تاثیر لباس در همسریابی(لباس شما چه تاثیری روی دختران دارد)

تاثیر لباس در همسریابی
  • تاثیر لباس در همسریابی

    از گذشته‌های دور، نحوه لباس‌پوشیدن برای انجام کارهای روزمره و کاری برای افراد مختلف متفاوت بوده است. امروزه با پیشرفت فناوری و تغییرات فرهنگی، لباس‌ها به عنوان عاملی برای به‌دست آوردن همسر مورد نیاز، بسیار مهم شده است. در این مقاله، تأثیر لباس در همسریابی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    یکی از مهم‌ترین عواملی که در همسریابی موثر است، لباس است. انتخاب درست لباس، باعث می‌شود که فرد جذابیت و شخصیت خود را به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، استفاده از لباس‌های تمیز و مرتب، معمولاً نشانه‌ای از توجه به جزئیات و رعایت تمیزی است که برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی دارد.

    در ضمن، انتخاب رنگ مناسب لباس نیز می‌تواند تأثیر بسیاری در همسریابی داشته باشد. رنگ‌های خاصی مثل قرمز و بنفش، معمولاً به‌عنوان رنگ‌های جذاب و پرطرفدار برای همسریابی استفاده می‌شوند. همچنین، استفاده از رنگ‌های مشابه با تن پوست، نیز می‌تواند جذابیت بیشتری در پیش بینی می‌کند.

    به طور کلی، تأثیر لباس در همسریابی برای همه افراد متفاوت است. برخی از افراد ممکن است برای جذب همسر ایده‌آل خود، از لباس‌های جذاب و شیک استفاده کنند، در حالی که دیگران ممکن است از لباس‌های ساده و معمولی استفاده کنند. همچنین، میزان تأثیر لباس در همسریابی، بستگی به فرهنگ و جامعه‌ای که فرد در آن زندگی می‌کند، دارد. به عنوان مثال، در برخی از جوامع، استفاده از لباس‌های شیک و جذاب به عنوان نشانه‌ای از شخصیت قوی و ثروت دانسته می‌شود.

    در نهایت، برای به دست آوردن همسر مورد نظر، بهتر است هر فرد به شخصیت و سلیقه خود و نیاز‌های همسریابی خود برای انتخاب لباس‌های مناسب توجه کند. به عنوان نمونه، استفاده از شیک و جذاب بودن یا استفاده از لباس‌های ساده و معمولی، بستگی به شخصیت و نیاز‌های فرد دارد. همچنین، توجه به جزئیات همچون تمیزی و رنگ لباس، می‌تواند در افزایش جذابیت شخصی کمک کند.

    همسریابی-(لباس شما چه تاثیری روی دختران دارد)

     

      همه شما خوب می­دانید که زنها قوه حسی- بصری قویی دارند. یعنی چیزهایی که با چشم می­ بینند، روی آنها تأثیر بسزایی دارد. آنها به دقت ظاهر شما را وارسی کرده و کوچکترین ایراد در نوع لباس و پوشش شما را تشخیص می­دهند. قبلاً هم گفتیم که دختران چشمان تیزبینی دارند و در واقع مثل یک اسکنرِ کامپیوتر عمل می­کنند. پس در  همسریابی بسیار مراقب باشید که چیزی را الکی از دست ندهید.(مخصوصا در اولین برخورد خواستگاری و پیشنهاد)

     

    خوشبختانه ظاهر و لباس پوشیدن شما چیزی است که به راحتی قابل تغییر و اصلاح است. شاید شما تابحال به این موضوع فکر نکرده ­اید و همیشه فکر می­کنید نوع رنگ و یا لباسی که انتخاب می­کنید کاملاً مناسب است و برای جنس مخالف جذاب به نظر می­رسد اما در این امر اندکی نکته ­سنج شوید و از دیگران که تجربه و سلیقه خوبی دارند مشورت بگیرید. مثلاً شاید این سبک لباس که برای پوشیدن برگزیدید اصلاً با نوع اندام و هیکل شما هماهنگی ندارد. یا مثلاً رنگی را که برای پوشیدن انتخاب کرده ­اید هماهنگی مناسبی نداشته باشد (مثلاً شلوار قهوه­ای را با رنگی ناجور سِت کرده باشید). البته لازم است تأکید کنم که قرار نیست ولخرجی کنید و بگویید ما که پول نداریم از کجا بیاوریم لباس­های مارک دار و گران بخریم و امثال این بهانه­ های بیخودی. بجای اینکه در سال سه بار شلوارهای بی­ کیفیت تهیه کنید، با پول آن یک بار شلوار درست و باکیفیت تهیه کنید.

     

    با ولخرجی کردن ظاهر شما خیلی درست نمی­شود بلکه فقط باید بدانید چه لباسی در چه زمانی و با چه رنگ­هایی تناسب دارد. خیلی هم لباس­های عجیب و غریب با مدل­ها و رنگ­های زننده انتخاب نکنید زیرا هر چقدر هم جلب توجه داشته باشد، جذب توجه ندارد و در  همسریابی و جذب همسر دلخواه، شما را با مشکل مواجه می کند. شاید با اینگونه لباس­ها نظر ۱۰۰ دختر را به خود جلب کنید اما هیچ کدامشان به شما جذب نمی­شوند و این نکته ­ی بسیار ظریفی است. البته هیچ کس نمی­تواند آزادی انتخاب را از شما بگیرد. شما خودتان آزادید که هرطور دوست دارید لباس بپوشید اما در مقوله جذابیت باید تابع یکسری قوانینی باشید تا موفق­تر شوید. مثلاً اگر نوع کمربند شما با کفشتان تناسب ندارد، به سرعت برق توسط دختران قابل تشخیص است. اگر کفش شما رنگی متناسب با شلوار ندارد و یا کثیف است و شش ماهه که واکس نخورده، نشان از بی­نظمی زندگی شخصی شماست و این موارد در قضاوت افراد تأثیر می­گذارد. بعضی پسران را دیده­ ایم که مثلاً با یک لباس رسمی، کتونی ورزشی پوشیده ­اند و یا برای کوهنوردی و راه­پیمایی کفش­های مخصوص عروسی و مهمانی استفاده می کنند!

     

    در واقع با این رفتارها نشان می­دهید خیلی از مُد و اصول لباس پوشیدن خبر ندارید و آگاه نیستید. زنها به شدت به مردی که به روز باشد، علاقمند هستند. توجه کنید به روز بودن به معنی پیرو مُد بودن نیست و با هم فرق دارند. شما می­توانید برای بهبود تیپ خود الگوبرداری کنید. یعنی مجله ­ای برای آقایان را انتخاب کرده و نگاه کنید افراد خوش­پوش چه رنگ­ها و لباس­هایی را با هم سِت می­کنند. این کار ایده­ های بسیار عالی و ارزان را در اختیار شما قرار می دهد.

     

    در ضمن فراموش نکنید دختران باکلاس و شیک­پوش به ظاهرِ مناسبِ طرف مقابل اهمیت زیادی می­دهند. و با این حرف که او باید به قلب شما نگاه کند و خودِ شما را بخواهد، خود را گول نزنید. بالاخره راه قلب از مسیر ظاهر شما عبور می کند. ظاهر منظور چهره شما نیست، بلکه عواملی است که در دست شما و قابل تغییر است و نشان می­دهد شما به تغییرات اهمیت می­دهید. از همین امروز سعی کنید ظاهر خود را بهبود ببخشید.

     

    منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا