جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دلیل رفتار های عجیب دخترانه

دلیل رفتار های عجیب دخترانه

همچنان خیلی از شماها، چراغ های خاموش و سوالات حل نشده ای درمورد دلیل رفتار های عجیب دخترانه در ذهنتون هست که در روزمره‌ی خود میبینید و جوابی براش پیدا نمیکنید. منم قراره کمکت کنم بفهمی چرا؟ این رفتارای عجیب از کجاست.

نکته‌ی مهم: استفاده از این مطالب، فقط برای استفاده در دوران نامزدی و ازدواج مجاز می باشد. ناشر و ادمین پذیرای اشتباه سواستفاده کنندگان نیست. با آرزوی موفقیت برای جوانان. از اینکه به این تعهد اخلاقی پایبند هستید، ممنونیم

شروع کنیم – با روانشناسی تکاملی

ما انسان ها، میلیون ها سال پیش تکامل پیدا کردیم یا به اصطلاح همون آدم و حوا اومدن روی زمین و داستان شروع شد. طرز فکر رو ببرید به زمان هایی که اوج تکنولوژی یک سنگ تیز واسه کشتن حیوانات بود. تصور کنید که انسان ها در چه شرایطی بودن.

تصور کنید که دائم یا یهو بارون میگرفت و سیل راه میوفتاد یا ببر حمله میکرد یا هزارتا اتفاق ناگوار دیگه که یک زن و یک مرد و شاید یک بچه، قرار بود با اونها مواجه بشن.

کُل زندگی شد راز بقا برای اینکه جان سالم بدر ببرند و تولید مثل کنند تا نسلشون منقرض نشه. بخش اعظمی از زندگی انسان های اون زمان به این چیزها منتهی می شد.

اینجاست که این داستان نویسی و داستان سرایی و تخیل بافی به تو کمک میکنه برای درک حالت علاقه مندی های زن و مرد

ازت میخوام تصور کنی مثلا زنی زیبارو چقدر خواهان داشت؟ تمامی مردها، برای اینکه نسل خودشون رو ادامه بدن، حاضر بودن بجنگن و قوی بشن تا این زن رو از آن خود کنند. چرا زن زیبا؟ چون هیچکس دلش نمیخواست نسل بعد از خودش، زشت باشه. پس، همه دنبال اینن نسل بعدشون خیلی بهتر از خودشون باشه. طرز تفکری که هم من الان دارم، هم تو داری. دلت نمیخواد بچت زشت یا کوتاه یا مثلا سیاه باشه.

ولی آیا زن، حاضر بود با هر کسی نسلش رو ادامه بده؟ یعنی بگه ای مردم، بیاید نسل خودمان را ادامه دهیم؟ قطعاً نه! فکر کنید در اون دنیای درنده خو، یک مرد ضعیف لوسی که دائم غر میزنه و گلایه میکنه، بخواد نسلش رو ادامه بده. قطعاً نمیشد. قطعا نمیشد یه پسر خیلی ضعیفی که تا بهش بگی تو، گریه ش بگیره یا بریزه بهم، بخواد در مقابل اینهمه حمله‌ی بقیه قبیله ها یا بقیه حیوانات از زن و شاید از بچشون دفاع کنه.

قطعاً هیچ زنی از چنین مردی خوشش نمیومد، مگر زن هایی که چون ظاهر زیبا یا خیلی زیبا نداشتن، خواهانی هم نداشتن یا خواهان کمی داشتن. پس اینطوری روان زن ها و مردها طی میلیون ها سال شکل گرفت تا برای شناخت بهترین همسر و شریک زندگی، به نحو احسن عمل کنه. دلیل رفتار های عجیب دخترانه اینه

حالا چی؟ دلیل رفتار های عجیب دخترانه الان چیه؟

ولی حالا که انسان ها دیگه با این چیزها رو به رو نیستن، قرار نیست با حیوانات و بقیه قبیله ها بجنگن، پس چی میشه؟ چی میشه یکسری ها اینقدر جذابن درحالی که  با کسی دعوا نمیکنن؟ خوی درنده ندارن؟

جواب سوال اینجاس که شجاعت و رشادت ویژگی های فرعی خودش رو به نمایش گذاشته. ویژگی هایی که شاید هیچوقت بهش فکر نکردید.

یعنی قرار نیست که همه لات و قمه کش باشن که بتونن جذاب باشن. هرچند بعضی از دخترها، به چنین مردانی جذب میشن و گاهاً در دایرکت من از این موردها پیدا میشه.

بخوانید: چگونه دختران با اعتماد بنفس را جذب کنیم.

اما به طور کلی، شجاعت و رشادت، جاش رو به ریسک پذیری و توانایی فنی و چیزهایی از این قبیل داده. پسری که ریسک میکنه، شجاعت انجام خیلی کارهارو داره، تفریحات با هیجان بالا رو انجام میده یا بهترین مثالش، پسرهایی که خیلی آفرود میرن و توی دل جنگل میخوابن.

پسرهایی هایی که توی بازارهایی که ریسک داره کار میکنن، پسرهایی که کارهای فنی سنگین انجام میدن، مثل مکانیکی، مثل دکل های مخابراتی که ریسک بالایی داره.

پسری که راه های زیادی رو برای رسیدن به هدفش تلاش میکنه و به طور کلی، پسری که منفعل نیست. پسری که گوشه نشین و خونه نشین نیست.

ویژگی این دسته از پسر ها، باعث شده که خیلی از دخترها، به این دسته از پسرها جذب بشن.

اگر بخوام بیشتر توضیح بدم، باید بگم که تصور کنید، چه پسری شانس بقای بیشتری داره؟

چه پسری بهتر میتونه زندگی رو بسازه یا فراهم کنه؟ اون پسر جذاب تره برای خانم ها حالا سیستم زن ها چطور عمل میکنه؟

با تست زدن، با بدقلقی کردن. قطعاً هیچ زنی نمیخواد در فقر و فلاکت و بدبختی زندگی کنه. این زن هرازگاهی ناخودآگاه به مرد حمله میکنه ببینه آیا هنوز قدرت مند هست یا نه؟

اینطوریه که شما میبینید که مادرتون، بعد چندین سال زندگی مشترک، هنوز که هنوزه گاهی قر میزنه به پدرتون و رفتار های عجیب دخترانه نشون میده از خودش. اینها همون روان های زنونه ای هست که زن ها دارن.

مثلا فرض کنید بین اینهمه مرد، زن قراره وجود خودش رو بسپاره به کسی. اون شخص کی میتونه باشه؟ چطور باید تشخیصش بدی

کاری که زن ها انجام میدن اینه که با چک کردن اعتماد بنفسش، با چک کردن مردانگی که داره، با چک کردن کنترل احساسات و به طور کلی رفتار های عجیب دخترانه

اینها میشه تست های زنان که انجام میدن تا ببینن هنوز اون مردی که دوستش دارن و در کنارشونه، همچنان یک آلفای واقعیه؟

کاری که 99% پسرها، انجام میدن، اینه که میتوپتن به دختره و کُلی دعواش میکنن که یعنی چی اینکارا؟ عصبانی میشن و قهر میکنن و قطع رابطه میکنن و سر انجامی که اتفاق میوفته، اینه که دختر میفهمه که این پسر، بچه گوگولیه. مرد نیست، مرد نشده. یا از طرف دیگه ای، خیلی از دخترها، سیاست زنونه ای که دارن، مقدار خیلی زیادی توجه بهت میدن و یهو تمام اون توجه رو از تو میگیرن. دست خودشونم نیست البته، اینهارو ناخودآگاه انجام میدن. اما پسری که ندونه، بلد نباشه، سیستم قدرت جذب دستش نباشه، میاد ناراحتی میکنه، گریه میکنه، گلایه میکنه و در کل  غر میزنه که چرا دختر اینطوری داره رفتار میکنه؟

بعد این تست ها، زن از نابالغی مرد، سرد میشه و یخ میکنه رابطشون و در ادامه رابطه تموم میشه، طلاق عاطفی میگیرن، کلاً طلاق میگیرن و همه‌ی اینها، تقصیر مرده. مرده که بلد نیستن با زن چطور رفتار کنه

حالا چیزی که هست اینه که پسری که سیستم قدرت جذب رو بلد باشه، میاد باهاش مثل یک دختر بچه رفتار میکنه، فکر کن اصول رفتاری رو بلد باشی، بادی لنگوییج رو بلد باشی، وقتی میاد کُلی بت غر میزنه، میگی تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود. اصلا اون لحظه حسش به تو 100 برابر میشه. چون تو ته اعتماد بنفسی که بهت یاد دادم رو به اجرا گذاشتی. این میشه یک امتیاز و برگه برنده برای تو که پشت سرت بیان بگن فلانی اینکارس، کارشو خوب بلده. جادو میکنه

خب امیدوارم این مطلب هم برات مفید بوده باشه

Picture of شیک اندیش
شیک اندیش

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دلیل رفتار های عجیب دخترانه” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قابل فهم بودن
ساده گویی
بار علمی
مفید بودن
کاربردی بودن

پیمایش به بالا