئنسر به چه کسی گفته می شود؟

    اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که در یک حوزه مشخص می تواند ویدیو هایی بسازد که مورد پسند مخاطبین باشد و همچنین بیشترین دنبال کننده یا طرفدار را داشته باشد.

    مخاطبین یک اینفلوئنسر عموما باید طرفدار های او باشند اما برخی از اینفلوئنسر ها ترجیح می دهند که به جای طرفدارد، متنفر داشته باشند چرا که در این حالت میزان رشد آن ها سریع تر می شود.

    و بعدها با یک استراتژی دیگر متنفرین را تبدیل به هوادار می کنند.

    امیر تتلو، حمید سپید نام(مستر تیستر)، وحید خزایی و… برخی از این نوع از اینفلوئنسر ها هستند که در ابتدا سعی کردند متنفر درست کنند و سپس آن ها را تبدیل به هوادار کنند.

    البته این مدل پیشنهاد نمی شود چرا که احتمال دارد فرد مسیر کاری خود را فراموش کند.

     

    اینفلوئنسر های که طرفداران خود را تبدیل به متنفر کردند؟

    یکی از تکنیک های وایرال شدن(پیشنهاد نمی شود) ایجاد حاشیه است.

    زمانی که حاشیه ایجاد شود طبیعتا افراد بیشتری با اینفلوئنسر آشنا می شوند(طرفدار یا متنفر فرقی ندارد) و همین امر باعث بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان آن ها می شود و دقیقا در این نقطه است که با سیل عظیمی از پیشنهاد برای تبلیغ مواجه می شوند.

    امیر تتلو و مستر تیستر، دو اینفلوئنسری هستند که علاقه زیادی به ایجاد حاشیه و حتی درگیری دارند تا از این طریق دنبال کنندگان جدیدی را جذب کنند اما در این میان می توان به ماهان تیموری اشاره کرد که ندانسته از یک اینفلوئنسر مثبت به یک اینفلئونسر منفی تبدیل شد . خسارت نسبتا زیادی به اعتبار برند خود وارد کرد.

    اما همیشه باید به یاد داشته باشیم که حاشیه ها موقتی هستند. و بعد از آرام شدن اوضاع می توان دوباره شرایط را در دست گرفت.

    البته گهگاهی هم میزان حجمه و حاشیه به قدری زیاد است که فرد به لحاظ روانی نمی تواند به آن ها پایان دهد.

     

    اما هر چه که باشد یک اینفلوئنسر همیشه پیشنهاد تبلیغ های چند میلیون تومانی به ازای چند ثانیه تبلیغ دریافت می کند.

    اگر اینفلوئنسر در زمینه تبلیغ نویسی و تبلیغات اطلاعات خوبی داشته باشد می تواند در کنار شهرت به موفقیت های مالی بسیار بزرگی نیز برسد چرا که برندها اگر متوجه شوند که میزان بازدهی تبلیغ های او خوب است حاضر هستند رقم های کلانی را به او پیشنهاد کنند.

    همانطور که در ایران از ۴ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان تبلیغ به اینفلئونسر ها سپرده می شود و آنان که بسیار شهرت دارند(سلبریتی ها) تا یک میلیارد تومان نیز می گیرند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا