آموزش احضار جن + ارتباط با جن مسلمان + احضار جن واقعی + احضار جن و ارواح

  • آموزش احضار جن + ارتباط با جن مسلمان + احضار جن واقعی + احضار جن و ارواح

    در این مطلب برای شما دوستان عزیز آموزش احضار جن را قرار داده ایم . که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب ما را همرای کنید و اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید. در ادامه با ما باشید. احضار جن و ارواح احضار جن واقعی احضار جن خوب فیلم احضار جن احضار جن با نعلبکی عوارض احضار جن روش احضار روح واقعی ارتباط با جن مسلمان

     

    احضار جن و ارواح احضار جن واقعی احضار جن خوب فیلم احضار جن احضار جن با نعلبکی عوارض احضار جن روش احضار روح واقعی ارتباط با جن مسلمان

    روش احضار جن:

    در یک اتاق نیمه تاریک و ساکت ترجیحا نیمه شب (که تمرکز بالاتر و شانس موفقیت دو چندان است) بنشینید .۱۰ دقیقه تمرکز نمایید و در این مدت تنها به اجنه و رابطه با اونها فکر نمایید . سوره عظیم الشأن جن را تا پـایان بخوانید. سپس یک قلم و کاغذ بر دارید و قلم را در دست گرفته نزدیک کاغذ نگه دارید بطوریکه نوک قلم روی کاغذ باشد . سپس بگویید از ارواحی که در اینجا حاضر می باشند می خواهم که از طریق این قلم با من حرف کنند و چند مرتبه این جمله را تکرار نمایید .و بگویید سلام .خواهید نگاه کـرد که دست شما بدون عزم و خواست شما آغاز به نوشتن می کند و پاسـخ شما را می دهد و این بعلـت این نکته هست که جن اکنون در بدن شما میهمـان است و از طریق دست شما با شما رابطه برقرار کرده اما چنان چه که از تمرکز بالاتری برخوردار باشید نیازی به قلم و کاغذ نخواهید داشت و جن بصورت ذهنی با شما حرف می زند و فرق بین افکار خودتان و حرفهای جن میهمـان برایتان کاملا ملموس خواهد بود و اینجاست که به معنای واقعی کلمه ی “وسوسه ” پی خواهید برد.در حین جلسه برای اینکه مطمئن شوید اینها تلقین نمی بـاشد از جن بخواهید که به نحوی حضور خودش رو براتون ثابت کنه برای مثال پرده رو تکون بده یا ضربه ای به در بزنه .ضمناً دقت کنید که سر کار نرید چون جنها هم مثل ما انسان ها خوب و بد دارند و شانس دارد یک جن شرور به تور شما بخورد که بخواهد انـدکی اذیتتان نماید برای مثال خودش را بعنوان روح یکـی از بستگانتان معرفی نماید و اشک شما را در بیاورد پـس پـایان سر بفهمید که داره شما رو دست می ندازه و بهتون می خنده ( جنها معـمولاً از این کارها لذت میبرند) اکثر اوقات در این احضار ها این اجنه می باشند که حاضر میشند و شانس حضور ارواح بسیار کمه. در انتهـا جلسه خداحافظی نمایید و بگویید “اخرج به حق سلیمان بن داوود” تا جن از بدن شما بیرون شود.

    روش دوم:

    در جای پاک و تاریک وتنها رو به قبله ۴ زانو نشسته و بگویید:ای اجنه مطیع الله و مطیع الرسول چنان چه بین شما فردی هست که به من کمک نماید خدا به وی مدد رساند و سپس ایستاده و ۷ مرتبه سوره عظیم الشأن جن را مطالعه کنید . پـس از تمام شدن به راست پیچیده و بگویید: احسن الله الی من ارواح الموئمنین سپس به چپ پیچیده وبگویید:یصدفیش بقطلمیه یش تزدادوابها سرّ اً و علـی سرّ کم ، اسلام علیکم ایها الارواح طاهره من جان المومنینبعد از اتمام کار یکـی از اجنه می آید و به شما می گوید اسلمود علیکشما هم در پاسـخ بگویید علیکم السلام هر چه می خواهید به وی بگویید اما با احترام .

    روش سوم:

    در زمان احضار به دور خود دایره ای با کارد فولادی بکشین و درون اون بشینین وتااخرکار از ان بیرون نشین! برای احضارش می بایست این عزیمت روبخونین تا اونو تملک کنین و با وی عهد وپیمان ببندین .

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اجب ایها الملک میمون بحق یومک السبت ودوریک زحل اجب یا میمون السحابی بحق هضم کضکم هبجیج یا نوخ فلما تجلی ربه للجبل فجعله دکا وخرموسی صعقا فلما اجب یا میمون و عجل من شرفا الجوزاءوبحق الارض والسماء ذات بروج والیوم الموعود وبحق من یقول للشی کن فیکون – اهفاذا حضر فعرفه بما ترید من امر فرقه وی بغض وی بغض وی فتح کنوز و غیر ذلک. و چنان چه خواستی میـان این عمل انصراف بدی ویا اینکه دست از عمل خود برداری واز احضار وی امتناع کنی می بایست قطعا این انصراف نامه رو بخونی…

    (انصراف نامه) :

    بسم الله الرحمن الرحیم
    انصرف ایها الروج الطاهر بمواقع النجوم وانه لقشم لو تعلمون عظیم قضیت الحاجه فضلک الله بهذا الحکم من مشارق الارض و مغاربها .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا