طلسم ثروتمند شدن از امام سجاد چیست؟

  • طلسم ثروتمند شدن از امام سجاد چیست؟

    در این مطلب از سایت شیک اندیش قصد داریم در مورد طلسم ثروتمند شدن از امام سجاد چیست؟ توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم. در ضمن در این مطلب قصد داریم در مورد مووضوعاتی همچون طلسم ثروت از امام رضا,دعا و طلسم برای پولدار شدن,زبان بند امام سجاد,طلسم ثروت عظیم,طلسم ثروت قوی,طلسم ثروت شیخ بهایی,طلسم ثروت یهودی,نوشتن طلسم ثروت توضیحایت برای شما جنع آوری کرده ایم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

    طلسم ثروت از امام رضا,دعا و طلسم برای پولدار شدن,زبان بند امام سجاد,طلسم ثروت عظیم,طلسم ثروت قوی,طلسم ثروت شیخ بهایی,طلسم ثروت یهودی,نوشتن طلسم ثروت

    طلسم و دعای پر قدرت برای ثروتمند شدن و بیشتر شدن مال و ثروت و رزق و روزی

    دعای پر قدرت برای گشایش رزق و روزی و ثروت

    اگر فردی را معاش زندگـی کم بود و خواست در زندگـی خود رونق تهیه نماید و مالـک ثروت و روزی زیاد گـردد ، به مطالعه دعای پایین پـس از نماز صبح به تعداد هفت مرتبه استمرار نماید ، تا خداوند متعال از در غیب به وی عطا نماید .

    بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحیم الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز
    الجبار المتکبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحمیدالمجید المبدىء المعید الودود الشهید
    القدیم العلى العظیم العلیم الصادق الرؤوف الرحیم الشکور الغفور العزیز الحکیم ذو القوه
    المتین الرقیب الحفیظ ذو الجلال والاکرام العظیم العلیم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض
    الباسط العدل الوفى الولى الحق المبین الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوکیل اللطیف
    الخبیر السمیع البصیر الدیان المتعالى القریب المجیب الباعث الوارث الواسع الباقىالحى
    الدائم الذى لا یموت القیوم النور الغفار الواحد القهار الأحد الصمد لم یلد ولم یولد ولم یکن له
    کفوا احد ذو الطول المقتدر علام الغیوب البدىء البدیع القابض الباسط الداعی الظاهر المقیت
    المغیث الدافع الظار النافع المعز المذل الممزه المنعم المهیمن المکرم المحسن المجمل
    الجنان المفضل المحیی الممیت الفعال لما یرید مالک الملک تؤتى الملک من تشاء وتنزع
    الملک ممن تشاء وتعز من تشاء بیدک الخیر انک على کل شى قدیر تولج اللیل فى النهار
    وتولج النهارفى اللیل وتخرج الحى من المیت وتخرج المیت من الحی وترزق من تشاء بغیر
    حساب یا فالق الأصباح وفالق الحب النوى یسبح له مافى السموات والأرض وهو العزیز
    الحکیماللهم ماقلت من قول وی حلفت من حلف وی نذرت من نذر فى یومى هذا ولیلتى هذه
    فمشیئتک بین یدی ذلک کله ما شئت فیه کان وما لم تشأ منه لم یکن فادفع عتی بحولک
    وقوتک فانه لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم اللهم بحق هذه الاسماء عندک صلى على
    محمد وال محمد واغفر لى وارحمنى وتب على وتقبل منی واصلح لى شأنى ویسر أموری
    ووسع علی فى رزقی وأغننی بکرم وجهک عن جمیع خلقک وصن وجهی ویدى ولسانی عن
    مسأله غیرک واجعل لىمن أمری فرجا ومخرجا فانک تعلم ولا اعلم وتقدر ولا اقدر وانت على کل
    شى قدیر برحمتک یا ارحم الراحمین

     


    راه هایی برای به دست آوردن شانس و ثروت

    نخستین گام :
    در دست یابی به شانس و ثروت این می باشد که از دارائی‌های خود آگاه بوده و از آنان بهره بگیریم. می بایست این مطلب را بفهمیم که تمام دارایی‌ها و سرمایه‌ها‏ نعمت خداست که می‌توان از آنان بهره گیری کرد. نعمتهایی در وجود هر فـرد گذاشته شده می باشد که هر فردی می‌تواند به حد درک و فهم خود از این قوت خدادادی که در وجود وی گذاشته شده است‏ بهره گیری نماید و زندگـی را به میل خود در آسانـی و خوشی بگذراند. پس می بایست هر فردی صفات خدایی را در خود پیدا کردن کند.

    انسان می بایست بداند که به جهـان آمده می باشد تا با بهره گیری از توان،گنجایش باطنی و روحی،استعداد و ذهنی پر از اندیشه ‌های تازه بتواند شغل و درآمد خوبی داشته باشد و هم شانس و هم ثروت را متوجه خود سازد. ولی وقتی شخص احساس توانگری می کنـد که با خدا یکرنگ گـردد و با وی دوست باشد‏، آنوقت می باشد که با دقت به تقوایی که دارد خودش را خوشبخت یا بیچاره می داند. در واقع می بایست گفت که پولدار شدن و پیشرفت کردن در زندگـی ربطی به کار و حرفه ندارد، چـرا که ثروت رابطـه مستقیم با ذهن و باور انسان دارد و اینکه انسان چطور خود را با مکان سازگار می کند و از گنجینه باطنی‌اش بهره گیری می‌کند. انسان نبایستی به خود اجازه دهد تا افکار بد در وی رخنه نماید چـرا که باید همیشه به خود بگوید که: “من گنجی در نهان دارم و تا جایی که بتوانم از آن برمی دارم.”

    پس وقتی انسان می‌تواند به شانس و ثروت دست یابد که ذهن و فکر وی بر جهان ش حکومت نماید ؛ یعنی وقتی که انسان به این واقعیت برسد که همان گونه که نفس کشیدن در دست اوست، بدست آوردن ثروت هـم در اختیار وی گذاشته شده می باشد و وی خواهـد توانست هر چقدر که ثروت می‌خواهد بدست آورد پس ضـروری است که انسان به اقیانوس فکر و ذهن خود رجوع نماید و در آن دست دراز نماید تا به آرزوهای خود برسد.

    گام دوم :
    این می باشد که انسان می بایست حق خود را از زندگـی بیابد‎؛ یعنی انسان می بایست مقام خود را در دنیا هستی پیدا نمـوده و قدرت و استعداد خود را به دیگران نشان دهد و سودمنـد باشد و در این صورت می باشد که انسان خواهـد توانست حق خود را از زندگـی ، آرامش‏، آسودگی، رفاه، آزادی و بهره‌مندی از نعمتهای بی دریغ پروردگار درک نماید . انسان می بایست به این قاعده اعتقاد داشته باشد که “هر طور فکر کنی همان گونه می‌شود.”‎؛ یعنی به اصل دلیـل و معلول می بایست دقت داشته باشد که چنان چه به بیشتری و آسایش و نعمت و یک زندگـی با سرحالی و مملو از موفقیت اعتقاد داشته باشد و به آن فکر نماید و از موهبت و دارایی‌های وجودی‌اش بهره دریافت کند بی شک به این طریق هر چه را که می‌خواهد کسب خواهد کرد.

    انسان می بایست افکار خود را با موج مثبت پر نماید و به این اصل اعتقاد داشته باشد که پروردگار در هر لحظه برای کمک به وی آماده می باشد و حمایت کننده اوست و در هر وضعیتی به کمک وی می‌آید و وی را از بدبختی و بیچارگی رها می کنـد و این چنان چه میسر خواهد بود که انسان با دقت به تقوایی که دارد و ارتباطی که با پروردگار خود برقرار می‌کند، خدا را حامی و پشتیبان خود ببیند. پس انسان چنان چه با خدا باشد خدا هـم همیشه نیازهای وی را رفـع خواهد کرد.

    گام سوم :
    این می باشد که انسان به دلیـل نعمتهایی که خدا به وی ارزانی داشته می باشد سپاس پروردگار را به جا آورد و به این سرانجام برسد که هر آنچه که پروردگار به وی عطا کرده، خود گنجی نهان می باشد که موقعی بهره‌گیری درست می‌تواند انسان را به آرامش و خوشبختی برساند. بـعد انسان در هر شرایطی می بایست شاکر و سپاسگزار پرودگار باشد. انسان می بایست بداند که قانون ثروت همان گونه که برای سایـر وجود دارد برای وی نیز برقرار می باشد پس انسان می بایست ثروت و نعمت را در یک قدمی خود ببیند و برای رسیدن به آن از قوت باطنی‌اش بهره بگیرد. ولی نکته دیگر این می باشد که انسان خود اندیشه تهیدستی و فقر را در ذهن خود تداعی می‌کند و به خود می قبولاند که تهیدست و فقیر می باشد چرا که افـراد دیگری هـم وجود دارند که در شرایط آنان زندگـی می‌کنند، حرفه و کاری شبیه کار آنان انجام می‌دهند ولی در عین حال زندگـی خوش و شادی را می‌گذارنند و چهره‌ای بشاش دارند. بـعد انسان می بایست اندیشه تهیدستی را نوعی بیماری روحی بداند و اجازه نفوذ این اندیشه را به خود ندهد و در عوض این اندیشه را در خود بپروراند که “ثروت خدا در زندگـی من می‌باشد و همیشه بر آن افزوده می شود .”

    اندیشه دیگری که انسان می بایست همیشه در ذهن خود داشته باشد این می باشد که “ثروت مال من می باشد و به آن می‌رسم”. چنان چه انسان به این اندیشه اعتقاد داشته باشد برای بدست آوردن آن کوشش می کنـد تا از فکر و اندیشه ‌های تازه بهره گیری نماید و به مهارت تازه دست یابد و راه رشـد را در پیش بگیرد.

    گام چهارم :
    نیز در دست یابی به شانس و ثروت این می باشد که اولاَ انسان می بایست بداند که حسادت و بدخواهی مانع توانگری و دست یابی به ثروت است؛ یعنی در اینجا انسان اندیشه خلاقانه ندارد و مایل می باشد که خود به سعادت و موفقـیت برسد ولی دیگران از این موهبت بی بهره باشند. در اینجا انسان فکر بد را در خود تداعی می‌کند و چنان که قبلاَ هـم گفتیم دیگر نمی‌تواند با این اندیشه بد به آنچه که می‌خواهد دست یابد. ثانیاّ انسان می بایست شکست را پل موفقـیت بداند و با اولیـن شکست خود را نبازد چرا که انسان وقتی شیرینی و خوشی موفقـیت حقیقی را خواهد چشید که شکستی را تجربه نمـوده باشد.

    نظر پایانی :
    از آنچه که گفتیم چنین بر می آید که سرمایه مهـم انسان در شناختن خویش و شناختن مأخذ بی میـزان نیروها و انرژی‌هایی می باشد که در درون وی گذاشته شده می باشد. که چنان چه انسان به این معرفت دست یابد آن وقـت است که می‌تواند هر چقدر که بخواهد ثروت بدست آورد و فقط ضـروری خواهد بود که دست دراز نماید و کامیاب گردد. بـعد اولیـن اصل توانگری و دست یابی به شانس و ثروت این می باشد که از این مسئله معرفت داشته باشیم که فکر فقط مخزن نهانی انسان می باشد که قادر می باشد او را به اصل و سرچشمه منـبع های مادی و آشکار زندگـی راهنمایی نماید و به عبارتی دیگر از مأخذ و مخزن بی حساب باطن، ثروتی را که می‌خواهد در دستان وی بگذارد. نکته دیگر این می باشد که چنان چه ذهن انسان آماده باشد یعنی اندیشه ات مثبت را در خود بپروراند آنگاه تمام چیز آماده خواهد بود.

    انتهـا سخن هـم یک توصیه حکیمانه می باشد که انسان می بایست با پول و ثروت رابطـه دوستانه‌ای داشته باشد؛ یعنی آن را در راه خیر و برکت به راه بیاندازد و همیشه سپاسگزار پروردگار یکتا باشد.

    برای بدست آوردن ثروت بی‌حد و حصر

    مرحوم آیت‌الله نیستانکی نائینی در صفحه ۷۱ جلد دوم کتاب گوهر شب چراغ و مرحوم حضرت علامه آیت‌الله العظمی سید عباس حسینی کاشانی (ره) در صفحه ۳۱۲ جلد اول کتاب المخازن دستور نمازی را قرار داده‌اند که برای ثروت کاربرد دارد.

    علمای ذکرشده فرموده‌اند که در برخـی از تفاسیر آمده، برای ثروتمند شدن به گونه‌ای که از حساب آن عاجز باشید در سه جمعه متوالی دو رکعت نماز به ظاهـر زیر بخوانید.

    در هر رکعت ۱۰ مرتبه سوره عظیم الشأن حمد و ۱۱ مرتبه توحید مطالعه کنید و پـس از خاتمه نماز، ۱۰۰ صلوات بفرستید.

    دعای وسعت رزق، افزایش مال و ثروت

     

    ۱)ملا محمد صادقى عراقى در نهایت دشوار ى و پریشانى و بدحالى بود. به هیچوجه براى وی گشایش نمى شد تا آن شبى در عالم خواب خدمت حضرت حجه علیه السلام رسید وعرض حال خود بگفت . حضرت حجه علیه السلام فرمود: به نزد سید محمد سلطان آبادى برو وبه دستورالعمل آن عمل کن .
    اول : آن که پـس از فجر صبح دست بر سینه گذارد وهفتاد مرتبه بگوید: (یا فتاح )
    دوم :آن که مواظبت کن به مطالعه :لا حول و لا قوه الاباللّه توکلت على الحى الذى لا یموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ صاحبه و لا ولدا و لمیکن له شریک فى الملک و لم یکن له ولى من الذل و کبره تکبیرا.
    سوم :آن که پـس از هر نماز صبح خوانده شود این جملات را:بسما للّه صلى اللّه على محمد و آل محمد و افوض امرى الى اللّه ان اللّه بصیر بالعباد قوقاه اللّه سیات ما مکروا الا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین فاستجبنا لهو نجیناه من الغم و کذلک ننجى المومنین حسبنا اللّه و نعم الوکیل و انقلبوا بنعمهمن اللّه و فضل لم یمسسهم سوء ماشاء اللّه لا ماشاء لا حول و لا قوه الا باللّهماشاء لا حول و لا قوه الا باللّه ماشاء اللّه لا ماشاء الناس ماشاء اللّه ا یرهالناس حسبى الرب من المربوبین حسبى الخالق من المخلوقین حسبى الرازق من المرزوقینحسبى اللّه رب العالمین حسبى من هو حسبى حسبى من لم یزل حسبى حسبى من کان منذ کنتحسبى حسبى اللّه لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم و الحمدللّه ربالعالمین .

    ۲)دعای ثروتمند شدن  از آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” دربـاره دعایی برای ثروتمند شدن و بیشتر شدن رزق پرسش شد ، و ایشان جـواب جالبی دادند. متن سوال و جـواب به این شرح است: سوال : با نظـر به تجارب حضرتعالی  یا تجارب اساتیدتان، از نظـر شما، برتریـن دعایی که سبب بیشتر شدن رزق و روزی می گـردد کدام است؟پاسخ: بسمه جلت اسمائه؛ از مسائـل تجربه شده و سودمنـد ختم «اذا وقعه» می باشد که از امام سجاد علیه‌السلام حکایت شده و علامه مجلسی (ره) آن را نقل کرده اند. این ختم به شیوه پایین می‌‌باشد:اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره عظیم الشأن واقعه خوانده شود، و مقدار مطالعه روزانه به تعداد حسـاب روزهاست، به این ظاهـر که در روز اول ـ برای مثال ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام مطالعه سوره عظیم الشأن مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود: «اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میـان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَهً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

    ۳)هر که در میان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگوید یا غنی مالـک ثروت می شود .

    ۴)جهت تنگی روزی و از میـان بردن فقر ۴۰ روز روزی یکمرتبه سوره عظیم الشأن مبارکه مزمل را بخواند.

    ۵)سوره یوسف را بنویسد و شب زمان از منـزل بیرون گشته و در شکاف دیواری پنهـان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند پـس از سه روز وی را برای شغلی دعوت کنند و سرگرم گردد.” ولی میبایست چند مورد حتماٌ رعایت شود. اول : در نوشتن آیات طهارت و وضو دارا بودن رعایت گـردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .دیواری که کاغذ در آن پنهـان میشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هیچ وجه نباید به پشت سر نگاه کرد.

    ۶) از میـان بردن فقر: از حضرت امام صادق(علیه السلام) منقولست هرکس سوره عظیم الشأن کهف را بنویسد و در شیشه سر تنگ نهد و آن را در منـزل خود نگه دارد از درویشی و وام خلاص گـردد و وی و اهل و عیالش محتاج نشوند و هیچ کس نتواند به وی بدی برسان

    ۷)برای مال وثروت :روز ۵ شنبه دو رکعت نماز خوانده شود وبعد از نماز سوره عظیم الشأن ی یس را خوانده شود واین عمل را تا سه روز انجام دهد که مجرب است

    ۸)استمرار بر نام “اَلصَمَد” اثر عجیبی در از میـان بردن گرسنگی دارد

    ۹)داومت بر این اذکار جهت وسعت رزق و ادای دین و قرض بسیار مفید می باشد انشاء الله گفتن ۲۷۰ مرتبه ذکر یا کریم در روزانه .

     


    ۱۰)مطالعه این دعا در سجده نماز به ویژه سجده پـایان : یا خَیرَ المَسئولینَ و یا خیرَ المُعطین اُرزُقنی وارزُق عَیالی مِن فَضْلکَ فإنَّک ذوالفَضل العظیم

    ۱۱)استمرار بر این ذکر جهت ادای دین بسیار اثر گذار می باشد. ضمنا اگـر امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت رسول اعظم صلی الله علیه و آله و سلم رسیدند و از ادای دین خود شکایت کردند. حضرت فرمودند این دعا را بخوان چنان چه قرض تو به حد کوه صبیر (یکی از بلندترین کوهها) باشد دینت ادا می گـردد .     اللهم اَغْنِنی بِحلالک عن حَرامِکَ و بِفَضْلِکَ عمَّن سواک

    ۱۲)حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آله به اصحاب صفه در وقتى که از تنگدستى خود شکایت کردنداین دعا را تعلیمشان فرمود که دائم بخوانند، غنى می شونـد .اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر

    ۱۳)امام جواد علیه السلام.جهت وسعت رزق مکرر گفته شود: یا من یکفى من کل شى ء و لا یکفى منه شىء اکفنى ما اهمنى .

    ۱۴)توسل به جواد الائمه علیه السلام جهت زیاد شدن روزى این دعا را روزى چهارده مرتبه تا ۹ روزبخواند:اللهم انى اسئلک بحق ولیک محمد بن على علیه السلام الا جدت به على من فضلک و تفضلت به على من وسعک و وسعت على رزقک و اعنیتنىعمن سواک و جدلیـل حاجتى الیک و قضاها علیک انک لما تشاء قدیر.

    ۱۵)روزانه هزار و یک مرتبه این آیه خوانده شودبسیار فایده دارد:اللّه لطیف بعباده یرزق من یشاء و هوالقوى العزیز.

    ۱۶)گویند جهت توانگرى چهل شب هر شباین دعا را خوانده شود اثر گذار خواهد بود.بسم اللّه الرحمن الرحیم اللهم یا غنى یا حمید یا رحیم یا ودود یا مبدء یا معید اغننى بحلالک عنحرامک و بفضلک عمن سواک یا ارحم الراحمین .

    ۱۷)براى از میـان بردن فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت روزانه صد مرتبه بگوید:لا اله الا اللّه الملک الحق المبین .

    ۱۸)حضرت خاتم الانبیاء صلى اللّه علیه و آلهبه اصحاب صفه در زمانى که از تنگدستى خویش شکایت کردند این دعا را تعلیم ایشانفرمود که دائم بخوانند، غنى می شونـد :اللهم رب السموات السبع و رب العرش العظیم اقض عنا الدین و اغننا من الفقر.

    ۱۹)ابوبصیر گوید: به حضرت صادق ع عرض کردم: من رسیدن روزیم را کند می شمارم و روزی من به کندی می رسد و به نظـر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در غضب شد بعـد به من فرمود: بگو «اللهم انک تکفلت برزقی و رزق کل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی کذا و کذا» ( به جای کذا و کذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید).

    ۲۰)ختم سوره عظیم الشأن واقعه جهت وسعت رزق :جهت وسعت رزق ومعیشت از شب شنبه ، هر شب سه مرتبه سوره مبارکه واقعه را خوانده شود وشب جمعه ۸مرتبه خوانده شود واین عمل را پنج هفته بجای آورد وقبل از هر مرتبه مطالعه سوره عظیم الشأن این دعا را بخواند.اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً مِنْ غَیْرِ کَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَیْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِیحَتِین الفَقرا وَالدِّینِ وَاِدْفَعْ عَنِّی هَذَیْنِ بِحَقِّ الامَامِیْن الحسن وِالحُسَین بِرَحْمَتِکَ یاارحم الراحمین . فرموده اند این ختم تاثیر عجیبی دارد .

    ۲۱)پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرمود: من آیه اى را در قرآن مى شناسم که چنان چه تمام انسان ها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنان کافى می باشد و آن آیات سوّم و چهارم سوره عظیم الشأن طلاق می باشد «وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً» طریقه ختم آیه به جهت وسعت روزى: آیه مذکور را از روز دوشنبه آغاز کند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه خوانده شود و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه خوانده شود به جهت وسعت رزق و برکت مال و رسیدن به دولت و ثروت بسیار مجرب می باشد.

    ۲۲)توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره استمرار نماید بر نام «یا مالک» و چنان چه کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این نام را خوانده شود همـه حوائج دنیا و آخرت وی برآورده شود. عدد کبیر این نام ۹۰ می‌باشد.

    ۲۳)هر کسی روزانه ۹ نوبت این نام مقدس « یا مالک» را تکرار کند از خلق بی‌نیاز گـردد و دولت دنیا و آخرت بیابد.

    ۲۴)هر کسی که بر گرسنگی وجوع طاقت نبود به ذکر این نام مبارک « یا صمد» استمرار کند به عدد ۱۰۰۰ مرتبه در روز تا حق سبحان درهای رزقهای ظاهری و باطنی را بر روی وی بکشاید.

    ۲۵)برای ادای دین و قرض و جلوگیری از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

    ۲۶)برای غنی شدن از نظـر مادی برای همیشه نام «علی» روی نگین انگشتری حک گـردد و همراه داشته باشد.

    ۲۷)برای آزاد فوری از قرض سنگین ۱۰۰۲ مرتبه خوانده شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِه ِسُبحانَ الله العَظیمُ

    ۲۸)برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ

    ۲۹)به جهت زیاد شدن محصول در خاصیت نام مبارک «یا حلیم» گفته‌اند که در زمان آب دادن درخت و کشت، این نام را بر کاغذى نویسند و با آب بشویند. آن آب بر هر زمینى که رسد محصول آن زیاد گـردد و از آفت سالم ماند.

    ۳۰)برای جلوگیری از فقر و بهبودی وضعیت مالی در روزانه ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا غنی» خوانده شود.

    ۳۱)برای از میـان بردن شدید و ضیق معیشت و همچنین غنای معنوی ۱۰ جمعه متوالی هر مرتبه ۱۰۶۰ مرتبه ذکر «یا غنی» گفته شود.

    ۳۲)برای آزاد پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در روزانه ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ.این دعا را حضرت رضا (علیه السلام) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

    ۳۳)برای وسعت رزق در روزانه ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

    ۳۴)جهت جلوگیری از فقر، بخل، بیماری و برای غنی شدن از نظـر مادی در روزانه بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا پیش از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه نام مبارک «یا باسط» خوانده شود.

    ۳۵)هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده گـردد در ثلث پـایان شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب می باشد.

    ۳۶)اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده مرتبه بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هیچوقت محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

    ۳۷)برای وسعت رزق و معیشت پـس از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

    ۳۸)هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند می بایست که به ذکر این نام استمرار کند تا معیشت بر روی گشاده گردد.

    ۳۹)به جهت بهره گیری از عفو های مادی خدا و غنای مادی، در ثلث پـایان هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

    ۴۰)برای برخوردار شدن از عفو های ویـژه خدا و ریشه کن شدن کلی فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

    ۴۱)برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند متعال در هر وقـت که حال خوشی پیدا گـردد خدا را این گونه ارور ب نماید: یا واهِبَ العَطایا أعطِنی

    ۴۲)هر که پـس از نماز پیشین سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگوید این نام مبارک «یا وهاب» را از خلق مستغنی گـردد و این اسمی می باشد که به غایت پر خاصیت و سریع الاجابه.

    ۴۳)اگر کسی این را ورد سازد و روزانه ۱۰۳۵ مرتبه بخواند «یا وهّاب یا ذلطّول» روزی بر وری فراخ گردد. و چنان چه استمرار کند از جائی که گمان ندارد روزی وی برسد.

    ۴۴)به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده گـردد (استمرار بر این نام مبارک برای گسترش رزق ضـروری می باشد. )

    ۴۵)برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، زمان و …، روزی ۳۷ مرتبه ذکر «یا اول» خوانده شود. (تعداد وسیط این نام ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می‌باشد.)

    ۴۶)بعد از نماز صبح به جهت زیادی نعمت، می بایست به عدد حروف ابجد آن جمله را بگوید. یعنی کلمه «یا منعم» را ۲۱۱ مرتبه بگوید.

    ۴۷)اگر کسی طالب دولت وعزت زیاد وشهرت باشد وبخواهد نعمت بر وی فراخ گـردد وابواب خیر بر وی مفتوح گـردد ، می بایست روزانه روزی سه مرتبه با وضوع رو به قبله ودر مکانی خلوت وبدون حرف متصل به هم این سوره عظیم الشأن را خوانده شود .

    ۴۸)شیخ صدوق از حضرت امام صادق (علیه السلام) نقل کرده می باشد که فرموده : هر کس سوره عظیم الشأن مبارکه ذاریات را روز یا شبش بخئاند خدا معیشت اورا اصلاح فرمایدواورا رزق وسیعی عنایت نماید . مرحوم سید محمد خامنه ای تبریزی فرموده می باشد که قرائت سوره عظیم الشأن مبارکه ذاریات در روزانه سبب ثروت زیاد می گـردد همین طور کهکه قرائت این سوره عظیم الشأن همراه طلاق ،مزمل ،والم نشرح در روزانه برای گسترش امر معاش مجرب می باشد بطوری که من حیث لا یحتسب می رسد وسبب حیرت عقول می گـردد . ودر اهمیت این ختم فرموده که چنان چه در روز این ختم از شما فوت شد آن را در شب بجای آرید .

    ۴۹)ختم سوره عظیم الشأن مبارکه طه :سوره مبارکه طه را روزانه پـس از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب خوانده شود رزق وی فراخ شودواز جایی که گمان نداشته باشد خدا برای وی روزی برساند ،واگر در زمان طلئع آفتاب خوانده شود روزی تازه به وی رسد واگر کسی این سوره عظیم الشأن مبارکه را بنویسد وهمراه خود داشته باشد در پی پی هر حاجتی برود موفق گـردد ، واگر برای اصلاح بین دوفرد بخواهد برود پیش از رفتن این سوره عظیم الشأن را خوانده شود .

    ۵۰)هر پنج شنبه ۴۰مرتبه سوره عظیم الشأن نصر خوانده گـردد تا مالی بیابی که در خاطرت نگنجد.

    ۵۱)حکایت شده می باشد هر کس در زمان صبح پیش از تکلم سه مرتبه قسمتـی از آیه ۱۴۴ سوره عظیم الشأن مائده را خوانده شود روزی وی از جایی برسد که گمان نداشته باشد.بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا ماءِدَهً مِنَ السَّماءِ تکُونُ لَنا عیدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آیَهً مِنْکَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَیْرُ الرّازِقینَ.

    ۵۲)برکت پول روز جمعه در میان دو نماز به یک خط بنویس ( یعنی خط دوم نرود ) دعا را و در کیف پولت قرار بده تا همیشه غنی باشی. بسم الله الرحمن الرحیم و لقد مَکّنّا کم فى الارض و جعلنا لکم فیها معایش قلیلا ما تشکرون.

    ۵۳)جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و صاحـب شدن املاک و غیره استمرار نماید بر نام «یا مالک» و چنان چه کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب ۱۰۰۰ مرتبه این نام را خوانده شود همـه حوائج جهـان و آخرت وی برآورده شود. عدد کبیر این نام ۹۰ می‌باشد.

    ۵۴)هر فردی روزانه ۹ نوبت این نام مقدس « یا مالک» را تکرار نماید از خلق بی‌نیاز گـردد و دولت جهـان و آخرت بیابد.

    ۵۵)برای ادای دین و قرض و ممانعـت از فقر ۱۱۰ مرتبه «یا علیّ » خوانده شود.

    ۵۶)برای غنی شدن از نظـر مادی برای همیشه نام «علی» روی نگین انگشتری حک گـردد و همراه داشته باشد.

    ۵۷)برای وسعت رزق و روزی، ۱۰۰ مرتبه گفته شود: سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ.

    ۵۸)ازدیاد رزق و برکت منـزل و مغازه آیه به جهت بیشتری رزق به تجربه رسیده می باشد آن که در روزانه آیه مبارکه: و من یتق الله تا پـایان آیه ی ۳ سوره عظیم الشأن ی طلاق را سه مرتبه پـس از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در پـایان آن خوانده شود سبب وسعت رزق خواهد بود .

    ۵۹)جهت وسعت رزق روزانه صبح پـس از نماز گروه ا را به طرف آسمان بلند نمـوده به نیت دعا این آیه را روزانه بخواند . رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَیْنَا مَآئِدَهً مِّنَ السَّمَاء تَکُونُ لَنَا عِیداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَآیه .

    ۶۰)برای پول و ثروت : برای دعوت پول که تا عمر داری از مـوارد راحت میشوی به شرط مشروع می بایست یک هفته ترک حیوانی نماید یعنی از غذاهایی مثل شیرو پنیر و … و کلا غذاهایی که در آن حیوانی می باشد بهره گیری نکند و میتواند از سبزیجات و میوه جات بهره گیری نماید .سبعد از روز اول که روز چهارشنبه باشد آغاز نماید و در جای خلوت نام ( اسرافیل ) را بر کاغذ نوشته و در سر خود ببندد و نگاه بالا نگهدارد می بایست که سر خود را در بـعد افکنده و نگاه به بالا نماید و در مطالعه این اسماء مکرم سرگرم گـردد .انشاالله .چون روز چهارشنبه ی دیگر در آید مقصود حاصل آید :اسماء اینست : عَشقَد طَقطوش مُطِز هَواطِل و عَواطِل اَجیبوا عَنهُ مِن الدَّراهِمِ و الدّینارِ بِحق اسرافیل و اوفونی و قَوِّ عَلی اعطاء

    مطالب مرتبط:

    آشنایی با انواع طلسم در گنج و دفینه

    طلسم ثروت عظیم – طلسم ثروت قوی

    ۶۱)هر کس روزی ۱۱۰ مرتبه سوره عظیم الشأن والعادیات را خوانده شود روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۶۲)اگر کسی سوره عظیم الشأن والعادیات را بنویسد و همراه داشته باشد در امان الهی باشد و اسباب رزق برای وی فراهم می شود.

    ۶۳)شش روز روزی ۳۳۰ مرتبه : یا الله لطیف بعباده یرزق من یشا ء و هو القوی العزیز. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۶۴)سوره ی حشر ۴۱ روز روزی یک مرتبه روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۶۵)مطالعه سوره عظیم الشأن ی قدر و استمرار به آن در حل مشکلات مالی اثر گذار می باشد. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۶۶)برای وسعت رزق پـس از نماز صبح ۱۰ مرتبه ( سبحان الله العظیم و بحمده استغفرالله و اتوب الیه و اسئله من فضله)

    ۶۷)از امام صادق (علیه السلام) روایت می باشد که هر که این دعا را دو ماه متوالی روزی ۱۰۰ مرتبه بخواند خداوند متعال گنجی از مال یا گنجی از علم به وی عطا کند:( استغفرالله الذی لااله الا هوالحی القیوم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه)

    ۶۸)بعد از نماز صبح پیش از سخن گفتن با کسی آیه ۱۰ سوره عظیم الشأن کهف را:( فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم) ۷ مرتبه بخوانید. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۶۹)جهت گسترش ی رزق با وضو و روبه قبله ۳ مرتبه سوره ی طلاق را بدون اینکه در وسطش با کسی حرف کنید بخوانید.بسیار اثر گذار می باشد.

    ۷۰)از امام صادق روایت می باشد که هر کس پـس از نماز عشاء بر سوره عظیم الشأن ی واقعه استمرار کن هیچوقت محتاج نمی شود. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۷۱)روزانه دعای هفتم صحیفه سجادیه را بخوانید. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۷۲)استمرار بر( سوره عظیم الشأن ق )باعث ازدیاد ثروت می شود. روزی زیاد و حلال نصیبش می گـردد .

    ۷۳)برای از میـان بردن ضیق معیشت و ضمناً غنای معنوی ۱۰ جمعه متوالی هر مرتبه ۱۰۶۰ مرتبه ذکر «یا غنی» گفته شود.


    بیشتر بخوانید: باطل سحر با نمک طلسم نمک نحس اطل کردن دعا و طلسم


    ۷۴)برای آزاد پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در روزانه ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَاین .دعا را حضرت رضا (علیه السلام) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

    ۷۵)برای وسعت رزق در روزانه ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

    ۷۶)جهت ممانعـت از فقر، بخل، بیماری و برای غنی شدن از نظـر مادی در روزانه میـان الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا پیش از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه نام مبارک «یا باسط» خوانده شود.

    ۷۷)هر که تا سه شب، یک در میـان یعنی از شش شب سه شب خوانده گـردد در ثلث پـایان شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود . خصوصاٌ به جهت معیشت گویند خیلی مجرب می باشد.

    ۷۸)اگر فردی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده مرتبه بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هیچوقت محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.
    ۷۹)برای وسعت رزق و معیشت پـس از نماز صبح ۵۲۶ مرتبه در یک مجلس ذکر مقدس «الشکور» گفته شود.

    ۸۰)هر که معیشت تنگ شده باشد و روزگار به دشواری گذارند می بایست که به ذکر این نام استمرار نماید تا معیشت بر روی گشاده گردد.

    ۸۱)به جهت بهره گیری از عفو های مادی خدا و غنای مادی، در ثلث پـایان هر شب، در سجده ۱۴ مرتبه ذکر «یا وهاب» خوانده شود.

    ۸۲)هر وقت در ساعت اول روز ۳۰۸ مرتبه بگوید یا رزّاق روزی وی وسیع می گردد.هر که در میان نماز مغرب و عشاء ۱۰۶۰ مرتبه بگوید یا غنی مالـک ثروت می شود .

    ۸۳)دعا جهت زیاد شدن روزی این دعا را روزی چهارده مرتبه تا ۹ روز بخواند: اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بَحَقَّ وَلِیَّکَ مُحَمَدِّ بن عَلیًّ عَلَیهِ السَّلامُ اِلاّ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعَتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ اَغْنَیْتَنی عَمَّنْ سِواکَ وَ جَعَلْتَ حاجَتی اَلَیْکَ وَ قَضاها عَلَیْکَ اِنَّکَ لِما تَشاءُ قَدیر.

    ۸۴)برای گسترش رزق برای غنی شدن  هر که این واژگـان را صد نوبت خوانده شود غنی گـردد و مجرب می باشد. بسم الله الرحمن الرحیم یا کَثیرَ الخَیر  یاذالمَعرُوف یا قَدیمَ الاِحسان  اَحسِن اِلِینا  بِنیکی ِکَ القَدیم برحمتک یا ارحم الراحمین.

    ۸۵)سوره قدر ۱۰ مرتبه پـس از نماز صبح خوانده شود.

    ۸۶)دستور العمل مجرب برای پولدار شدن جمعه شب ، سه لقمه با پیاز بخورند و صبح شنبه صبـحانه ، ابتدا یک شیرینی که خواهـد توانست خرما یا عسل یا حتی شکر و قند باشد میل نماید   پـس ۳ مرتبه بگوید  ( اللهم العن یهود الخیبری)  هر هفته جمعه شبها انجام دهد و ترک نکند ، به این ترتیب مدام به وی پول و دارایی میرسد.  مأخذ این دستور العمل ،  کتاب سیاحت شرق نوشته حاج اقا نجفی قوچانی.  نویسنده کتابهای سیاحت غرب .

    ۸۷)امام صادق فرمودند : هرکس سوره عظیم الشأن یوسف را نوشته و با آب بشوید و از آن بنوشد خداوند متعال به راحتی به وی رزق و روزی عنایت می کند و برای وی از طرف خداوند متعال رزق و بهره ای مقرر می شود .

    ۸۸)امام صادق (علیه السلام) فرمودند : چنان چه رزق و روزی فردی تنگ گـردد هفت مرتبه سوره مریم را خوانده شود درهای روزی بر روی وی باز می گـردد .

    ۸۹)امام صادق (علیه السلام) فرمودند : چنان چه کسی سوره عظیم الشأن فتح را در شب اول ماه مبا رک رمضان به زمان رویت هلال سه مرتبه خوانده شود خداوند متعال متعال درهای رزق و روزی را به روی آنان می گاحتمالا .

    ۹۰)سوره ق هم برای ثروت می باشد و ختمش هم در روز ۳ بار  برای گسترش رزق.

    ۹۱)در امر معاش و غنی و توانگری در سحرگاه یعنی در نزدیکی صبح دو رکعت نماز بجای آورد در رکعت اول پـس از حمد ۱۷ مرتبه سوره عظیم الشأن کافرون و در رکعت دوم پـس از حمد ۱۷ مرتبه سوره عظیم الشأن توحید و در رکوع هر یک از این دو رکعت ۱۷ مرتبه ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده و در هر یک از سجدتین دو رکعت ۱۷ مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید و پـس از فراغ از نماز ۱۷ مرتبه آیت الکرسی خوانده شود که مجرب می باشد و گفته اند این عمل از گنج های مخفی پروردگار می باشد که بدست نااهل نباید داد .

    ۹۲)مطالعه سوره عظیم الشأن طه نزد طلوع فجر کمترین اثر وی این می باشد که روزی تازه به خواننده میرسد و نرمی دلها برای وی حاصل می گـردد .

    ۹۳)دعا برای انفجار رزق دستورات پایین برای ازدیاد رزق و روزی  را به دقت انجام دهید :۱- ۳۰۸  مرتبه ذکر یا رزاق  روزانه اول صبح (ترجیحا پـس از نماز صبح )۲- استمرار در ذکر یا واسع بدون عدد ( به هر تعداد که خواهید توانست )۳- آیه ۲و۳  سوره عظیم الشأن طلاق روزانه پـس از هر نماز  سه مرتبه۴- در یک چله روزی ۲۷ مرتبه سوره  ذاریات آیه۸۵  ۵- روزی ۲۳۵۸  مرتبه “یا غنی یا فتاح  یا رزاق”۶- استمرار در صلوات و استغفاردستورات ۴و۵و۶٫

    ۹۴)به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق می باشد حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منـزل خود گذارد فقر وی به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .

    ۹۵)در دستور دیگر برای گسترش رزق گفته شده پـس از این دعا حمد و توحید و قدر و آیه الکرسی را خوانده شود و پـس برخیزد و رو به قبله حاجت بخواهددعای تنگی روزیدعای تنگی روزی ( و نیز تقاضـای حوائج در سفر طولانی )  که زمان طلوع افتاب دراب اندازد : بسم الله الرحمن الرحیم الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی الملک المولی الجلیل سلام الله علی محمد و علی فـاطمه والحسن والحسین و علی محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و الحجه القائم المنتظر المهدی مولینا و سیدنا صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر والخوف فاکشف ضری و امن خوفی بحق محمد و اله اسئلک بحق کل نبی و وصی و صدیق و شهید ان تصلی علی محمد و علی ال محمد یا الله یا رحمن الراحمین اشفعوا لی یا ساداتی و موالی بالشان الذی لکم عندالله فان لکم عنده شانا من الشان فقد مسنی الضر و الخوف یا ساداتی والله یا ارحم الراحمین وافعل بی ما انت اهله یا رب کذا و کذابه جای کذا و کذا حاجت خود را بنویسدهر کس سوره عظیم الشأن فیل را ۲۱ مرتبه پـس از نماز ظهر خوانده شود روزی وی از غیب گشوده شودسوره واقعه برای ازدیاد  روزی  سودمنـد استبرای وسعت رزقهر روز پـس از نماز صبح این ایه را ۱۱۰ مرتبه بخوانید(اِن الله هو الرزاق ذوالقوه المتین).

    ۹۶)از برای مال و ثروت دو رکعت نماز بخوانید و پـس از نماز سوره عظیم الشأن مبارکه “یس” را بخوانید و این عمل را تا ۳ مرتبه انجام دهید.

    ۹۷)هر که پـس از نماز پیش سر به سجده نهد و ۷۰ نوبت بگوید این نام مبارک «یا وهّاب» را از خلق مستغنی گـردد و این اسمی می باشد که به غایت پر خصوصـیت و سریع الاجابه.

    ۹۸)برای برخوردار شدن از عفو های ویـژه خدا و ریشه کن شدن کامل فقر در هر شبانه روز، ۱۰۰ مرتبه ذکر «یا وهّاب» خوانده شود.

    ۹۹)برای برخوردار شدن از عطایا و عنایات خاصه خداوند متعال در هر وقـت که حال خوشی پیدا گـردد خدا را این گونه ارور ب نماید: یا واهِبَ العَطایا أعطِنی.

    ۱۰۰)اگر فردی این را ورد سازد و روزانه ۱۰۳۵ مرتبه بخواند «یا وهّاب یا ذاالطّول» روزی بر وری فراخ گردد. چنان چه استمرار نماید از جائی که گمان ندارد روزی وی برسد.

    ۱۰۱)به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده گـردد (استمرار بر این نام مبارک برای گسترش رزق ضـروری می باشد. )

    ۱۰۲)برای برکت پیدا کردن مال، کار و کسب، زمان و …، روزی ۳۷ مرتبه ذکر «یا اوّل» خوانده شود. (تعداد وسیط این نام ۱۰ مرتبه و صغیر آن ۱ مرتبه می‌باشد.)

    ۱۰۳)هر که هیچ نداشته باشد از اسباب معیشت و درویش حال بود یا دور افتاده باشد از دیار و رفیـق ها یا غایبی دارد و یا دختری بخت بسته باشد یا بیماری که از علاج عاجز باشد یا مرادی دارد که تدبیر آن سخت می باشد یا مهمی که کفایت نمی‌شود این جمله که گفته شد و می‌خواهد که ساخته گـردد تدبیر آن می باشد که غسل نماید یا وضوی تکمیل بسازد و دو رکعت نماز با خشوع و خضوع نماید چون سلام باز دهد کماکان بر روی سجاده با قلب سلیم متوجه قبله ۱۰۰ نوبت بگوید «یا لطیف» به آن نیت حاجات و مرادات حاصل گردد. که فکر آن را نمی‌شود کرد.

    ۱۰۴)هر که ۴ طرف منـزل خود در هر رکنی ۱۰۰ مرتبه بگوید این نام را «یا رزّاق» فقر و درویشی را راه در آن منـزل نباشد.

    ۱۰۵)هر که ۴۰ روز روزانه چهار عدد تکسیر نام مقدس «یا رزٌاق» را خوانده شود خداوند متعال تعالی وی را چندان جهان ی کرامت نماید که صفت نتواند کردن.

    ۱۰۶)برای کسب مال و ثروت این دعا را بنویسید و در موم بگذارید و با خود داشته باشید به سه هفته نرسیده خداوند متعال متعال شما را ثروتمند نمـوده درحالی که خود ندانید که برکت و ثروت اموال از کجاست بسم الله الرحمن الرحیم یا الله الرقیب الروف الرحمن الرحیم یا اله الحی القیوم یا مسبب الاسباب یا مفتح الابواب افتح علی مالـک کتابی هذا العبد الضعیف ابواب فضلک و ابواب رحمتک و ابواب رزقک و ابواب خیرک و ابواب کرامتک و ابواب نعمتک و ابواب سعادتک و ابواب تندرست ک و ابواب بزرگی ک و ابواب رفعتک و ابواب برکاتک و ابواب منک و ابواب نیکی ک و ابواب  بیماری اتک و ابواب عنایتک و ابواب الغنی و ابواب الجنه اللهم تکفلت برزقی و رزق کل دابه انت آخذ بناصیتها ان ربی علی صراط مستقیم و انت افضل من اعطی و احسن ما ارعی  اللهم انی اسئلک بمحمد و آله تفضل بی و بجمیع المومنین و المومنات و المسلمین و مسلمات برحمتک یا ارحم الراحمین . مأخذ : کلیات مجمع الدعوات

    ۱۰۷)روزی  یک مرتبه دعای پایین را مطالعه کنید بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین.

    ۱۰۸)مردی به امام صادق علیه السلام از تنگی روزی شکایت برد و خواست حضرت به وی دعایی تعلیم دهند ، امام فرمود پـس از نماز شب در حالت سجده بگو :  یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یَا أَوْسَعَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مُرْتَجًى ارْزُقْنِی وَ أَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لِی رِزْقاً مِنْ قِبَلِکَ إِنَّکَ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ.

    ۱۰۹)امام باقر (علیه السلام) فرمودند:هر کس سوره عظیم الشأن نحل را در هر ماه یکبار بخوانداز زیان مالی در جهـان ایمن باشد.

    ۱۱۰)جهت زیاد شدن رزق و روزیتان این دعا را روزانه ۱۰۰ مرتبه مطالعه کنید : اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاء وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ .

    ۱۱۱)به جهت دولت عظیمه و قضاء حوائج و اداء دین  گویند مطالعه این دعا به جهت دولت عظیمه و قضا حوائج و اداء دین سودمنـد می باشد ضمنا اگـر حضرت رسول خدا ص ان را تعلیم یک اعرابی فرمودند و میراث بیشـتر باو رسید و هفت خم زر پیدا نمـود از برکت آن: بسم الله الرحمن الرحیم       اللهمَ اِنّی اَسئَلُکَ یا فارِِجُ الهُمُومَ و یا کاشِفُ الغُمُوم و یا حَیُّ یا قَیُوم  یا رَحمَنَ الدُنیا و رَحیمِهُما یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا فَردَ یا وِترَ یا ذالجلالِ و الاِکرام یا اللهُ یا رَبُّ یا مالِکُ یا  مَن لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ یا رَبُّ الاَربابَ وَ یا مالِکَ الرِقابَ و یا مَنشِیَ السَحابَ  الثِقالِ یا مُسَبَبَّ الاَسبابَ و یا مُفتَحُ الَابوَابَ  صَلِّ علـی مُحَمَّد والِه اِفتَحَ لِیّ اَبوَابَ کَرامِتِکَ وَ  اَبوُابِ رَحمَتِکَ و  اَبوُابِ فَضلِکَ وَ  اَبوُابِ نِعمَتِکَ واَبوُابِ خَیرِکَ و اَبوُابِ شُکرَک و اَبوُابِ عِنایَتِکَ وَ اَبوُابِ عافِیَتِکَ و اَبوُابِ اِحسانِکَ و اَبوُابِ اَمنِکَ یا رَئوفَ یا رَحیمُ یا سَمیعَ الدُعاء یا لَطیفَاً لِعِباِد صَلِّ  علـی مُحَمَّد والِه اِسمَع کَلامِی وَاستَجِبُ دُعائی اللهُمَّ اِنِّی اَعُوذَ بِکَ مِن شَرِالجِنَ والاِنس  وَ اَعوذُ بِکَ مِن البَخلُ وَالجَبنِ وَ اَعوذُ مِن غَلَبَهُ الدَینِ وَ قَمَرَالرَجال بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرَاحِمین  وَ صَلِّ علـی مُحَمَّد والِه.

    ۱۱۲)توانگری زاید الوصف از روز جمعه روزانه ۴۱ مرتبه تا ۴۱ روز خوانده شود بدون فاصله انداختن  و چنان چه فاصله گـردد باید از سر گیرد و روزانه پـس از ختم این دعا را ۱۳ مرتبه بخواند: یا مُفَتِّح فَتِّح  یا مُفَرِّج فَرِّج  یا مُسَبِّب سَبِّب  یا مُیَسِّر یَسِّر  یا مُسَهِّل سَهِّل یا مُتَمِّم تَمِّم و حَسبُنا الله ُ و نِعمَ الوَکیل.هر فردی این را با خلوص  و ت پر قدرت و حضور قلب  به جا آورد از توانگری به جایی رسد که بیان نتوان نمـود .

    روایات در مـورد مال و ثروت:کسب حلال و حرام

     

    ۱)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : هرکه خسته از طلب مال حلال شب را بگذراند شب را به روز آورده در حالیکه آمرزیده شده می باشد.   امالی صدوق مجلس ۴۸ حکایت ۹

    ۲)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : عبادت هفتاد جزء می باشد ، برتریـن جزء آن طلب ( روزی از راه ) حلال می باشد.   سفینه البحار جلد ۱ صفحه ۱۲۰

    ۳)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : حلال من تا روز قیامت حلال می باشد و حرام من تا روز قیامت حرام می باشد.   سفینه البحار جلد ۱ صفحه ۲۹۹

    ۴)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : هرکه چهل روز حلال بخورد خداوند متعال قلبش را نورانی نماید .  سفینه البحار جلد ۱ صفحه ۲۹۹

    ۵)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : عبادت ده جزء می باشد نه قِسم آن در طلب مال حلال می باشد.   تکمیل الاخبار صفحه ۱۶۲

    ۶)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : هرکه مال حلال از دسترنج خود بخورد درهای بهشت برای وی گشوده گـردد که از هر یک بخواهد درون می شود .  تکمیل الاخبار صفحه ۱۶۲

    ۷)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : وقتی بر مردم می آید که آقـا باک ندارد آنچه از مال برادرش گرفته حلال بوده یا حرام.  گروه ورام جلد ۲ صفحه ۱۵۰

    ۸)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) :  روح الامین جبرئیل از جانب پروردگارم به من خبر داد که هیچوقت کسی نمی میمیرد تا همـه روزی خود را دریابد پـس از خدا بترسید و در طلب روزی با جمال بپردازید و آگاه باشید که روزی دو تا می باشد ، یکـی آنکه شما طلب می نمایید و یک روزی هم می باشد که آن شما را طلب می کند بـعد روزی خود را از حلال جوئید که چنان چه آنرا از راه حلال جوئید حلال می خورید و چنان چه از راه حلال نجوئید حرام میخورید و همـان روزی شما گـردد و از میل کـردن آن ناچارید.  امالی صدوق مجلس ۴۹ حکایت ۱

    ۹)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) :  هرکه از دسترنج خود ( روزی حلال ) بخورد خداوند متعال به وی با نظـر رحمت نگاه نماید و هیچوقت عذابش نکند.   تکمیل الاخبار صفحه ۶۳

    ۱۰)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) :  در ساختمان از بکار بردن ( مصالح ) حرام بترسید چون که آن سبب ویرانی می باشد.    اثنی عشریه صفحه ۱۴

    روایات در مـورد مال و ثروت:آثار حلال خوری

    ۱)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : فردی که روزی حلال بخورد ، فرشته ای بالای سرش قرار میگیرد و برای وی طلب آمرزش می کند تا وقتی که از میل کـردن آن فارق شود.  میزان الحکمه جلد ۳ صفحه ۲۷۰۱ حکایت ۱۷۶۴۸

    ۲)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : فردی که چهل روز مال حلال بخورد ، خداوند متعال قلب وی را نورانی می کند .  بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۶ حکایت ۷۱

    ۳)امام صادق (علیه السلام) : یکـی از دشوار ترین واجبات بر بندگان خدا یاد کردن زیاد خدا می باشد ، بعـد فرمود : مقصودم ذکر (( سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر )) نمی بـاشد ، گرچه آن هم یاد خداست ، ولی منظورم این می باشد که در برخورد با آنچه که خدا حلال یا حرام نمـوده خدا را یاد نماید ، چنان چه اطاعت خدا بود به آن عمل نماید و چنان چه معصیت الهی بود آن را رها نماید . اصول ضـروری جلد ۲ صفحه ۸۰ حکایت ۴ ( شرح : در زمان برخود با گناه ، خود را حفظ کنیم که این کار، برتریـن ذکر و یاد خداست )

    ۴)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : زمانـی که لقمه حرام در شکم انسان ی قرار گیرد هر فرشته ای که در آسمانها و زمین می باشد او را لعنت می کند ، و تا وقتی که آن لقمه در شکم اوست خدا به وی نگاه نمی کند   ، و هر فردی که لقمه حرام بخورد بسوی غضب خدا رفته می باشد ، بـعد اگر توبه نماید خدا میپذیرد ، و چنان چه پیش از توبه بمیرد ، آتش به وی سزاوارتر می باشد.   تکمیل ال روایات صفحه ۲۸۹

    ۵)امام صادق (علیه السلام) ضمناً حکایت معراج فرمود که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) فرمود : گروهی را دیدم که سفره هایی از گوشتهای پاک و پاکیزه و گوشتهای آلوده جلویشان گسترده بود ولی آنان از گوشتهای آلوده و کثیف میمیل کـردن د و غذاهای پاکیزه را وا میگذاشتند ، از جبرئیل پرسیدم : اینها چه کسانی می باشند ؟ جبرئیل گفت : اینها کسانی می باشند که مال حلال را رها نمـوده ، و مال حرام میخورند ، و آنان گروهی از امت تو می باشند ای محمد !  بحارالانوار جلد ۷۵ صفحه ۱۷۲ حکایت ۹

    ۶)امام صادق (علیه السلام) میفرمود : امیرمومنان (علیه السلام) بارها میفرمود : فردی که مال مومنی را به حرام بخورد ، وی از رفیـق ها ما نیست.    بحارالانوار جلد ۱۰۴ صفحه ۲۹۶ حکایت ۱۷

    ۷)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : پیکری که از حرام تغذیه شده باشد وارد بهشت نمی شود . تکمیل ال روایات صفحه ۲۸۹

    روایات در مـورد مال و ثروت:مال حرام

    ۱)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : فردی که مالی را از راه غیر حلال به دست آورد ، آن مال توشه و مرکب وی به طرف آتش جهنم خواهد بود.  بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۰ حکایت ۴۵

    ۲)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : خداوند متعال متعال فرمود : فردی که برایش با ارزش نباشد که دینار و درهم ( پول ) را از چه راهی به دست خواهـد آورد ، برای من هم با ارزش نخواهد بود که وی را از کدام در جهنم وارد آتش دوزخ بکنم. بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۵ حکایت ۱۷

    ۳)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : فردی که مالی از راه غیر حلال به دست آورد ، خداوند متعال وی را تنگدست می کند . بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۵ حکایت ۱۷

    ۴)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : انسان در قیامت قدم از قدم بر نمی دارد تا اینکه از چهارچیز پرسش شود؟ سوال۱:از بدن خود که در چه راهی آن را به کار گرفت. سوال۲:و از عمرش که در کجا و چه راهی سپری نمـود .سوال۳:و از مالش که از کجا به دست آورد و در کجا استفاده کرد .سوال۴:و از محب ما خاندان ( ائمه اطهار (علیه السلام) )         بحار الانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۱ حکایت ۴۷

    ۵)حکایت شده که : خدمت امام باقر (علیه السلام) از مردی یاد شد امام (علیه السلام) فرمود : وقتی فردی مالی از راه حرام به دست آورد خداوند متعال حج و عمره و صله رحم را از وی تایید نمی کند ، چـرا که وصلت با آن مال هم باطل خواهد بود.  بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۱ حکایت ۴۷

    ۶)امام باقر (علیه السلام) : خداوند متعال برای هر انسان رزق حلالی را معیـن و حتمی نمود ه می باشد که بطور تکمیل به وی خواهد رسید ، و همـچنین رزق حرامی از طریق دیگر به وی عرضه می شود ، بـعد اگر از آن حرام اندکـی برداشت به همـان حد از مال حلال وی کم می شود و پیش خدا همچنیـن دو مال ، بیشتری و افزونی می باشد که خداوند متعال در قرآن فرماید : از فضل و بیشتری که پیش خدا می باشد از وی تقاضـای نمایید . (سوره نساء آیه ۳۲) بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۱ حکایت ۴۹

    ۷)امیرالمؤ منین علیه السلام مولا علـی (علیه السلام) : بزرگترین حسرت روز قیامت حسرت میل کـردن فردی می باشد که مالی را از راه غیر حلال به دست آورد و برای شخـص دیگر به ارث گذارد ، و وی آن را در راه اطاعت و بندگی خدا صرف نمـوده و به واسطه آن وارد بهشت گـردد و اولی بواسطه آن مال حرام ( نخورده ) وارد جهنم گردد. بحارالانوار جلد ۱۰۳ صفحه ۱۲ حکایت ۵۷

    ۸)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : فردی که مال مومنی را به ناحق از وی بگیرد و به وی ندهد ، خداوند متعال پیوسته از وی اعتراض نمـوده و کارهای نیک وی را نکوهیده میدارد و آنان را در نامه اعمال نیک وی نمی نویسد تا توبه نماید و مالی را که از آن مومن گرفته به وی برگرداند.  بحارالانوار جلد ۱۰۴ صفحه ۲۹۴ حکایت ۸

    ۹)امیرالمؤ منین علیه السلام مولا علـی (علیه السلام) : بزرگترین ارور و گناه ، به ناحق گرفتن مال مسلمان می باشد.   بحارالانوار جلد ۱۰۴ صفحه ۲۹۵ حکایت ۹ ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند داد و فریاد بر آری که مسلمانی نیست

    ۱۰)حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) : وای برای تاجران امت من از گفتن لا و الله و بلی  والله ( قسم میل کـردن در داد و ستد ) و وای برای صنعتگران امت من از درحال حاضر و فردا کردن.  میزان الحکمه جلد ۳ صفحه ۲۷۰۱ حکایت ۱۷۶۴۸

     

    کلمات کلیدی مرتبط

    • طلسم ثروتمند شدن از امام سجاد
    • طلسم ثروت عظیم
    • طلسم ثروت امام سجاد
    • جفر نادعلی
    • صوتی توانگری زاید الوصف الهم انی اسئلک یا فارج الهموم
    • طلسمات کوه صفه
    • کتاب امام جعفر صادق
    • طلسم امام سجاد برای ثروتمندشدن
    • طلسم امام سجاد برای ثروت
    • سبعد ونسا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا