ترفند های ارسال پیام در آغاز رابطه❤️

ارسال پیام در آغاز رابطه
  • ترفند های ارسال پیام در آغاز رابطه

    در آغاز یک رابطه، ارسال پیام می‌تواند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ایجاد ارتباط با شخص مورد نظر باشد. برای این منظور، ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید از آنها در ارسال پیام‌ها استفاده کنید تا رابطه‌ی خود را با کسی که در آن زمینه قرار دارید، بهبود بخشید.

    ۱. برای شروع، ابتدا به خاطر داشته باشید که پیام‌هایی که ارسال می‌کنید باید مورد توجه شخص مقابل قرار بگیرند. بنابراین ابتدا به انتخاب موضوعات مناسب برای شروع گفت‌وگو توجه کنید. مثلا می‌توانید از سلام یا سلام علیک استفاده کنید و از این طریق پیام‌تان را با استقبال شخص مقابل آغاز کنید.

    ۲. یکی از ترفندهای مهم در ارسال پیام در آغاز رابطه، استفاده از لبخند یا اموجی است. این کار به شخص مقابل نشان می‌دهد که شما دوست دارید و آماده برای شروع ارتباط هستید.

    ۳. در ارسال پیام، از حواشی و شوخی‌های ساده استفاده کنید تا پیامتان را در مقابله با عنوان جدی و سنگین‌تری گشوده و کسب اعتماد او راحت تر باشد.

    ۴. یکی دیگر از ترفندهای مهم در ارسال پیام، توجه به زمان ارسال آن است. اگر مطمئن هستید که شخص مورد نظر شما موجود است، پیام خود را ارسال کنید ولی اگر مطمئن نیستید، بهتر است صبح ها پیام بدهید تا به شانس بیشتری برای دیده شدن پیامتان برسید.

    ۵. در متن پیام خود، از عبارت‌های متضاد و جذاب استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید بگویید “مثل من یک شخص آرام و آماده یادگیری هستید؟” این جمله هیجان و انگیزه‌ای را در شخص مقابل برانگیخته و ممکن است به شروع گفتگوی جالبی منجر گردد.

    ۶. از تکراری نبودن پیام ها برای حفظ هیجان و جذابیت پیام یاد کنید؛ از پیام های متنوع و جالب استفاده کنید و همچنین می توانید از فریم های گلی ایجاد اثرات بینفورماتیکی(تاثیر) روی شخص مقابل یادکنید .

    از این رو ترفند های ارسال پیام در آغاز رابطه می تواند به شما در ایجاد ارتباط موثر و جذاب با شخص مورد نظر کمک کند و در کنار هم موجب پیشرفت و رشد در رابطه شما بشود. پس از این ترفندها استفاده کنید و لذت حاصل کنید.

    ۵۶ درصد جدایی‌ها، در دنیای مجازی اتفاق می‌افتد. گاهی تنها ارسال پیام اشتباه، می‌تواند رابطه ای جدی را از هم بپاشد. اگر در آستانه یک رابطه عاطفی قرار دارید، لازم است بدانید چه زمانی، با چه فاصله ای و چگونه،‌ پیام را ارسال نمایید. برای این که بدانید تکنیک‌های ارسال پیام مناسب کدام‌ها هستند، در ادامه با ما همراه باشید.

    • نگرانی برای ارسال اولین پیام

    برخی از افراد معمولا با عجله رفتار کرده و پیامک‌های پی در پی خود،‌ طرف مقابل را کلافه می‌کنند؛ اما لازم است گاهی تلفن همراه را رها کرده و اجازه دهید تا اولین پیام را طرف مقابل ارسال کند. اگر فکر می‌کنید که بیش از اندازه صبر کرده اید می‌توانید، ‌پیام‌هایی با مضمون تشکر و یا با مضمون انرژی‌های مثبت بفرستید. اگر طرف مقابل بداند که تمام روز و شب را در حال فکرکردن به او هستید، از شما دور خواهد شد.

    • سنگین رفتار کنید

    ارسال پیام‌های بیش از حد، حس کنترل را به طرف مقابل القا می‌کند. در عین حال ارسال پیام‌های کم و کوتاه هم نشان دهنده عدم توجه و بی تفاوتی به طرف مقابل می‌باشد.

    به همین دلیل باید برای ارسال پیام دلیلی داشته باشید، اگر دلیلی وجود ندارد، دلیل را خودتان ایجاد کنید. دوستان مشترک را بهانه کنید و یا بگویید که در رستوران مورد علاقه ی او جا رزرو کرده اید. وجود یک دلیل قانع کننده برای برقراری ارتباط، شما را از این که انسان کنترل کننده ای به نظر برسید، نجات خواهد داد.


    • استفاده ی بیش از اندازه از شکلک‌ها بی مورد است

    بهتر است شکلک‌های مورد استفاده در پیام‌ها را برای دوستان خود نگه دارید. استفاده ی مداوم از شکلک‌های خنده، گریه و یا میمونی که چشمان خود را بسته است، باعث می‌شود تا فردی جدی به نظر نرسید. پس بهتر است در این گونه روابط از شکلک‌ها استفاده نکنید.

    • در زمان مناسب، شجاع باشید

    بعد از عبور از مراحل اولیه ی رابطه، به جای پرسیدن این سوال که روز او چگونه گذشته است، رو راست باشید. او را برای به یک قرار عصرگاهی دعوت کنید و یا قراری برای خوردن چای در کافه بگذارید. زمانی که ارتباط شما با فرد مقابل قطعی شد، می‌توانید پیام‌های صمیمی‌و امید وار کننده ای مانند این که بی صبرانه منتظر دیدار مجدد او هستید ارسال کنید.


    • امکان پذیر نیست

    اگر احساس می‌کنید نیازی نیست با فردی که تنها یک بار با او دیدار داشته اید بیش از این در ارتباط باشید، مؤدبانه به او بگویید که سرتان شلوغ است و ترجیح می‌دهید که مانند دو دوست معمولی باقی بمانید؛ اما اگر با او بیشتر از یک بار ملاقات کرده اید بهتر است پیام صمیمی‌تری را آماده کنید. به طور خلاصه حقیقت را توضیح داده و آرزو کنید تا انسان مناسب را در زندگی خود بیابد و این گونه موضوع را به خوبی به پایان برسانید.

    • ببخشید، اشتباه ارسال شد

    هنگام ارسال پیام، مراقب باشید تا پیام‌ها را برای افراد اشتباه ارسال نکنید. این اتفاق می‌تواند شرایط سختی را ایجاد نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا