بهترین روانشناس تهران کیست ؟ روانشناس خوب در تهران و ایران کیست؟

بهترین روانشناس تهران
  • بهترین روانشناس تهران کیست ؟ روانشناس خوب در تهران و ایران کیست؟

    یکی از متداول‌ترین سوالات افراد برای یافتن روانشناس خوب در تهران و بهترین روانشناس ایران همین است. سوالی که بسیاری اشخاص را درگیر خود میکند و به دنبال بهترین روانشناس تهران ، بهترین روانکاو در ایران و … میگردند.

    روانشناسی شاخه‌ها و حیطه‌های متفاوتی دارد. متاسفانه برخی از این رویکردها علی‌رغم هیاهوی فراوان و بازار پرسودی که دارند زیربنای سستی دارند. رویدادی که در تهران و ایران شیوعی بسیار دارد.

    هر روانشناسی ممکن است در یک یا دو حیطه فعالیت کند (روان‌درمانی ، روانکاوی ، روانشناس کودک ، مشاوره و …). البته باید از مراجعه به روانشناسانی که سعی دارند در شاخه‌های فراوانی به فعالیت بپردازند خودداری کنید. چرا که متخصص به معنای وسیع بودن نیست و تخصصی بودن دانشی عمیق می‌طلبد.

    به هر حال پاسخی برای بهترین روانشناس تهران کیست (یا حتی ایران و جهان) وجود ندارد. اما میتوان با در نظر گرفتن نیاز خود
    روانشناسی واجد شرایط را جست و جو کرد. حال سوال بهتر این است روانشناس خوب و واجد شرایط کیست؟

    مشاور روانشناس و مشاور عشقی

    پس بگذارید سوالمان را به روانشناس خوب در تهران کیست تغییر دهیم. حال مواردی را در این مورد با هم بررسی می‌کنیم.
    با ما همراه باشید…

     

    روانشناس خوب در تهران

    متخصص

    گفتیم تخصصی بودن به معنای وسیع بودن نیست بلکه به معنای عمیق بودن در حیطه خاصی است. گاهی در رزومه افراد میبینید که روانشناسی مایل به انجام هر عملی است! چگونه می‌شود شخصی فوتبالیست خیلی خوبی باشد و همزمان والیبالیستی بسیار ماهر؟

    در ادامه مقاله بهترین روانشناس تهران کیست با ما همراه باشید.

    هر رشته و شاخه‌ای که وارد آن شوید زمان زیادی را می‌طلبد. مثلا برای روانکاو شدن سالها زمان و همچنین هزینه لازم است. سالها برای تحقیق و مطالعه، درمان، زیر نظر استاد واقعی بودن و … . برای خوب ماندن در یک شاخه نیز باید به مطالعه و کار در همان زمینه ادامه داد. مثل همان فوتبالیستی که گفتیم. خنده دار می‌شد که دیوید بکام رو توی بسکتبال هم ببینیم!

    تصویر زیر متعلق به شخصی غیر متخصص است که جهت همکاری پیامی را برای من فرستاده بود. به زمینه‌های گسترده‌ای که ذکر کرده توجه کنید (کسی که نمیتوان گفت همان جناب روانشناس خوب در تهران باشد):

    مشاور فردی، خانواده درمانی، زوج درمانی، سکس تراپی، مشاوره، رواندرمانی، هیپنوتیزم، کودک، نوجوان، ذهن آگاهی و بسیاری موارد (که در تصویر می‌بینید) هرکدام نیازمند تخصصند. سالها برای آموزش و کسب مهارت و سپس حفظ مهارت لازم است که یک کار را ادامه داد. نکته‌ای که ثابت میکند کسی نمی‌تواند بهترین روانشناس تهران باشد.

    اما اینکه برخی سعی میکنند از هر درمانی استفاده کرده! و با هر مشکلی و هر به اصطلاح مشتری ای درآمدی کسب کنند نه تنها از حیطه اخلاق به دور است، بلکه کاریست بسیار آسیب‌زا! آسیب به شخص درمانجو، چرا که روان‌درمانی مهارتی ظریف می‌خواهد و در موارد بحرانی نیاز به تخصص، تجربه و آموزش کافی می‌باشد.

    تجربه خوب

    تجربه برای بهترین روانشناس تهران و ایران یا بهتره بگیم روانشناس خوب در تهران امری لازم است. برای شخصی متخصص در حیطه روان تجربه حیاتی است حال آنکه کافی نیست. شخص پیری را در نظر بگیریم که همیشه روابطی نه چندان مناسب با دیگران داشته. سوال اینجاست: چرا تجربه زیاد موجب روابط خوب این شخص نمی‌شود؟ آیا مسئله این است که نمی‌داند چگونه رابطه برقرار کند؟ ما بر این باور هستیم که حتی در صورت آموزش تکنیکهای رابطه مشکل رفع نمیشود. حال اینکه مشکل کجاست از حوصله بحث بدور است.

    حال این موضوع برای روانشناس خوب در تهران ما هم صدق می‌کند. ممکن است روانشناسی پس از سالها تجربه، حتی در جایگاه هیئت علمی و استاد دانشگاه، فاقد صفات کافی برای خوب بودن باشد. چیزی که در تهران و ایران شاهد آن هستیم!

    دقت کنید که تجربه صفت لازم و نه کافیست پس ما به مواردی دیگر می‌پردازیم.

    آموزش خوب

    برای یافتن بهترین روانشناس تهران یا بهتر بگوییم روانشناس خوب در تهران یا هرجای دیگر، این نکته باید مرد بررسی قرار گیرد: روانشناس شدن آموزش کافی می‌خواهد. باز به شخصی که رزومه خود را برای من فرستاده بود دقت کنید. خانم جوان چگونه در مورد همه این موارد توانسته بود آموزش ببیند؟ ممکن است مدارکی هم برای ارائه داشته باشد، گواهی‌نامه‎هایی برای روشهای درمانی که ذکر کرده. اما مشکل این نیست که ایشان تحت آموزش نبوده بلکه مسئله آموزش نه چندان کافیست.
    حتی در آسانترین و سست‌مبناترین روشهای درمانی (نظیر CBT و طرحواره درمانی)، شخص پس از طی کردن یک دوره آموزش چند ساعته و مطالعه دو کتاب قادر به ارائه درمانی موفق نیست. حال برای روشهای اصیل‌تر درمانی نظیر روانکاوی تحت آموزش قرار گرفتن صدها برابر دشوارتر است. به تنهایی روانکاو بودن کاریست شاق و جایگاهی بسیار رفیع (حتی نسبت به بهترین روانشناس تهران که ما گفتیم وجود ندارد).

    درمان شدن

    سوال ما از بهترین روانشناس تهران کیست به روانشناس خوب در تهران کیست تغییر یافت. اما مهمترین ویژگی این شخص که می‌توان به آن اشاره کرد: روانشناس خوب ما باید خود درمان شده باشد. حال چه در تهران و ایران و یا هر کجای دیگر. در سایر کشورها برای مجوز کار روانشناسی، تحت درمان قرار گرفتن ضروری می‌باشد. در ایران نه تنها ضرورت وجود ندارد بلکه اکثر پیشه جویان روانشناسی خود را معیار شخص سالم قرار می‌دهند.

    افسوس که هیچ انسانی بدون مشکل نمی‌توان یافت. در نهایت روانشناسی که مشکلات خود را نشناخته و راهی برایش نیافته با سالم پنداشتن خود تنها سعی میکند مشکلات خود را به دیگران انتقال دهد. روانشناس خوب باید تجربه داشته باشد و آموزش دیده باشد. بخش عمده این تجربه و آموزش در کوره پراکتیک و درمان خود اوست. شاید مهمترین نکته در مقاله بهترین روانشناس تهران کیست (یا در اصل روانشناس خوب در تهران کیست) این بخش باشد.

    چگونه کسی که خود نتوانسته مسیر درمان را طی کند راهنمای مسیر درمان دیگران می‌شود؟ نه، روانشناس خوب در تهران اینگونه نیست!

    فعال بودن یا نبودن

    برخی روانشناسان فعال و دیگری کمتر فعال است. این به روش درمان و رویکرد درمانی شخص درمانگر مربوط است، اما با این حال توصیه‌ای در این مورد وجود دارد: در جلسه درمان هر کسی فعالتر باشد، بیشتر مشکلات او در جلسه جریان دارد. روانشناس بسیار فعال بی‌آنکه بداند مشکلات خود را در جلسه روانه مراجع میکند. این شخص که مشکلات خود را روانه مراجع و کسی که به او ارجاع کرده می‌کند. شخص مذکور، قطعا نه تنها پاسخ سوال ما بهترین روانشناس تهران کیست نیست، بلکه حتی کاندید مشخصات روانشناس خوب در تهران یا ایران هم نیست.
    اکثر افراد فکر میکنند روانشناسان فعال با راهکارهایشان بهتر هستند. حال آنکه رویکردهای عمیق‌تر مشارکت کمتر و درمانی موفق‌تر دارند. چرا که راهکارهای دیگران متعلق به خودشان است و کمتر بدرد شما می‌خورد. در روان‌درمانی تحلیلی وارد دنیای وسیع درمانجو می‌شویم. حال با سپری کردن زمان و انرژی زیاد بهترین کار ممکن را برای تحقق آنچه که مراجع کننده خواهان آن است می‌کنیم.
    حال با نکاتی که ذکر کردیم، می‌توان دریافت می‌توان از یافتن بهترین روانشناس تهران کیست منصرف شد. همچنین باید با دقت زیادی به بررسی عوامل ذکر شده بپردازید. برای یافتن روانشناس خوب در تهران یا هر کجای دیگر که بتواند به شما کمک کند.

    در این مقاله در خصوص یک روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب صحبت می کنیم تا بتوانید هرچه سریع تر و بهتر با آن ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را با یک دکتر مجرب در میان بگذارید همچنین در نظر داشته باشید که شماره های قرار داده شده در وب سایت به صورت تلفنی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد جهت برقراری ارتباط تنها کافی است از طریق واتساپ شیک اندیش پیام دهید

     

    روانشناسی خوب در تهران با قیمت مناسب 

     

    بهترین روانشناس در تهران که قیمت آن نیز مناسب باشد و بتواند به شما کمک کند که مسائل و مشکلات را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف نمایید مرکز مشاوره تک مشاور باشد که با جمعی روانشناس روان درمانگر و هیپنوتراپیست میتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات روانی و همچنین اختلالات شخصیتی را برطرف نمایند در این راستا جهت برقراری ارتباط و گرفتن مشاوره در سریع‌ترین زمان ممکن کافی است که با شماره های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.

     

    شماره روانشناس خوب 

     

    شماره بهترین روانشناس که می‌توانند در سریعترین زمان و حتی به صورت تلفنی  مشکل شما را برطرف نماید که در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن می تواند مشکل شما را بدون مراجعه حضوری حتی به صورت تلفنی برطرف نماید،گاهی اوقات نیاز داریم که سوالات خود و همچنین مواردی که در ذهنمان وجود دارد را به سرعت با یک پزشک در میان بگذاریم در این زمینه به راحتی می توانید با کمک مرکز تک مشاور این کار را انجام دهید.

     

    دکتر روانشناس خوب در تهران 

     

    مشاوران شیک اندیش از بهترین دکتر و خوبترین روانشناس در تهران می باشد که می تواند به شما کمک شایان و فراوانی می‌کند تا در سریعترین زمان ممکن مشکلات خود را برطرف نماید ایشان روانشناس روان درمانگر و هیپنوتراپی می‌باشند که در محدوده شهر تهران دارای دفاتر متعددی میباشند.

     

    سایت روانشناسی خوب در تهران 

     

    بهترین سایت روانشناسی که در تهران وجود دارد و می تواند به شما کمک کند سایت‌شیک اندیش است این سایت با بهره گیری از تیمی مجرب این قابلیت را دارد که در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کند

     

    روانشناسان ایرانی 

     

    به جرات می‌توان گفت که روانشناسان ایرانی جزو بهترین روانشناسان شناخته شده در دنیا می باشد که می توانند مشکلات و مسائل موجود در فرهنگ ایران را در سریع ترین زمان و به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

     

    بسیاری از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم در اثر مشکلات عمیقی است که ریشه در فرهنگ ما دارد بنابراین تنها یک روانشناس ایرانی که آشنا به فرهنگ و سیستم زندگی مردم ایران می باشد می تواند مشکلات را برطرف نماید بنابراین نیاز است که مشکل خود را با روانشناسان ایرانی که خود نیز در فرهنگ ما بزرگ شده باشند مطرح کنید.

     

    سخن آخر 

     

    در این مقاله در خصوص بهترین روانشناس با قیمت مناسب صحبت کردیم و سعی کردم که اطلاعات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم توصیه می کنیم که اگر باز هم سوالی ذهن شما را مشغول کرده است در خصوص قیمت و یا چگونگی برقراری ارتباط در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید و همچنین جهت مشاوره تلفنی با شماره های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا