چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم
  • چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

    عشق به کسی که می‌خواهیم به آن شخص نشان دهیم، ممکن است در بسیاری از موارد چالش برانگیز باشد. اما اگر بدانیم چه کارهایی را باید انجام دهیم، می‌توانیم یک پسر را به خود علاقه‌مند کنیم و او را به عشق ورزیدن به ما تشویق کنیم. در اینجا به چند راهکار برای جلب علاقه یک پسر به شما اشاره می‌کنیم.

    ۱. به او احترام بگذارید
    احترام به یکی از مهمترین اصولی است که باید در رابطه با هر کسی رعایت شود. بنابراین، برای جلب علاقه یک پسر، باید به او احترام بگذارید. با این کار، او را از نظر روحی و جسمی تقدیر می‌کنید و او به شما احترام خواهد گذاشت.

    ۲. با او خوب رفتار کنید
    در رفتار با پسر دوستی خود باید همیشه محترمانه باشید. بهتر است همیشه خونگرم و مهربان باشید و هیچ وقت از او بی‌احترامی نکنید. با خوبی ورودی به او، او به شما علاقه‌مند خواهد شد.

    ۳. با او شوخی کنید
    شوخی در روابط بین دو نفر معمولاً منجر به افزایش دوستی و ایجاد ارتباط نزدیکی می‌شود. بنابراین برای جذب علاقه آن پسر، به او پیام‌های خنده‌دار بفرستید یا با او شوخی کنید. این کار می‌تواند شما را به عنوان یک دوست خوب و شاداب به نظر بیاورد.

    ۴. با او مشترکهای خود را پیدا کنید
    یکی از مهمترین راه‌ها برای جذب علاقه یک پسر، پیدا کردن مشترکهای خود با او است. با این کار، شما به او نشان می‌دهید که به او اهمیت می‌دهید و مشترکهایی دارید که او نیز برای آن‌ها احترام قائل است.

    ۵. از او پرسیدن نظرات خود را خواسته
    اگر می‌خواهید یک پسر را به خود علاقه‌مند کنید، باید پایبند باشید و به نظرات و احساسات او احترام بگذارید. با پرسیدن نظرات و احساسات او، به او اهمیت می‌دهید و او را به احترام خواهید گرفت.

    در نهایت، برای جلب علاقه یک پسر، باید به او احترام بگذارید، با او محترمانه رفتار کنید، با او شوخی کنید، مشترکهای خود را پیدا کنید و از نظرات و احساسات او پرسیدن کنید. با رعایت این موارد، می‌توانید یک پسر را به خود علاقمند کنید و او را به عشق ورزیدن به شما تشویق کنید.

    اغلب مشاوره‌هایی که با دختر خانمها دارم، همواره یک سؤال مشترک دارند، ولی به زبان مختلف می‌پرسند که: «ما نمی‌دانیم با کسی که سر راهمان قرار می‌گیرد، چه رفتاری باید داشته باشیم؟» یا «چگونه می‌توانیم فرق میان یک مرد «دَله» و ناجور را با مردی که قصد زندگی دارد، تشخیص دهیم»؟ و اصولا چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟

    «آیا باید همیشه آمادۀ درخواست او برای ملاقات مجدد باشیم، یا آن را نپذیرم و رد کنیم»؟«اگر بخواهیم هرکس را که با ما آشنا می‌شود از خود برانیم، ممکن است شانس ازدواج را از دست بدهیم»!

    راههای جذب مردان

    دختر خانمی برایم تعریف می‌کرد، در محیط دانشگاه با مرد جوانی آشنا شده است که ظاهراً این آشنایی می‌تواند به ازدواج منجر شود. او می‌گفت: «چندبار با هم مذاکره کرده‌ایم و تصور می‌کنم نسبت به من تمایلاتی هم دارد، ولی هنوز قدمی برای خواستگاری برنداشته است. اگر هم حرفی دربارۀ ازدواج زده، اما عملاً هنوز مردد است و تصمیم نهایی را نگرفته و من نمی‌دانم چکار باید بکنم».

    به او گفتم: سؤال شما را نمی‌توان در یکی دو جمله جواب داد. باید روی خیلی از مسائل فیمابین دقت کنید. دو نفری که به هم می‌رسند، دارای شرایط خاص خودشان هستند، ولی رعایت نکاتی که الساعه خواهم گفت، امکان درخواست ازدواج از شما را زیادتر خواهد کرد. در صورتی که آن نکات را رعایت کردید ولی باز هم ازدواجی صورت نگرفت، هرگز خود را ملامت نکنید زیرا شما سعی و کوشش خود را به خرج داده‌اید.

    شاید اصلاً قسمت شما مرد دیگری باشد که به موقع خودش سرراهتان قرار خواهد گرفت. بنابراین توکل به خدا کنید و به زندگی عادی خود ادامه دهید دنیا که به آخر نرسیده و فرصت، فراوان است.

    چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم

     

    و اما راه های جذب مردان :

    الف: چه کارهایی مفید است:

    ۱- به مردی که سر راهتان قرار گرفته، در صورتی که علاقه پیدا کرده‌اید، این احساس را نشان دهید که شما قادرید او را درک کنید و به احساساتش احترام بگذارید.

    ۲- با روح و قلب او ارتباط برقرار کنید، تا به مرد ثابت شود که تنها شما می‌توانید او را خوشبخت کنید. چنانچه به مردی ثابت شود که شما تنها رابط روحی او هستید، سراغ کس دیگری نمی‌رود.

    ۳- غرورهای کاذب و بیجای خود را کنار بگذارید و به جای آن، اعتماد به نفس خود را تقویت کنید؛ یعنی اگر به کاری یا چیزی تمایل دارید، صراحتاً آشکارش سازید. در غیر این صورت اگر تمایل ندارید، می‌بایستی که قدرت «نه» گفتن را شجاعانه در خود بارور سازید؛ خلاصه خجالتی نباشید که صحبت از همۀ عمر و آیندۀ شماست!

    ۴- شنوندۀ خوبی باشید و با پرحرفی‌های خود، طرف را خسته نکنید؛ به او فرصت بدهید تا از احساسش، اهدافش و افکارش با شما سخن بگوید. مگر این که خودش از شما بخواهد که از خودتان بگویید؛ در این صورت، باز هم به حداقل گفتار، قناعت کنید.

    ۵- از مطالبی سخن بگویید که مورد علاقۀ اوست. مثلاً از او دربارۀ کارش، یا سرگرمی‌هایش صحبت کنید و کمتر از خودتان بگویید.

    ۶- مردان، مثل زنان فکر نمی‌کنند؛ به تفاوت‌های رفتاری مردان و زنان بیشتر توجه کنید تا به اصطلاح، رگ خواب او را به دست آورید! یادتان باشد، مطیع محض بودن، با اندیشیدن و پاسخ دادن، فرق می‌کند. اگر در ابتدای آشنایی، هرچه می‌گوید مورد قبول شما واقع شود و دربست بپذیرید، دیگر برای دستیابی به شما از خود تلاشی نشان نمی‌دهد.

    ۷- به مردان ثابت کنید که «رفیق راه» هستید و این مهم میسر نمی‌شود مگر سعی کنید خودتان باشید! رفیق راه بودن با تسیلم محض بودن فرق دارد. حسن نیت زیادی، گاهی باعث دردسر می‌شود؛ شما نباید بیش از حد بخشنده باشید؛ در همۀ موارد کوتاه نیایید؛ بخصوص اگر از کوتاه آمدن بعداً پشیمان می‌شوید. حرف شنو باشید، ولی بدون چون و چرا و بدون دلیل، حرفی را قبول نکنید. اگر خیلی مطیع باشید، بعضی از مردها به جای این که از حسن ظن شما استقبال کنند، از شما فراری می‌شوند و پیش خود خیال می‌کنند که در کارتان ایرادی وجود دارد.

    ۸- صادق باشید، صادق باشید و باز هم صادق باشید! یعنی به خودتان متکی باشید؛ خودتان باشید و برای خود واقعی‌تان ارزش قایل شوید. با صداقت، به همه‌جا می‌توان رسید. برای این که «چه خواهد شد» نگرانی به خود راه ندهید که نتیجه خوبی دربرندارد.

    ۹- عشق باید خودجوش، واقعی، اسرارآمیز، خیال‌انگیز و صادقانه باشد. شیوه‌های تصنعی، مثل: تراشیدن رقیب برای مرد، تحریک حسّ حسادت او، استفاده از نفوذ فامیلی، یا سایر راه‌های متظاهرانه، کارساز نیست؛ سهل است غالباً باعث خرابکاری می‌شود.

    ۱۰- هروقت از او خداحافظی می‌کنید باید این احساس را به او داده باشید که از خودش خشنود شده باشد. بنابراین سعی کنید او را همیشه با خودش آشتی بدهید؛ پس نه تنها از او مچ‌گیری نکنید بلکه از نصیحت و وصیت هم بپرهیزید!

    راه های جذب پسران

    ب: چه کارهایی ضروری نیست:

    ۱- در ملاقاتهای اولیه، از خودتان کمتر چیزی بگویید؛ مخصوصاً دایم از پدر، مادر و فک و فامیل خود حرف نزنید! گاهی در سکوت دنیایی مطلب نهفته است، پس تا می‌توانید حرف نزنید؛ مگر حرفهایی که از احساس و عواطف واقعی شما سرچشمه گرفته باشد.

    ۲- هرگز خودنمایی و جلب توجه تصنعی نکنید، فقط سعی کنید خودتان را همان‌طور که هستید جلوه دهید. مخصوصاً بیش از حد آرایش نکنید؛ مردان از زنان جلف و عروسکی خوششان نمی‌آید. آنان این گونه زنان را بیشتر برای خوشگذرانی انتخاب می‌کنند. سادگی بهترین سلاح است.

    ۳- وقتی از او جدا می‌شوید، نخواهید که حتماً به شما تلفن بزند. همچنین تاریخ ملاقات بعدی را شما تعیین نکنید. یک تلفن زیادی یا یک ملاقات اضافی از طرف شما، ممکن است گاهی همه‌چیز را خراب کند. هرگز شتاب و عجله به خرج ندهید؛ بگذارید همه‌چیز سیر طبیعی خود را داشته باشد.

    ۴- همیشه در دسترس نباشید! دوری، دوستی می‌آورد! یاد بگیرید که گاهی جواب رد بدهید؛ بخصوص وقتی که کار مهمی دارید. مردها از چیزی که به سختی به دست می‌آورند بیشتر خوششان می‌آید و برایشان احترام بیشتری قائلند؛ همیشه نباید خود را حاضر و آماده، و قابل دسترس نشان بدهید.

    ۵- اگر به او علاقه پیدا کرده‌اید، نباید ترس داشته باشید که او را از دست بدهید؛ این ترس، هیجانها، دغدغه‌ها و نگرانیهایی در شما به وجود می‌آورد که ممکن است روی روابط شما و مرد دلخواهتان تأثیر بد بگذارد.

    ۶- اگر از آشنایی شما مدتی می‌گذرد، سعی کنید بیش از حد، ایثار نکنید؛ ایثار زیاد اگر یکطرفه باشد و مخصوصاً طرف قدر آن را نداند، ایثارکننده را دچار خشم می‌کند؛ پس بی‌جهت، زیادی از خودتان مایه نگذارید!

    ۷- اگر طرف شما کاری کرد که خلاف نزاکت و آداب دوستی است، کوتاه نیایید! حتماً جلوی او موقرانه بایستید و خود را دست کم نگیرید. اگر یک بار، رفتار بدش را تحمل کردید، دیگر برای شما احترام زیادی قائل نخواهد شد. بگذارید هرطور می‌خواهد بشود؛ بالاترین خطر،‌ آن است که همه‌چیز به هم بخورد؛ در این صورت، بهتر از آن است که همه‌چیز غلط پیش برود. اجازه ندهید کسی به شخصیت شما بی‌احترامی کند.

    ۸- بیش از حد، بخشنده و مهربان نباشید؛ مگر در مواقع کاملاً ضروری. مرد را عادت ندهید که احساس کند شما «طرفی» هستید که همیشه، همه‌چیز را می‌بخشید. او را عادت ندهید که آشتی، همیشه از طرف شماست.

    ۹- به او ثابت نکنید که دیوانه‌اش هستید! فقط با صمیمیت نشان دهید که واقعاً به او علاقه‌مندید. زنانی که به مردان ثابت می‌کنند که دیوانۀ آنها هستند غالباً مورد سوء استفاده قرار می‌‌گیرند. حد و اندازه را همیشه نگه‌دارید.

    ۱۰- حسادت نکنید؛ حسادت، نابودکنندۀ رابطه‌هاست.

    امیدوارم نکات فوق، جواب شما دختر خانم‌های عزیز را داده باشد. حتماً توجه دارید که در این ۲۰ نکته راه های جذب پسران، به خیلی از ظرایف رفتاری آنها اشاره کرده‌ام؛ زیرا اعتقاد دارم که دانستن این نکات، کمک زیادی به وصلت‌های مشروع و مناسب خواهد کرد.

    از طرفی چون در همه‌جای دنیا و بخصوص در کشور ما بیشتر، مردان انتخاب کننده هستند و پیشقدم می‌شوند، بنابراین زنان، با وجود زندگی در محیط‌های بسته، کمتر قادرند که دست به انتخاب بزنند؛ پس باید از شیوه‌هایی مطلع باشند که ندانسته همه‌چیز را خراب نکنند. خیلی از دختران معصوم، پاک سرشت و ساده‌اندیش را سراغ دارم که با وجود شایستگی کامل، نتوانسته‌اند یک خواستگار مصمم داشته باشند؛ زیرا به روش‌های اصولی و فنون لازم واقف نبوده‌اند. درست است که مطالب این مبحث، مخصوص دخترخانم‌ها نوشته شده، ولی می‌تواند مورد استفادۀ آقا پسرها هم قرار گیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا