مبانی و اصول جذب زنان

اصول جذب زنان
  • مبانی و اصول جذب زنان

    جذب زنان یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که می‌تواند در موفقیت شغلی، روابط شخصی و حتی زندگی عاطفی تأثیرگذار باشد. با این حال، برخی افراد به دلیل عدم آگاهی از مبانی و اصول جذب زنان، در موفقیت در این زمینه ناموفق بوده‌اند. در این مقاله، به بررسی مبانی و اصول جذب زنان پرداخته خواهد شد.

    ۱. اعتماد به نفس: اعتماد به نفس یکی از مهم‌ترین مبانی جذب زنان است. زنان به مردانی که اعتماد به نفس بالایی دارند، جذب می‌شوند. برای داشتن اعتماد به نفس، باید به خودتان اعتماد داشته باشید و برای بهبود اعتماد به نفس، می‌توانید از تمرینات روان‌شناختی مانند مدیتیشن و یوگا استفاده کنید.

    ۲. روحیه مثبت: داشتن روحیه مثبت به شما کمک می‌کند تا جذابیت شخصیتی خود را بیشتر کنید. با داشتن روحیه مثبت، می‌توانید برای جذب زنان، از رویای برآورده شدن آرزوهای خود صحبت کنید و از احساسات مثبت خود برای جذب زنان استفاده کنید.

    ۳. توجه به زنان: توجه به زنان و به دنبال کردن نشانه‌های اهتمام آمیز آنها، برای جذب زنان بسیار مهم است. به عنوان مثال، به زنان با لباس‌های جذاب بیشتر توجه کنید و از این جهت نشانه‌های اهتمام آمیزی نشان دهید.

    ۴. ارتباط برقرار کنید: برقراری ارتباط با زنان و شناخت کردن آنها برای جذب زنان بسیار مهم است. برای برقراری ارتباط، باید به زنان با توجه به شخصیت و نیازهای آنها احترام بگذارید و به آنها برای گفتگو گوش دهید.

    ۵. استفاده از شوخی: استفاده از شوخی و طنز برای جذب زنان بسیار موثر است. با استفاده از شوخی، می‌توانید جذابیت شخصیتی خود را بیشتر کنید و به زنان نشان دهید که شخصیت شما باحال و خوش‌رو است.

    به طور کلی، جذب زنان یک پروسه پیچیده است که نیازمند بررسی مبانی و اصول آن است. با رعایت این اصول و مبانی، می‌توانید در جذب زنان موفق باشید و روابط خود را با زنان بهبود بخشید.

     

    اصول جذب زنان چیست؟

    میخوام راجب یک موضوعی باهاتون صحبت کنم که موضوع خیلی مهمی توی علم جذب زنان هستش.
    من با یک سوال شروع می کنم.
    چرا وقتی که شما میخواید یک دختر و جذب کنید تمام احساساتتون رو نشون میدید علایقتون رو نشون میدید بهش، ثابت میکنید که دوسش دارید حستون رو بهش میگید و باتمام این تفاسیر، اون شخص هیچ تمایلی به بودن با شما، به ایجاد رابطه با شما نشون نمیده، حتی به یک شخص دیگه ای هم جذب میشه؟

    این راه جذب زنان نیست!

    ما در تمامی فیلم ها و داستان و ها و کتاب ها اینطور دیدیم و یاد گرفتیم که مردی یک دختر رو دوست داره و به صورت کاملا صادقانه احساسش رو مطرح میکنه و با هم رابطه موفقی رو شکل میدن. مگر یاد نگرفتیم که برای هر مردی زنی وجود داره و برای هر زنی یک مردی وجود داره؟

    پس چرا تو واقعیت از این خبر ها نیست؟ چرا بر خلاف تمامی داستان و فیلم ها اصول اخلاقی هایی که وجود داره، جذب زنان به شدت سخته و در مراحلی حتی نشدنیه؟ من که احساس لازم رو دارم، صداقت لازم رو دارم، زندگی خوبی هم دارم. مستقل هستم روی پای خودم ایستادم. اما چرا وقتی به سمت یک دختر میرم پس زده میشم.

    چرا همه ی پسرهایی که صادقانه و خالصانه میان احساسشون رو با طرف مقابلشون در میون میزارن به اون دختری که دوست دارن نمیرسند؟

    اشتباهات جذب زنان

    تو مقاله اصول جذب زنان این سوالات رو پاسخ میدم.

    دلیلش این که ما درک درستی از روان یک زن نداریم بچه ها و ذهنمون رو با یک مشت حرف و داستان های بی اساس و فیلم و سریال هایی که میبینیم، که تمامی اون ها صرفا برای سرگرمی کردن ما و جذاب بودن برای ما اماده شدند پر کردیم.

    اصول جذب زنان

    چرا من میگم باید اصول و مبانی روان زن رو به خوبی یاد بگیرید و به درک درستی از این موضوع برسید؟

    وقتی شما به این درجه برسید دیگه براتون این عجیب غریب نیست که چرا یک دختر به شما جذب نمیشه، این که چرا وقتی شما به یک دختر ابراز علاقه میکنید به جای این که به سمت شما بیاد از شما فاصله میگیره.

    دیگه براتون مشخصه چه رفتاری یک دخترو جذب میکنه و چه رفتاری یک دختر و دفع میکنه.

    تمام این هارو میفهمید متوجه میشید.

    روانشناسی تکاملی

    برای این که اصول و مبانی زن و آموزش بدم خدمتتون لازمه که راجب یک بخش از علم روان شناسی به نام روان شناسی تکاملی باهاتون صحبت کنم.

    روان شناسی تکاملی در رابطه با این موضوع صحبت می کنه که هر ویژگی که تو یک موجود زنده شکل بگیره، در جهت بقای اون موجوده، در جهت رشد بیشتر اون موجود شکل گرفته.

    به عنوان مثال این که گیاهان به سمت نور رشد میکنند، این یک ویژگی که درجهت بقای بیشتر اون هاست.

    حالا این ویژگی میتونه رفتاری باشه ژنتیکی باشه ذهنی باشه هرنوع ویژگی میتونه باشه.

    اگر بخوام ژنتیکی براتون مثال بزنم در نسل های دور ما یک جهش ژنتیکی باعث میشه یک نسل از فرزندان قوی تر متولد بشن و در اون نسل نسبت به نسل های دیگه طول عمر بیشتری داشته باشن. به خاطر همین رفته رفته میبینیم که اون نسلی که تغیر ژنتیکی رو نداشتند کمتر رشد کردن و کم کم نسلشون از بین میره.

    نظریه ی تکامل به صورت کلی و خلاصه این تعریف رو داره.

    نظریه تکاملی و اصول جذب زنان

    توی انسان ها هم این ویژگی ها وجود دارند. هر ویژگی روانشناختی که در یک انسان به وجود میاد در جهت تکامل و بقای بیشتر انسانه این ویژگی هایی که میگم بهتون چندین هزار سال طول میکشه، چندین هزار سال زمان میبره تا شکل بگیره. این طور نیست که بگیم بعد از گذشت چند سال، بعد از گذشت دهه های مختلف در یک نسل ایجاد شده و به ثبات رسیده.

    اما این نظریه ی تکاملی چی ارتباطی به موضوعی که ما داریم باهاش صحبت میکنیم داره؟

    ببینین بچه ها برای اینکه ارتباط موضوع اصول جذب زنان رو با نظریه تکاملی خدمتتون بگم و روان یک زن و براتون باز کنم باید برگردم به چندین هزار سال قبل زمانی که زندگی ما به صورت زندگی قبیله ای بوده. باید بهتون بگم اون قسمت از روان ما، ذهن ما که مربوط به حوزه ی جذب بوده برمیگرده به همون دوران زندگی قبیله ای.

    این چه معنی میده؟ به این معنیه که ویژگی هایی که در روان یک زن شکل گرفته به دلیل این که چندین هزار سال بصورت قبیله ای زندگی کرده به همین دلیل متناسب با زندگیه قبیله هستش.

    از جمله موضوعی که ما داریم راجبش صحبت میکنیم یعنی جذب زنان!

    • توی زندگیه قبیله ای چه کسی بقا داشت به نظرتون؟
    • چه نسلی بقا پیدا میکرد؟
    • چه شخصی بقا پیدا میکرد؟

    مسلما مردی که قوی بود، مردی که هیکل بود، مردی که جنگجو بود، مردی که رئیس قبیله بود، مردی که زبان خوبی داشت و میتونست رجز خوانی کنه، میتونست سخنرانی خوبی کنه و میتونست ارتباط خوبی بگیره.

    چرا این نوع افراد بقای بیشتری پیدا میکردند؟

    چون اگر یک زن با یک مرد قوی می بود. یا با یک فرد مهم مثل رئیس قبیله می بود مسلما امکان بقای بیشتری داشت. یعنی با استفاد از نظریه تکاملی این ویژگی بودن با یک مرد قوی، بودن با یک مرد رئیس، باعث بقای اون خانم میشه.

    ویژگیه بودن با یک مرد قوی یا با یک مرد مهم مثل رئیس قبیله یکی از اون ویژگی هایی که در راستای بقاست.

     

    متوجه شدیم که توی زندگیه قبیله ای، بودن در کنار یک مرد قوی، درکنار یک فرد قدرتمند باعث میشد که اون زن، اون زندگی، اون نسل بقای بیشتری داشته باشه. به همین دلیل رفته رفته خانم ها متوجه شدن که اگر در کنار یک مرد قوی قرار بگیرند، در کنار یک قبیله ی قوی باشند، طول عمر بیشتری پیدا میکنند.

    ویژگی های غیر جذاب برای خانم ها

    از طرف دیگه در مقابل ویژگی هایی که باعث بقا می بودند، ویژگی هایی هم وجود دارند که مانع بقا بودند.

    مثلا ویژگی های هنری ویژگی های علمی به عنوان مثال فردی که به شعر به علومی مثل ریاضی فلسفه نجوم و اینطور مسایل علاقه پیدا میکرد نسبت به یک فرد جنگجو توی زندگی قبیله ای بقای کمتری داشت.

    دلیلیش هم این بود که چون اگر جنگی میشد، اگر حیوان درنده ای حمله میکرد، خب مسلما اون مرد قوی برنده میشد. اون میتونست دفاع کنه میتونست بجنگه.

    اهمیت قدرت یک مرد

    طبعا کسی که در کنار اون فرد جنگجو قرار بگیره و وجود داشته باشه بقای بیشتری داره نسبت به کسی که در کنار او فرد هنری وجود داره.

    بنابراین زن هایی که با این مرد ها بودن که بقای بیشتری داشتن، طول عمر بیشتری پیدا میکردن نسلشون بیشتر رشد میکرد. به عبارتی زن هایی که به این نوع مرد ها تمایل داشتن، تمایل داشتن که با این مردها ارتباط بیشتری هم بگیرند.

    با گذشت زمان این ویژگی که به مرد قویتر، رئیس تر البته توی این زندگیه قبیله ای تمایل بیشتری داشتن درخانم ها شکل گرفته و رفته رفته این نوع خانم ها به دلیل طول عمر طولانی نسبت به خانم ها که این تمایل را نداشتن در جامعه زندگیه قبیله ای بیشتر شدن.

    معیار های جذابیت در زندگی مدرن

    اما حالا توی دوران خودمون رو نگاه کنیم توی زندگی که الان داریم تو دنیای مدرنی که الان وجود داره برسی کنیم ببنید هر کسی که جنگجو بوده قدرتمند بوده یا رئیس قبیله بوده الان توی زندگیه مدرنی چه جایگاهی و وضعیتی دارند؟ این موضوع مهمی در جذب زنان هستش.

    این افراد جایگاه بالاشون و از دست دادن و تقریبا قشر پایین جامعه رو پوشش میدن. همون افراد قدرتمند همون افراد با نفوذ و رئیس تو زندگیه قبیله ای دیگه الان توی زندگیه مدرن محبوبیتی ندارند.

    جالب اینجاست که افرادی که شخصیت های علمی، هنری و غیر خشونت طلب داشتند که در زندگی قبیله ای جایگاهی نداشتند، امروزه در زندگی مدرن جایگاه بالایی دارند و روز به روز ارزش و احترامشون بیشتر از قبل میشه.

    تقریبا میتونیم بگیم که برعکس شده همه چیز. توی زندگی مدرن افرادی که به دنبال جنگ و دعوا خشونت طلب بودن دیگه جایی جز زندان و مکان های از این دست براشون وجود نداشت. اما توی زندگیه قبیله ای برعکس این موضوع بود. ادم های جنگی و پر زور که شخصیت بالایی داشتن، رفته رفته با روی کار اومدن افرادی که شخصیت اروم تری دارند مثل هنرمندان و دانشمندان، کم کم اون روحیه ی خشونت طلب، جنگ طلب از نسل ها و جامعه ها کمرنگ شدند و جامعه با مردایی گسترش پیدا کرد که روجیه جنگجو بودن، قدرتمند بودن رئیس بودن رو هم کم داشتن و گاها نداشتند.

    اما درحین این پرسه ویزگی های زندگیه قبیله ای در روان زن ها باقی موند.

    ویژگی های جذاب برای زنان

    در زندگی مدرن، زن ها همچنان تمایل داشتند با مرد هایی باشند که توی زندگیه قبیله ای باعث بقا میشد ولی  تو زندگیه مدرن باعث بقا نمیشد.

    چه چیزی باعث شد تا مرد ها درزندگی مدرن اون حس خشونت، اون حس قدرت رو از دست بدند؟

    • آموزش ها
    • تربیت های اشتباه
    • سیستم های اموزشی غلط
    • فیلم ها
    • داستان ها
    • کتاب ها

    تمامی این موارد دست به دست هم دادن و اون ویژگی هایی که توی زندگی قبیله ای برای زنان جذاب بودند از بین ببرند. چرا جذاب بود چون عامل بقا بود چون عامل زندگیه بیشتر بود، زندگیه طولانی تر بود.

    تویه زندگیه قبیله ای تربیت خیلی اثر گذار نبود. و توی زندگی مدرن تریبیت اشتباه وجود داره. من براتون مدرسه رو مثال میزنم. تو زندگیه مدرن تو مدرسه تا مشکلی پیش میومد یکی میزد زیر گوشمون به سرعت میرفتیم پیش ناظم مدرسه و خودمون کاری نمیکردیم. نباید میکردیم. اقای ناظم فلانی ما رو زد اقای ناظم اینطوری شد، فلانی اونطوری شد.

    ولی توی زندگیه قبیله ای ناظمی درکار نبود. کسی کسی رو میزد دعوا میشد. همه دور هم جمع میشدن که کی کی و میزنه. به خاطره همینه که روحیات جنگجو بودن رئیس بودن روحیه های جذاب توی زندگی قبیله ای رو در ما سرکوب کردن بدون اینکه متوجه بشیم.

    چه چیز های تقویت میشد مودب بودن، ادم با اخلاق بودن تو روحیه ها و اخلاقیات ها تقویت میشد در حالی که همچنان روان زن تویه زندگیه قبیله ای مونده بود و مردی با این ویژگی های مودب براشون جذابیتی نداشت. به همین دلیل مد ها در جذب زنان ناموفق بودند.

    نظریه تکامل

    گفتم بهتون روان زن هزاران سال طول میکشه تا دچار تغیر بشه. این موضوع در روان زن ها باقی مونده بنابراین  نتیجه این شد که تعداد کثیری از ادم ها با ویژگی های مودب تو کل دنیا که انسان های بسیار بسیار خوبی هم هستن، موفقیت های کاریه خوبی هم دارند، اعتماد به نفس خوبی هم دارن، توانای های اجتمای خوبی هم بلدن مثل سخنرانی کردن مثل مربی بودن و مواردی از این قبیل … این نوع مرد ها برای خانم هامون جذاب نیستند.

    به همین دلیل با هر اقدامی که به سمت دختر میرفتند رد میشدن اعتماد به نفسشون رو از دست میدادن و با یک سری از فرضیه ها و تفکرات و درس های اشتباه مثل این که به عنوان مثال اگر کسی رو میخوای باید احساست رو ثابت کنی یا باید صبر کنی یا تلاش نباید بکنی و از این طور چیز ها که در فیلم هال و داستان ها و کتاب ها به ذهن ما القا شده اند باعث میشدن که با گذشت چندین سال از عمر همچنان در در جذب جنس مخالف دستاوردی نداشته باشند.

    یا نمیتونستن که جذب کنند و اگر جذب میکردن نمیتونستن رابطه رو حفظ کنند.

    نکته قابل توجه چیه؟

    این که دوستان، زنان در دوران قبیله ای به سمت شخصی جذب میشدن که بهتره بگم تمایلی داشتن با کسی باشن که بقای اون ها رو تضمین کنن، قدرت داشته باشه، رئیس قبیله باشه، جنگجو باشه، زور زیادی داشته باشه، رجز خوان خوبی باشه.

    قدرت، معیار جذاب مرد

    همه ی این موارد توی یک کلمه خلاصه میشه بچه ها، معیار های قدرت رو داشته باشه. معیار های قدرت برای خانم های جذابه.

    همون طور که گفتم بهتون توی چند هزار سال زندگی، روان مرد ها دچار تغیر شد و اون سبک زندگی توی مواردی که توی زندگی قبیله ای مصداق قدرت بود و کنار گذاشت. اما زن ها همچنان به مردی تمایل دارن که معیار های قدرت رو داشته باشه.

    معیار های قدرت توی زندگیه قبیله ای چه چیز هایی بود؟ پر زور بودن، رئیس قبیله بودن، جنگجو بودن، رجز خوان خوبی بودن از این قبیل.

    از اون طرف تو زندگی مدرن چیه؟ اینجاست که متوجه میشیم که مردانی که علاوه بر زندگیه خوب، اخلاق خوب، رفتار خوب موقیت اجتماعی خوب کسانی که پولدارن، دختر هارو دوست دارن و صحبت میکنن و صدمه نمیزنند و سو استفاده نمیکنند، صادق هستن اما نتیجه ی مورد نظرشون ندارن.

    با کسی دوست دارند وارد رابطه نمیشن دختری که میخوان رو بدست نمیارن. الان متوجه میشید که چرا زنان به این ها جذب نمیشن چون معیار قدرتی توی این افراد نمیبینن.

    من میخوام کامل این معیار های قدرت و ویژگی های جذاب  یک مرد واقعی که ازش فاصله گرفتیم رو بهتون اموزش بدم و با ایجاد این ویژگی و معیار ها، با تقویت اون ها بتونید به شخصیت مرد واقعی برگردید.

    فراموش نکنید ما داریم کنار هم سعی میکنیم که به شخصیت واقعی و درستی که باید باشیم برگردیم نه به یک شخصیت جدید و خاص تبدیل بشیم که برای دختر ها جذاب باشیم.

    شخصیت مرد جذاب

    شخصیت مرد توی دنیای مدرن به هیچ عنوان برای یک زن جذاب نیست. چرا چون قدرت نداره و باید شما برای موفقیت توی زندگی خودتون به شخصیت کامل مرد واقعی برگردید.

    چرا میگم زندگی چون در ادامه و اموزش هایی که براتون دارم، بهتون میگم که چطور این مسائلی که بهتون میگم تو تمام مسائل زندگیتون تاثیر داره نه تنها جذب زنان و ارتباط جنس مخالف توی تمام حوضه های زندگیتون احساس میکنید که افراد جور دیگه ای روی شما حساب می کنند. احساس می کنید که افراد جور دیگه ای باهاتون رفتار میکنن.

    موفقیت های شغلیتون رو احساس میکنید. پس برگشتن به روحیه ی واقعی خودتون یک امر الزامیه!

    معما چون حل شود اسان شود.

    ما الان دیگه میدونیم که روان زن چه طور شکل گرفته، چطور رفتار میکنه، یک زن به سمت مردی جذب میشه که معیار های قدرت، معیار های اون رئیس اون قبیله رو داشته باشه. اما ما که توی زندگیه قبیله ای زندگی نمیکنیم که تو جنگ تو حمله ی حیوان و اینطور چیز ها قدرتمون رو نشون بدیم.

    پس باید ببینیم معیار های قدرت، معیار های رئیس قبیله بودن توی زندگی مدرن چه چیزهایی هستند تا بتونیم در جذب زنان بدون مشکل پیش بریم.

    دوره جذابیت مردانه

    با استفاده از دوره مبانی و اصول جذب زنان، روان زنان رو به طور کامل یاد میگیرید و متوجه میشید که چه ویژگی هایی برای زنان در دنبای مدرن جذاب هستند و از چه ویژگی هایی باید دوری کنید.

    مهم ترین مسائل در دوره جذب، شناخت و دوری از اشتباهات جذب هستش. در دوره اشتباهات جذب زنان، به طور کامل تمام اشتباهات روان زنان رو بهتون آموزش میدم تا بتونید از اشتباهات در دوران جذب زنان دوری کنید.

    من در داخل دوره جذابیت مردانه تمام ویژگی های جذاب در زندگی مدرن رو به شما به صورت کامل آموزش دادم و شما میتونید به شخصیت کامل مردانه خودتون برگردید.

    همچنین شیوه نشان دادن این ویژگی ها رو هم آموزش دادم که چطور در قالب قدرت، ویژگی های خودتون رو به نمایش بذارید. و جذب زنان رو با موفقیت اشته باشید. برای شرکت در دوره و مشاوره از طریق واتساپ پیام دهید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    images

    اولین جلسه مشاوره

     

    قیمت اصلی جلسه مشاوره 249,000 تومان

    قیمت اولین جلسه مشاوره 179,000 تومان

    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    اگر در رابطه ات دچار مشکل شده ای و نمی دانی چطور باید آن را به ازدواج ختم کنی یا این که چطور تکلیفت را مشخص کنی یا رابطه را بهبود ببخشی می توانی از مشاوره شیک اندیش استفاده کنید.

    هیچ نظری وجود ندارد

    پیمایش به بالا