جذب فرد خاص | جذب نیمه گمشده و کسی که عاشقش هستید

جذب فرد خاص
  • جذب فرد خاص | جذب نیمه گمشده و کسی که عاشقش هستید

    توی این مطلب میخوام باهاتون در مورد قانون جذب فرد خاص ( مثلا جذب همسر ایده آل یا جذب معشوق ) صحبت کنم. یکی از بیشترین سوالاتی که بین ایرانی ها و البته خارجی های علاقه مند به قانون جذب وجود داره، در مورد مبحث جذب کردن یک آدم مشخص هست. این میتونه جذب عشق و معشوق ( قانون جذب ازدواج ) باشه. میتونه یک دوست باشه. میتونه همکار و یا حتی رئیس باشه. خیلی ها هم برای برگردوندن عشق رفته و یا برگردوندن همسرشون میخوان از این قانون استفاده کنن. با توجه به این توضیحات همه میپرسن آیا این شدنیه؟


    در جواب به این سوال باید بگم بله. شما هر چیزی رو میتونید میتونید با استفاده از قانون جذب به سمت خودتون جذب کنید. اما نکته ای که وجود داره این هست که این مورد یک سری نکاتی داره که باید در موردش اطلاعات داشته باشید. مثلا توی ذهن خیلی از افراد این سوال ایجاد میشه که ممکنه چند نفر به صورت همزمان به یک دختر خانم علاقه نشون بدن.

    فرض کنیم همه ی این افراد هم از قانون جذب استفاده میکنن و ارتعاشات مثبت میفرستن. با توجه به این شرایط کدوم یکی از این افراد در نهایت به اون خانم میرسه؟ سوال دوم وقتی به وجود میاد که یکی از این افراد به اون دختر خانم برسه! در این صورت تکلیف بقیه ی افراد چی میشه؟ اون ها هم از قانون جذب استفاده کردن اما براشون جواب نداده؟ پس قانون جذب اینجا کار نمیکنه؟

    این موارد و سوالات دیگه، باعث میشن تا افکار عمومی در مورد قانون جذب دچار اشتباه بشه. به همین خاطر میخوام توی این مطلب به صورت کامل این موضوع رو باز کنم. اگر شما این سوالات ذهن شما رو هم درگیر کرده، همراه من باشید تا در ادامه با هم این موضوع رو بررسی کنیم.

     

    جذب همسر ایده آل با استفاده از قانون جذب

    جذب همسر ایده آل و  دلخواه ، برگردوندن همسر و رابطه و ازدواج عاشقانه، مواردی هستن که معمولا خیلی از افراد دنبال اون هستن و این طبیعیه! خبر خوب اینه که همه این موارد رو میشه با استفاده از قانون جذب به دست آورد. از جذب کردن یک شخص خاص گرفته تا ساختن یک زندگی عاشقانه در کنار همسر مورد علاقه و حتی دو باره ساختن یک رابطه ی از دست رفته!

    من همیشه گفتم، شما میتونید با استفاده از قانون جذب هر مدل هدفی رو که دارین رو جذب کنید و بهش برسید. نکته ی ماجرا اینجاست که همه میخوان کسی رو که توی ذهنشون به عنوان ” شاهزاده سوار بر اسب سفید ” یا  ” ملکه ی رویاها ”  تصور میکنن جذب کنن و اتفاقا براش تلاش میکنن اما به هیچ نتیجه ای نمیرسن! اینجاست که نا امید میشن و فکر میکنن که قانون جذب کار نمیکنه. اما حقیقت این نیست!

    واقعیت اینه که این افراد اصول رو رعایت نمیکنن و انتظار دارن نتیجه بگیرن. مثل این میمونه که پامون رو روی پدال ترمز بزاریم و انتظار داشته باشیم ماشین حرکت کنه! این خلاف قانون فیزیک و اتومبیل هست. میشه بگیم اتومبیل خرابه و کار نمیکنه؟ نه !

    شما کسی رو جذب نمیکنید مگر اینکه با اون شخص هم ارتعاش بشید. پس اگر میخواید از قانون جذب عشق از راه دور استفاده کنید، این مقاله رو تا انتها بخونید.

    جذب فرد خاص و ابهامات مربوط به آن

    همونطور که در ابتدای مطلب هم گفتم، بعضی از افراد یک سری سوالات و ابهاماتی توی ذهنشون به وجود میاد که شما هم ممکنه جزو همون افراد باشید. پس باید به اون ها پاسخ داده بشه. مهم ترین این سوالات چیه؟

    آیا میشه دقیقا یک فرد خاص رو که میشناسیمش رو جذب کنیم؟

    در جواب به این سوال باید چند تا موضوع رو روشن کنم. قانون جذب عین آزادی و اختیار هست. یعنی ما میتونیم با استفاده از این قانون و قدرت اختیار و ذهنمون، ارتعاشات مثبت بفرستیم و چیزی که میخوایم رو جذب کنیم. این برای شما و برای طرف مقابلی که میخواین جذبش کنید هم وجود داره! حالا سوال اینجاست :

    آیا اون طرف به شما علاقه داره؟ آیا ارتعاشات فکری شما با هم یکی هست؟

    اگر به شما علاقه نداشته باشه شما نمیتونی جذبش کنی! چون شما میخوای عملا قدرت اختیار رو از اون طرف بگیری و این خلاف قانون جذب هست. قانون جذب میگه جهان پر از فراوانی و نعمته. شما نمیتونی بگی من باااااید ماشین همسایمون که بنز هستش رو جذب کنم. هیچ بنز دیگه ای هم نمیخوام، فقط همین ! این نمیشه. شاید همسایه شما اصلا نخواد ماشینشو بفروشه. ما میتونیم ملاک هامونو برای داشتن یک ماشین با تمام امکانات موردنظرمون رو داشته باشیم و جذبش کنیم اما نمیتونیم بگیم من ماشین فلانی رو میخوام!

    ما میتونیم ملاک هامونو هم برای ازدواج در نظر داشته باشیم اما نمیتونیم بگیم من دقیقا فلان دختر یا فلان پسر رو میخوام. ممکنه اصلا اون طرف مقابل به شما علاقه ای نداشته باشه. ممکنه حتی اون و شما به هم علاقه داشته باشید اما بازهم به هم نرسید. چرا؟ چون ممکنه بدون اینکه خودتون بدونید ارتعاشات ذهنی شما با هم فرق کنه.

    واسه همینه که خیلی ها با عشق و علاقه اما به زور و با کلی سختی کشیدن میخوان با هم ازدواج کنن و میکنن! اما بعد از یک مدت با ناراحتی از هم جدا میشن. چون اصلا ارتعاش ذهنیشون با هم یکی نبوده. اگر خیلی ها این رو بدونن سعی نمیکنن بزور با کسی که هم ارتعاششون نیست ازدواج کنن.

    نکته مهم

    خیلی وقت ها دلیل طلاق گرفتن، هم ارتعاش نبودن دو تا شخص هست اما این تنها دلیل نیست. گاهی اوقات دو نفر که هم ارتعاش هستن هم با  عشق و علاقه با هم ازدواج میکنن اما انقدر در طول زندگی جذب های منفی انجام میدن که رابطشون خراب میشه. یجورایی خودشون با دست خودشون خرابش میکنن. این نکته رو هم در نظر داشته باشید.

    قانون جذب عشق و ازدواج به احساس شما نگاه میکند

    این موضوع همیشه یادتون باشه. قانون جذب یعنی احساس. چیزی که برای کائنات و سیستم قانون جذب برای جذب فرد خاص و هر هدف دیگه ای مهمه ارتعاشات شماست. بزارین اینطوری بگم زبون صحبت کردن با کائنات، ارتعاشات هست. ارتعاشات هم خلاصش میشه توجه شما. توجهی که از دیدن، خوندن، شنیدن، حرف شدن، فکر کردن، لمس کردن ، بو کردن و … ایجاد میشه.

    مجموع این موارد باعث میشن که در وجود ما احساسات مختلف به وجود بیاد. مثلا شما وقتی دارین به بچتون فکر میکنید ناخودآگاه حالتون خوب میشه دیگه. وقتی به پدر و مادرتون نگاه کنید و از اینکه کنارتون هستن شکرگذاری کنید، حالتون خوب میشه. هر زمانی که ورودی های بدنتون که حواس ما هستن، باعث شدن ما راجع به یک موضوعی حالمون خوب بشه، این یعنی ما داریم همون چیز یا چیزهایی که همجنس و شبیه اون هستن رو جذب میکنیم.

    در مورد جذب همسر ایده آل و دلخواهتون هم باید بگم شما باید توی قدم اول، بنویسید. در مورد اینکه چی رو باید بنویسید، توی بخش بعدی توضیحات لازم رو میدم. فقط این رو بدونید که نوشتن خودش یک تکنیکه! زمانی که ما از چند تا حس استفاده میکنیم این قدرت ارتعاشی که میفرستیم چند برابر میشه. یه جورایی این ارتعاشات همدیگه رو تقویت میکنن. این درمورد ارتعاشات منفی و مثبت یکسانه. فرقی نمیکنه شما چجور ارتعاشی روبفرستین. در هرصورت چند برابر میشه.

    برای جذب فرد خاص بنویسید که دقیقا چه میخواهید

    خب حالا وقتشه که بدونیم چی رو باید بنویسیم. شما زمانی که میخواید برید یک فروشگاه بزرگ یک لیست خرید آماده میکنید تا سفارشاتتون رو براتون بیارن. این هم دقیقا شبیه به همونه. شما میخواین همسر دلخواهتون رو جذب کنید پس باید مشخص کنید که چیز میخواین. باید برای کائنات مشخص کنید دقیقا چی میخواین. ویژگی هایی که شما مینویسید بالاخره در یک آدمی که هم ارتعاش شما باشه وجود داره. تنها کاری که شما میکنید اینه که اون شخص رو جذب و اون سر راه شما و شما سر راه اون قرار میگیرید.

    خب الان دیگه باید دفتر قانون جذبتون رو به همراه یک خودکار بیارید و شروع کنید به نوشتن. هر چیزی که لازمه رو بنویسید. از خصوصیات اخلاقی طرف مقابلتون گرفته تا ویژگی های ظاهری. دقت کنید چیزی رو از قلم نندازید. میتونید به اطرافیان نگاه کنید. خیلی وقتا یک سری از صفات و ویژگی های اطرافیان و کسایی که میشناسیمشون رو میدونیم که دوست داریم این رو در طرف مقابل و شریک زندگی ببینیم. این میتونه خیلی کمک کنه که لیست شما کامل باشه.

     

    نکته ی خیلی خیلی مهم : لطفا ویژگی های منفی رو ننویسید. خیلی ها ممکنه بنویسن مثلا « بد اخلاق نباشه » یا « دروغ گو نباشه » . این اشتباه هست. قانون جذب افعال منفی رو نمیفهمه. شما وقتی میگی بد اخلاق نباشه و این رو مینویسی داری ارتعاش بداخلاقی رو میفرستی. باید جملاتتون درست و مثبت باشه. باید به جای جملات بالا بنویسید « خوش اخلاق باشه » یا « راستگو و صادق باشه ».

    لطفا چیزی را از قلم نیندازید

    این نکته رو باز هم تاکید میکنم که حواستون باشه چیزی رو از قلم نندازید. شما باید یک لیست پر و پیمون و کامل بنویسید. این خیلی خیلی کمک میکنه که ذهنیت و فرکانس ذهنی درست تر و بهتری رو بفرستید. زمانی که شما میخواید یک اتومبیل لامبورگینی سفارشی داشته باشید، از مدل دوخت طرح دور فرمون تا رنگ نخ رو هم از شما میپرسن. این فقط یک شرکت اتومبیل سازیه. شما تصور کنید میخواین به یک قدرت بزرگ جهانی متصل شید و سفارش بدین. پس لطفا بازم تاکید میکنم چیزی رو از قلم نندازین.

    جذب مردان متاهل و جذب زنان متاهل خط قرمز است!

    توی صحبت هایی که با افراد مختلف داشتم متاسفانه با این مورد بعضاً مواجه شدم که فردی مراجعه کرده یا پیام داده و خواسته که از قانون جذب برای ارتباط به یک مرد یا زنی که توی یک رابطه ی دیگه هست استفاده کنه. من این سوال رو از خود شما میپرسم. فرض کنید کسی بخواد رابطه شما با شخص دیگه رو خراب کنه. چه حسی پیدا میکنید؟ اولین چیزی که مطمئن هستم توی ذهنتون میاد اینه که چقدر اون طرف آدم خودخواهی هست که به خودش فکر میکنه و حاضره زندگی منو خراب کنه.

     

    پیامبر (ص) میگه : چیزی رو که برای خودت نمیخوای ، برای دیگران هم نخواه و چیزی رو که برای خودت دوست داری رو برای دیگران هم دوست بدار.

     

    این صحبت پیامبر شما رو یاد چه چیزی میندازه؟ آیا قانون کارما چیزی غیر از اینه؟ شما هر کاری کنی نتیجش رو توی زندگی خودت خواهی دید. توی صحبت هایی که با یکی از مراجعه کننده ها داشتم ایشون میگفت میخوام از قانون جذب استفاده کنم تا اون پسری رو که قبلا با من بوده و الان با یک خانم دیگه ازدواج کرده رو برگردونم تا ما باهم ازدواج کنیم. من خیلی جا خوردم و با ایشون مفصل راجع به این موضوع صحبت کردم که تهش به این نتیجه رسید که خب کارش اشتباه هست. تمام صحبت هایی که با ایشون داشتم رو اگر بخوام به صورت آیتم آیتم بهتون بگم به صورت زیر هستش :

    مورد اول

    شما نباید به هیچ وجه  از یه کسی که میدونید همسر (شریک عاطفی) داره، بخواید با شما رابطه برقرار کنه چون این کار خلاف عقل، اخلاق، دین، قانون، عرف و انسانیت هست. هر جای جهان که باشید این موضوع رو بد میدونن هیچ فرقی هم نداره که چه دین و مذهبی داشته باشن.

    مورد دوم

    جذب کردن یک شخص دیگه و خراب کردن رابطش با کسی دیگه عین خودخواهی هست. حتی اینکه ما بخوایم یکی که مجرد هست رو جذب کنیم هم عین خودخواهی و خلاف قانون جذبه. شاید اون شخص علاقه ای به من نداشته باشه. قانون جذب یعنی اینکه منو شما و همه انسان ها اختیار دارن که به هر چیزی که میخوان برسن.

    حالا شما میخواین با جذب کاری کنید که اون شخص مال شما بشه؟ یعنی اختیار رو ازش بگیرید؟ پس این خلاف قانون کائناته. حالا چه برسه به اینکه شما بخواین زندگی مشترک یا رابطه ی احساسی دو نفر رو که وجود داره رو خراب کنید. این اصلا اسمش عشق نیست.

    مورد سوم

    در جهان قانونی به اسم کارما هست. هر عملی عکس العملی داره. شما وقتی دارین زندگی یک نفر رو خراب میکنید، منتظر باشید که یک روزی همین ارتعاش به سمت خودتون برگرده. اگر این رو با گوشت و پوستمون درک کنیم، هیچوقت کاری نمیکنیم که به ضرر کسی دربیاد.

    مورد چهارم

    ما هیچ وقت نمیتونیم برای کسی دیگه جذب کنیم. ما فقط میتونیم برای خودمون جذب کنیم. ما میتونیم مشخصات کسی رو که میخوایم رو مشخص کنیم و یک شخص رو که این مشخصات رو داره رو جذب کنیم اما نمیتونیم دقیقا یک فردی رو میشناسیم رو جذب کنیم. این همونطور که گفتم خلاف قانون اختیار و جذبه.

    مورد پنجم

    خیلی از افراد ممکنه دچار مشکل اختلال وابستگی باشن. یعنی چی؟ یعنی مثلا من فکر میکنم که با هیچ کسی غیر از اون کسی که توی ذهنمه خوشبخت نمیشم و نمیتونم باهاش زندگی کنم. اگر شما هم اینطور فکر میکنید میخوام صادقانه چند تا سوال از خودتون بپرسید.

    واقعا اون آدمی که به زور و ناخواسته بخواد به رابطه با شما برگرده و یا حتی با شما ازدواج کنه، چقدر احتمالش هست که شما با اون شخص رابطه خوبی داشته باشید؟ چقدر احتمالش هست که خوشبخت بشید؟ چقدر احتمالش هست که رابطه طولانی و  پایدار بمونه؟ یادتون باشه هیچ وقت هیچ چیز در این جهان ثابت نیست پس خیلی روی چیزی که صد در صد غلطه اصرار نکنید.

     

    چطور همسر دلخواه و مورد علاقه ام را جذب کنم؟

    برای جذب همسر دلخواتون و کسی که طبق معیار ها و علایق شما باشه، یک سری نکات وجود داره که باید اونها رو بدونید. این نکات رو به صورت جداگانه بررسی میکنم تا بهتر متوجهشون بشید.

    نکته اول برای جذب همسر ایده آل : تبدیل به کسی بشید که میخواید داشته باشیدش!

    همونطور که میدونید ما همیشه گفتیم که شما کسی رو جذب میکنید که ارتعاشات ذهنی شما همجنس اون شخص باشه. با توجه به این موضوع شما باید خصوصیت های کسی رو در خودتون ایجاد کنید که خواهانش هستید. اینطوری ارتعاشی رو میفرستید که درست هست.

    اگر دنبال این هستید که همسرتون آدم راستگو و صادقی باشه، باید خودتون سعی کنید صداقت رو برای خودتون به عنوان یک قانون همیشگی داشته باشید. اگر دنبال این هستید که همسرتون آدم خوش پوشی باشه و به خودش برسه، شما هم باید این نکته رو توی خودتون داشته باشید. باید به خودتون برسید.

    اگر دنبال اعتماد هستید و میخواید همسر شما بهتون اعتماد داشته باشه و البته آدم بدبینی نباشه، باید خودتون ارتعاش بدبینی نسبت به بقیه نفرستین. باید بتونید اعتماد کنید و سعی کنید کاری کنید که دیگران توی هر موضوعی ( چه توی خونه و چه محل کار و چه دانشگاه و هر جای دیگه ای ) به شما اعتماد کنن.

    پایه و اساس جهان هستی رو جذب تشکیل میده. بزارین اینطوری بگم که شما چیزی رو به دست میارید که منتشر می کنید. پس یادتون باشه که همیشه ارتعاش های هم جنس هم دیگه رو جذب میکنه.

    کبوتر با کبوتر ، باز با باز    …    کند هم جنس با هم جنس پرواز

     

    نکته دوم برای جذب همسر ایده آل : تصویر سازی ذهنی یا تجسم خلاق، لازمه ی جذب فرد خاص در قانون جذب

    وقتشه که نیم کره ی سمت راست مغزتون رو بیشتر فعال کنید. باید جوری تصویر سازی ذهنی و انجام بدین که انگار همین الان این شخص داره با شما زندگی میکنه. از اینکه اون شخصی که شما همه مشخصاتش رو روی کاغذ آوردین داره باهاتون زندگی میکنه چه حسی دارین؟ سعی کنید تصور کنید که دارین باهاش به صورت روزمره کارهایی رو میکنید که دوست دارین با هم انجام بدین. این احساس رو بیشتر تحریک میکنه. شما و ناخودآگاه ذهنتون باید باور کنه که اون شخص الان هست و داره زندگی میکنه. این یعنی تصویر سازی درست.

    تکنیک دفترچه خاطرات

    برای جذب همسر ایده آل و کسی که از ته دلتون خواستار وجودش توی زندگیتون هستید میتونید از تکنیک دفترچه خاطرات استفاده کنید. خیلی از ما دفترچه خاطرات داریم که توش خاطراتی که واقعا اتفاق افتاده رو مینویسیم. حالا من میخوام دفترچه خاطراتتون رو بیارین و شروع کنید به نوشتن. از اتفاقاتی که دوست دارین توی زندگی مشترکتون خودتون با همسرتون داشته باشید به صورت روزمره بنویسید.

    اینطوری ناخودآگاه خیلی راحت تر این موضوع رو باور میکنه چون قبلا برنامه ریزی شده. شما تا الان کارهایی رو مینوشتید که واقعا اتفاق افتاده بود. الان هم که دارین مینویسین، درسته که هنوز اون کسی که دوستش دارین وارد زندگیتون نشده اما ناخودآگاه شما چون از قبل برنامه ریزی شده روی دفترچه خاطرات، تصور میکنه که این اتفاقات هم افتاده و شما دارین یادداشت میکنید. اینطوریه ارتعاش فوق العاده قوی رو میتونید بفرستید.

    نکته سوم برای جذب همسر ایده آل : باور باور باور!

    باور چیزیه که خیلی خیلی خیلی مهمه. برای اینکه همسری رو جذب کنید که از ته دلتون خواهانش هستید، اول باید باور کنید که ارزش یه همچین شریکی رو دارید. بعضی ها خواسته هاشونو مینویسن بعد تهش میگن : « آخه مگه میشه همچین آدمی با من ازدواج کنه ؟ ». این مشکل خود کم بینیه! خیلی ها این مشکل رو دارن.

    طرف خودش رو با آپشن هایی که مینویسه مقایسه میکنه. میگه من که شرایط مالیم خوی نیست. من که خوش قیافه نییستم. من که خوش تیپ نیستم. چرا همچین دختر یا پسری باید با من ازدواج کنه؟ اینجاست که مشکل ایجاد میشه. به اندازه موهای سر شما ازدواج هایی هستن که وقتی بقیه از بیرون بهش نگاه میکنن میگن : ما باورمون نمیشه فلانی با فلانی ازدواج کرده. اون که یه سر و گردن بالاتره ازش! خود شما چند بار این حرف رو زدین؟

    واقعیت اینه

    واقعیت اینه که هر کسی یک سری خوبی ها داره و یک سری مشکلات و کاستی ها. هیچ کس کامل نیست. من و شمایی که از بیرون دو نفر رو میبینیم و قضاوت میکنیم فقط ظاهر رو میبینیم. ممکنه اون شخصی که ما داریم میگیم از همسرش خیلی سر تره یک سری مشکلات و کاستی ها داشته باشه که ما ندونیم.

    برای جذب فرد خاص و مورد نظرتون، به جای این فکر ها و خود کم بینی،باید خودت رو لایق این بدونی که چنین همسری رو داشته باشی. اگر لایق نمیدونی پس ارتعاشش رو هم نمیفرستی و جذبش نمیکنی. برای همینه که میگیم باید معیار هایی که مینویسید رو سعی کنید در خودتون داشته باشید و اگر هم ندارین، ایجاد کنید.

    اگر حس میکنید تناسب اندام ندارین، ورزش کنید. شاید به یک مانکن تبدیل نشید اما حداقل ارتعاش مثبت رو میفرستید. اعتماد به نفستون بالاتر میره. انرژی میگیرید. در نهایت خودتون رو لایق این میدونید که همسری رو داشته باشید که مثل خود شما به خودش برسه.

    امید و اعتماد به خدای بزرگ

    نکته ی مهمی که وجود داره اینه که شما همیشه باید پر از امید باشید. این نشونه ی یک بنده ی خوب هست. کسایی که امیدوار هستن افرادین که به خدا توکل میکنن. وقتی توکل میکنن، چون میدونن که خدا قدرت مطلق جهان هستی و کائناته، پس دیگه ناامید نمیشن.

    توی جهای که ما داریم زندگی میکنیم از اون مدل آدمی که شما دنبالش هستید، هزاران هزار نفر آدم وجود داره. فقط شما باید اینو باور داشته باشید که این شخص  وارد زندگی شما میشه. زمانی باور میکنید که بتونید همین الان اونو توی زندگیتون ببینید! ما همیشه چیزهای رو که میبینیم و میشنویم رو باور میکنیم. الان باید باور کنید که هست تا در نهایت وارد زندگی تون بشه و ببینید و صداش رو بشنوید. باید وجودشو حس کنید. این یعنی یک ارتعاش فوق قوی برای جذب همسر ایده آل!


     

    نکته ی بسیار مهم » کی و چطوری و از کجا وارد زندگیم میشه، نداریم! 

    این اشتباه رو نکنید. به هیچ وجه نه من نه هیچ کس دیگه نمیتونه به شما بگه چه زمانی و چطوری اون شخص وارد زندگیتون میشه. نیازی هم نیست که شما بدونید. تنها کاری که شما باید بکنید اینه که باور کنید که در بهترین زمان و دقیقا از همون مسیری که شما فکرشم نمیکنید، وارد زندگیتون میشه. این مورد رو توی فایل صوتی که در انتهای این مطلب قرار داده شده توضیح دادم.

     


     

    مهم ترین بخش قانون جذب یک فرد خاص

    مهم ترین بخش قانون جذب شریک عشقی یا همسر این هست که شما دقیقا مشخص کنید چی میخواید. بعضی از افراد هستن زمانی که یک رابطه ی بدی رو تموم میکنن به خودشون فرصت نمیدن و خیلی سریع وارد یک رابطه ی جدید میشن. یه همچین افرادی هنوز از رابطه ی قبلی خودشون چیزهایی توی ذهنشون هست که باعث میشه ارتعاشات منفی ارسال کنن.

    خیلی از این افراد عزت نفس و اعتماد به نفس پایینی دارن. زمانی که شما به خودتون یک فرصت میدین، باید به این فکر کنید که چه چیزی از اون شخص مورد نظرتون انتظار دارین. میخواین چطور آدمی باشه. اگر شما دائم به کمبود ها و مشکلات رابطه ی قبلی فکر کنید درنهایت دوباره کسی رو جذب میکنید که همون موارد رو بلکه هم بیشتر رو داشته باشه.

    شما قراره چیزی رو درست کنید نه اینکه بدترش کنید یا برگردین روی نقطه ی اول. پس تمرکز روی اینکه چی میخواین میشه مهمترین بخش قانون جذب عشق. فرقی هم نمیکنه که بخواین یک رابطه ی جدیدی رو شروع کنید و قبلا رابطه ای نداشتین و یا اینکه از یک رابطه ای که مشکل داشته رها شدین و میخواین وارد رابطه ی جدید بشین.

    چطور عشق، رابطه و همسرم را برگردانم؟

    خیلی از افراد این سوال رو میپرسن. میگن ما به خاطر مشکلاتی که داشتیم رابطمون به هم خورده و از هم جدا شدیم. اما هنوز هم طرف مقابل رو دوست دارن و سوالشون اینه : آیا میشه با قانون جذب عشق از دست رفته رو برگردوند؟

    جواب دادن به این سوال خودش به تنهایی نیاز به یک مقاله و صحبت مفصل داره. در این بخش فقط به صورت خلاصه و سر بسته به این سوال جواب میدم. بله میشه اما یک سری نکات و ملزومات داره که شما باید اون رو بدونید. به همین خاطر پیشنهاد میکنم مقاله معشوق و همسر با قانون جذب رو مطالعه کنید.

     

    فرد خاص شما جذب میشود؛ پس نگران نباشید!

    بعضیا وقتی میخوان یک هدفی رو جذب کنن، بعدش دائم دارن به این فکر میکنن که کی و چطوری قراره اتفاق بیوفته. ا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا