۵علت برای آماده نبودن شما برای ازدواج با خانم مجرد بی سرپرست و دارای فرزند!

ازدواج با خانم مجرد بی سرپرست
  •  علت برای آماده نبودن شما برای ازدواج با خانم مجرد بی سرپرست و دارای فرزند!

    تصمیم‌گیری درباره ازدواج با یک زن مجرد، که بی سرپرست و دارای فرزند است، یک مسئله‌ی پیچیده و مورد بحث بسیاری است. این امر می‌تواند برای شما چالشی فراوان و مشکلاتی بسیار باشد. یکی از اصلی‌ترین علت‌ها برای آماده نبودن شما برای ازدواج با یک زن مجرد بی سرپرست و با فرزند، می‌تواند مسئولیت‌پذیری و توجه به نیازهای دیگران باشد. زندگی با یک فرد دیگر، به ویژه در شرایطی که او دارای فرزند است، نیازمند توانایی همکاری و تعامل بالاست. تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها و تعامل با فرزند از توانایی‌های اساسی برای یک زندگی مشترک است که می‌تواند برای شما آسان نباشد.
    علاوه بر این، وقتی که یک زندگی جدید را آغاز می‌کنید، اغلب نیاز به تعدیل و تطبیق با روال‌ها و نحوه‌ی زندگی جدید دارید. اما در این مورد، وجود فرزند و سابقه‌ی زندگی قبلی بنفشه زندگی زن به شکل بسیاری متفاوتی از شما ممکن است، و به همین دلیل، برای شما می‌تواند یک نیازمندی عجیب و غریب باشد.
    در آخر، موضوع مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که با ازدواج با یک زن مجرد بی سرپرست و با فرزند، حتما باید موافق منظورهای و آرزوهای خود باشید. اگر انتظار دارید که با این انتخاب، می‌توانید زندگیی آرام و پایدار داشته باشید، حتما باید این چالش‌ها را در نظر داشته باشید و بتوانید پس ازدواج، برای زندگی خود و حتی برای سایر اعضای خانواده تکلیفی راحت‌تر را رقم بزنید. در کل، این تصمیم نیازمند استقرار مناسب برای راهبردی موفق و زندگی مشترک با نظم و هماهنگی است.

     ازدواج با خانم مجرد

    در این مقاله میخواهم به شرح ۵ علت عدم آمادگی شما برای ازدواج با زنی که از زندگی قبلی خود دارای فرزند است،بپردازم.

    چنین ازدواجی در محدوده‌ی توانایی های روحی، ذهنی و احساسی همه‌ی افراد، نیست.

    برای شروع چنین رابطه‌ای باید خود را برای چالش هایی آماده کنید که شاید تا الان هیچ پیش زمینه ای درمورد آنها نداشته اید.

    آغاز یک زندگی مشترک که از ابتدای آن، باید با وجود فرزندان همسرتان، کنار بیایید!

    پس برای شروع چنین ارتباطی ابتدا با خود صادق باشید و اگر نشانه‌های زیر را در خود میبینید، برای این ازدواج اقدام نکنید.

    این زن احتمالاً از مرگ همسر سابق خود غمگین و ناراحت است و یا از همسر سابقش جدا شده است و هر دوی این مسائل میتواند روحیه‌اش را تحت تاثیر قرار داده باشد؛

    پس شروع رابطه‌ای مجدد برایش چالشی مهم و بزرگ محسوب خواهد شد.

    شما نیز در صورتی که توانایی های لازم را در خود نمیبینید، باعث اضافه شدن مسئله‌ای به تمام مسائل بغرنج زندگی اش نشوید!

    • نسبت به فرزندش حسادت میکنید.

    درست است که هیچ کسی نمیتواند در محبت همسر باکسی شریک شود و حسادت در این مورد جزء لاینفک وجود هرکسی است؛

    اما در ازدواج با خانم مجرد بی سرپرست و دارای فرزند و یا از همسرش جدا شده است و دارای فرزندی از ازدواج قبلی خود است؛

    ازدواج با خانم مجرد بی سرپرست و دارای فرزند، این حسادت جایی ندارد.

    این حسادت ها رابطه را به سمت نابودی میکشاند پس باید سعی کنید ابتدا به این احساس خود مسلط شوید، حسادت خود نسبت به فرزندانش را ازبین ببرید و با او در این مورد صحبت کنید.

    به او بگویید که احساس شما نسبت به او چیست و چقدر او و این رابطه برایتان ارزشمند است.

    سپس این حس حسادت بوجود آمده را با او در میان بگذارید تا بتواند در محبت کردن و توجه به شما و فرزندانش توازن را ایجاد کند.

    • اهل کارهایی هستید که از پیش برنامه ریزی نشده اند و برای چنین کارهایی با کسی هماهنگ نمیکنید!

    ممکن است این مورد کمی خنده دار بنظر برسد اما اگر شما جزء افرادی هستید که اهل انجام فعالیت‌های ناگهانی مثل سفرهای تفریحی از پیش برنامه ریزی نشده و یا تهیه‌ی بلیط دو نفره برای سفری به اروپا و سوپرایز کردن همسرتان هستید، احتمالاً زنی که یک یا چند فرزند در سنین مختلف دارد، همراه مناسبی برای چنین سفرهایی برایتان نخواهد بود.

    ممکن است چنین زنی بستگانی برای سپردن کودکانش به آنها نداشته باشد و ماندن کنار فرزندانش از هر برنامه‌ی تفریحی ناگهانی، برایش مهم تر باشد. پس برای بودن در کنار چنین زنی ابتدا باید در برخی از علایق خود، تجدید نظر کنید.

    • به سرعت میخواهید در طرز تربیت کودکانش دخیل شوید!

    این را به یاد داشته باشید که او چندین سال زود تر از شما والد آن کودکان بوده است و قواعد و اصولی را در تربیت فرزندانش دارد.

    پس از انتقاد های تند و گزنده در مورد فرزندانش و طرز تربیت آنان بپرهیزید. در صورت مشاهده‌ی هر سوء رفتار و یا سوء مدیریتی در تربیت او، ابتدا صبر کنید و از او دلیل این کار را بپرسید و سپس نظر خود را بیان کنید.

    ازدواج با خانم مجرد

    • میخواهید دائماً مدیریت زمانش را دست بگیرید و یا همیشه میخواهید اولویت زندگی اش باشید.

    در مورد ارتباط با چنین زنانی باید بدانید که ممکن است در بسیاری از مواقع اولویت دوم زندگی او باشید و فرزندانش و مسئولیت تربیت صحیح آنان، اولویت اول زندگی او باشند.

    باید بدانید که ممکن است در بسیاری از مواقعی که نیاز دارید با همسرتان تنها باشید، چنین شرایطی برایتان فراهم نباشد و اینکه سعی کنید توانایی موکول کردن نیازهایتان به زمان بعد را بدست آورید.

    تمایل شما برای اینکه دائماً  اولویت زندگی او باشید، او را تحت فشار قرار خواهد داد و به او این نکته را القا خواهد کرد که نتوانسته است میان ارتباطش با شما و فرزندانش تعادل را برقرار سازد و چنین مسئله‌ای باعث ازبین رفتن رابطه تان خواهد شد.

    • از بچه خوشتان نمی آید!

    بسیاری از مردان و یا زنان هستند که از داشتن بچه فراری اند و یا از زندگی کردن و یا بزرگ کردن بچه‌های دیگری اصلاً خوششان نمی آید! شما نیز ممکن است از این دسته افراد باشید.

    اگر توانایی زندگی کردن با بچه‌ی همسر آیندتان را ندارید و یا توانایی کمک کردن برای بزرگ کردن او را در خود نمبینید، وارد چنین رابطه ای نشوید؛

    چرا که ازدواج با کسی که از همسر قبلی خود دارای فرزند است،(ازدواج با خانم مجرد) مستلزم توانایی شما برای قبول چنین شرایطی است.چرا برخی از ازدواج ها به طلاق منجر میشوند؟

    همچنین ممکن است پس از مدتی زندگی با او، بخواهید خودتان صاحب فرزند شوید ولی او فرزند دیگری نخواهد! پس قبل از شروع هرگونه رابطه‌ا‌‌‌‌ی با چنین شخصی در مورد این مسئله با یکدیگر به توافق برسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا